To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - 4g63t obrócona panewka

majchas01T - 30-07-2019, 06:12
Temat postu: 4g63t obrócona panewka
Hej,
Zła rzecz się stała... obróciła mi panewke w moim outku turbo.
Auto trafi do mechaniora, żeby ocenić straty i ewentualn± drogę naprawy - tzn. Robić, czy wymieniać.
I teraz pytanie do Was... znacie kogo¶, kto handluje silnikami z japońców? Ceny silników na allegro to jaki¶ żart 6-7tys?
Ewentualnie... czy choć w jakim¶ stopniu 4g63 z outkow lub lancerow jest kompatybilny?

Z góry dzięki za wszelkie rady.

Pozdro!

Bzyk_R1 - 30-07-2019, 06:40

Gadałe¶ ze Staszkiem już? Pewnie ma jaki¶ silniczek na stanie.

A swoj± drog± co trzeba zrobić żeby obrócić panewe w 4G63T ? :shock:

majchas01T - 30-07-2019, 06:50

Uderzę do niego... co trzeba zrobić: bladego pojęcia nie mam. 6 lat jazdy. Wszystko na czas.... a tu wczoraj niemiła niespodzianka. Jak tylko będę wiedział co¶ więcej to siw podzielę wiedza
radek79 - 30-07-2019, 08:23

miga kontrolka oleju czy słychać charakterystyczny terkot :?:
majchas01T - 30-07-2019, 08:37

W trasie zaczęła kontrolka "pstrykać"... zjechalem na pobocze to już zaczęło klepać i kaput. Tzn. Odpalilismy raz awaryjnie - co dziwne odpala bez zajakniecia, ale kontrolka nie ga¶nie i klepie przeokropnie.
Bzyk_R1 - 30-07-2019, 10:45

To rzeczywi¶cie przykra sprawa. Jaki olej lałe¶ i jakie interwały?
majchas01T - 30-07-2019, 11:49

5w40 nie pamiętam jaki zazwyczaj brałem, ale chyba valvoline, wymiany co 8-10 tys km... (minimum raz w roku)
Zły jestem jak cholera... ostatnio nawet sprawdziłem ci¶nienie oleju i było w porz±dku. A tu taka niespodzianka.

Ciekawe co będzie po otwarciu...

Krzyzak - 30-07-2019, 15:41

4G63 po 1996 r miewaj± problemy z pomp± oleju - znam przynajmniej 2 przypadki, gdzie panewka 2 cylindra stopiła się z korbowodem z tego powodu
majchas01T - 16-09-2019, 07:34

Niestety outek dalej uziemiony.
Pytanie di znawców - czy silniki z airtreka s± p&p, czy że względu na skrzynię (albo inne rzeczy) niestety nie da się ich zeswapowac?

Pytam, bo jak patrzę na oferty 4g63t z Polski, to jest dramat. Ceny z kosmosu, a po zdjęciach widać, że silnik nocuje pod chmurk±

W@sio - 16-09-2019, 13:39

majchas01T napisał/a:
Pytanie di znawców - czy silniki z airtreka s± p&p
Je¶li jest to airtrek turbo R to silnik jest P&P.
4G63T z outka i tak s± tańsze niż 4g63T z EVO :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group