Outlander I GEN Techniczne - Outlander nie pali! pompa paliwa?
bizislawek - 06-03-2019, 18:17 Temat postu: Outlander nie pali! pompa paliwa? Witam,
Outlander po tygodniowym postoju przestał palić tzn kręci ale nie odpala.
Pali na plaku i teraz ma pare pytań:
- jak sprawdzić czy pompa paliwa działa?do pompy dochodza 4 kabelki: żółtoczarny, niebieski czarny i czarny. Popiołem miernik pod kostke idąca do pompy i na przewodzie niebieskim daje 5,5V - na zapłonie, na wyłączonym zapłonie daje 0.
- na podłączonej pompie raczej nie słychać pompy choć nie mam pewności, nie zwracałem na to uwagi
- czy są jakieś bezpieczniki/przekaźniki do pompy?
Macie jakieś pomysły?
Bzyk_R1 - 06-03-2019, 18:32
Jaki model i rocznik? Dwa kluczyki są? Na obu nie pali?
Bizi78 - 06-03-2019, 18:34
bizislawek napisał/a: | - czy są jakieś bezpieczniki/przekaźniki do pompy? |
Tutaj masz pokazane umiejscowienie przekaźników.
Bezpiecznik chyba jest pod maską nr. 24 15A.
Ogólnie warto sobie ściągnąć choćby instrukcję obsługi z forum dla outkaI .
bizislawek - 06-03-2019, 18:58
Outlander 2.0 2004, Na drugim kluczyku również nie działa.
Przekaźniki pozamieniałem miejscami i również nic.
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone.
A jak sprawdzić na krótko pompę - czy działa, bo nie chce spalić w razie jakbym coś źle podłączył.
Bizi78 - 06-03-2019, 19:09
Tutaj masz info z manuala dla rocznika 2006.
Tylko jak poczujesz opary przed podpięciem to lepiej sobie daj spokój, chyba że chcesz spalić auto.
bizislawek - 06-03-2019, 19:41
Pompa nie daje oznak życia, jutro jeszcze raz sprawdzę ale wygląda na to że jednak czeka mnie wymiana. A co najlepsze tydzień temu sprzedałem pompę paliwa bo kiedyś źle zinterpretowałem usterkę.
Dzieki za pomoc.
Bzyk_R1 - 06-03-2019, 20:21
bizislawek, to szukaj z każdej wersji, czy to 2.0, 2,4, czy turbo pompa ta sama. Oczywiście z turbo "dziwnym" trafem jest droższa...
bizislawek - 06-03-2019, 20:26
Bzyk_R1, ale są dwie wersje na dwa i na trzy węże wchodzące do pompy. U mnie jest na trzy. Nie ma tego dużo na allegro.
Bizi78 - 06-03-2019, 20:41
Pompy były dwa rodzaje do 2004 i po.
Jedne miały wtyczkę a do drugiej jakieś dziwne podłączenie na nakrętki.
Mam nadzieję, że Zbyszek nie obrazi się za fotki .
Bzyk_R1 - 06-03-2019, 20:50
bizislawek, w zależności czy było 2WD czy 4WD to różniły się górą obudowy. Pompa jak podrzucił Bizi78, ma jeden wylot. Kwestia konektorków to najmniejszy problem. Zobacz jakie masz i taką zamów. Ja zmieniałem na DW200 to całą wtyczkę lutowałem ze starej bo DW200 miała po prostu wyprowadzone przewody luzem specjalnie żeby była bardziej uniwersalna.
Bizi78 - 06-03-2019, 20:58
Co do wężyków podpinanych do obudowy modułu pompy to zależy od napędu.
-2WD = 2 wężyki
-4WD = 3 wężyki
Co do pompy to najlepiej sprawdzić po vinie, no chyba że masz już wyciągniętą.
|
|
|