Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander nie pali! pompa paliwa?
Autor Wiadomość
bizislawek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 10
Skąd: radom
Wysłany: 06-03-2019, 18:17   Outlander nie pali! pompa paliwa?

Witam,
Outlander po tygodniowym postoju przestał palić tzn kręci ale nie odpala.
Pali na plaku i teraz ma pare pytań:
- jak sprawdzić czy pompa paliwa działa?do pompy dochodza 4 kabelki: żółtoczarny, niebieski czarny i czarny. Popiołem miernik pod kostke idąca do pompy i na przewodzie niebieskim daje 5,5V - na zapłonie, na wyłączonym zapłonie daje 0.
- na podłączonej pompie raczej nie słychać pompy choć nie mam pewności, nie zwracałem na to uwagi
- czy są jakieś bezpieczniki/przekaźniki do pompy?
Macie jakieś pomysły?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 06-03-2019, 18:32   

Jaki model i rocznik? Dwa kluczyki są? Na obu nie pali?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-03-2019, 18:34   

bizislawek napisał/a:
- czy są jakieś bezpieczniki/przekaźniki do pompy?

Tutaj masz pokazane umiejscowienie przekaźników.



Bezpiecznik chyba jest pod maską nr. 24 15A.

Ogólnie warto sobie ściągnąć choćby instrukcję obsługi z forum dla outkaI :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
bizislawek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 10
Skąd: radom
Wysłany: 06-03-2019, 18:58   

Outlander 2.0 2004, Na drugim kluczyku również nie działa.
Przekaźniki pozamieniałem miejscami i również nic.
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone.
A jak sprawdzić na krótko pompę - czy działa, bo nie chce spalić w razie jakbym coś źle podłączył.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-03-2019, 19:09   

Tutaj masz info z manuala dla rocznika 2006.
Tylko jak poczujesz opary przed podpięciem to lepiej sobie daj spokój, chyba że chcesz spalić auto.

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
bizislawek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 10
Skąd: radom
Wysłany: 06-03-2019, 19:41   

Pompa nie daje oznak życia, jutro jeszcze raz sprawdzę ale wygląda na to że jednak czeka mnie wymiana. A co najlepsze tydzień temu sprzedałem pompę paliwa bo kiedyś źle zinterpretowałem usterkę.
Dzieki za pomoc. :wink:
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 06-03-2019, 20:21   

bizislawek, to szukaj z każdej wersji, czy to 2.0, 2,4, czy turbo pompa ta sama. Oczywiście z turbo "dziwnym" trafem jest droższa... :evil:
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
bizislawek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 10
Skąd: radom
Wysłany: 06-03-2019, 20:26   

Bzyk_R1, ale są dwie wersje na dwa i na trzy węże wchodzące do pompy. U mnie jest na trzy. Nie ma tego dużo na allegro.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-03-2019, 20:41   

Pompy były dwa rodzaje do 2004 i po.
Jedne miały wtyczkę a do drugiej jakieś dziwne podłączenie na nakrętki.



Mam nadzieję, że Zbyszek nie obrazi się za fotki :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 06-03-2019, 20:50   

bizislawek, w zależności czy było 2WD czy 4WD to różniły się górą obudowy. Pompa jak podrzucił Bizi78, ma jeden wylot. Kwestia konektorków to najmniejszy problem. Zobacz jakie masz i taką zamów. Ja zmieniałem na DW200 to całą wtyczkę lutowałem ze starej bo DW200 miała po prostu wyprowadzone przewody luzem specjalnie żeby była bardziej uniwersalna.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-03-2019, 20:58   

Co do wężyków podpinanych do obudowy modułu pompy to zależy od napędu.
-2WD = 2 wężyki
-4WD = 3 wężyki
:wink:

Co do pompy to najlepiej sprawdzić po vinie, no chyba że masz już wyciągniętą.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.