Outlander nie pali! pompa paliwa? |
Autor |
Wiadomość |
bizislawek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 10 Skąd: radom
|
Wysłany: 06-03-2019, 18:17 Outlander nie pali! pompa paliwa?
|
|
|
Witam,
Outlander po tygodniowym postoju przestał palić tzn kręci ale nie odpala.
Pali na plaku i teraz ma pare pytań:
- jak sprawdzić czy pompa paliwa działa?do pompy dochodza 4 kabelki: żółtoczarny, niebieski czarny i czarny. Popiołem miernik pod kostke idąca do pompy i na przewodzie niebieskim daje 5,5V - na zapłonie, na wyłączonym zapłonie daje 0.
- na podłączonej pompie raczej nie słychać pompy choć nie mam pewności, nie zwracałem na to uwagi
- czy są jakieś bezpieczniki/przekaźniki do pompy?
Macie jakieś pomysły? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-03-2019, 18:34
|
|
|
bizislawek napisał/a: | - czy są jakieś bezpieczniki/przekaźniki do pompy? |
Tutaj masz pokazane umiejscowienie przekaźników.
Bezpiecznik chyba jest pod maską nr. 24 15A.
Ogólnie warto sobie ściągnąć choćby instrukcję obsługi z forum dla outkaI . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
bizislawek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 10 Skąd: radom
|
Wysłany: 06-03-2019, 18:58
|
|
|
Outlander 2.0 2004, Na drugim kluczyku również nie działa.
Przekaźniki pozamieniałem miejscami i również nic.
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone.
A jak sprawdzić na krótko pompę - czy działa, bo nie chce spalić w razie jakbym coś źle podłączył. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-03-2019, 19:09
|
|
|
Tutaj masz info z manuala dla rocznika 2006.
Tylko jak poczujesz opary przed podpięciem to lepiej sobie daj spokój, chyba że chcesz spalić auto.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
bizislawek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 10 Skąd: radom
|
Wysłany: 06-03-2019, 19:41
|
|
|
Pompa nie daje oznak życia, jutro jeszcze raz sprawdzę ale wygląda na to że jednak czeka mnie wymiana. A co najlepsze tydzień temu sprzedałem pompę paliwa bo kiedyś źle zinterpretowałem usterkę.
Dzieki za pomoc. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 06-03-2019, 20:21
|
|
|
bizislawek, to szukaj z każdej wersji, czy to 2.0, 2,4, czy turbo pompa ta sama. Oczywiście z turbo "dziwnym" trafem jest droższa... |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
bizislawek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 10 Skąd: radom
|
Wysłany: 06-03-2019, 20:26
|
|
|
Bzyk_R1, ale są dwie wersje na dwa i na trzy węże wchodzące do pompy. U mnie jest na trzy. Nie ma tego dużo na allegro. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-03-2019, 20:41
|
|
|
Pompy były dwa rodzaje do 2004 i po.
Jedne miały wtyczkę a do drugiej jakieś dziwne podłączenie na nakrętki.
Mam nadzieję, że Zbyszek nie obrazi się za fotki . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 06-03-2019, 20:50
|
|
|
bizislawek, w zależności czy było 2WD czy 4WD to różniły się górą obudowy. Pompa jak podrzucił Bizi78, ma jeden wylot. Kwestia konektorków to najmniejszy problem. Zobacz jakie masz i taką zamów. Ja zmieniałem na DW200 to całą wtyczkę lutowałem ze starej bo DW200 miała po prostu wyprowadzone przewody luzem specjalnie żeby była bardziej uniwersalna. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-03-2019, 20:58
|
|
|
Co do wężyków podpinanych do obudowy modułu pompy to zależy od napędu.
-2WD = 2 wężyki
-4WD = 3 wężyki
Co do pompy to najlepiej sprawdzić po vinie, no chyba że masz już wyciągniętą. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|