Chcę Kupić Outlandera - Outlander III na co zwrócić uwagę
janchi - 16-02-2020, 00:51 Temat postu: Outlander III na co zwrócić uwagę Cześć.
Rozważam zakup takiej oto perły motoryzacji.
https://www.otomoto.pl/of...4-ID6CGBX8.html
Wg założenia ma to być bezawaryjne auto na kilka lat (stąd wybór silnika 2.0 benz).
Biorąc pod uwage kwotę - nie chciałbym natknąć się na niespodziewane wydatki na starcie.
Proszę o info co sprawdzić przed kupnem przy tym egzemplarzu i przy przebiegu 136 kkm?
Kiedy szykować się na wymianę rozrządu i jaki jest +- koszt.
Czy ta skrzynia jest godna polecenia czy raczej lepiej manual (użytkowo wole automat) - to jest CVT?
Z góry dzięki
Pzdr
benicjusz - 18-02-2020, 10:07
Tak, to jest CVT,
Nie wiem czy były jakieś "przejściówki" ale zwróć uwagę, iż atrapa jest od przedlifta czyli 2013, przy znaczku mitsu listwy idą ku górze, a w 2014 są szersze i równe.
Zderzaki pokrywają się z rocznikiem, bądź jak kto woli modelem MY2014.
na resztę nie odpowiem, bo sam mam klekota, zresztą kupionego specjalnie dla klasycznego automatu, jakoś do CVT nie mam zaufania szczególnie przy używanym aucie.
Powodzenia w wyborach.
Przemo9 - 18-02-2020, 13:36
CVT to raczej kwestia osobista albo się to lubi albo nie. Ja osobiście już polubiłem. Wg mnie koniecznie trzeba się przejechać na próbę taką skrzynią i zobaczyć czy odpowiada. Przy czym chyba jest w tej chwili trochę inny soft do CVT niż w 2014.
Co do trwałości to się nie wypowiem bo nie wiem
Powodzenia w wyborze!
Marcino - 19-02-2020, 08:12
janchi napisał/a: | Czy ta skrzynia jest godna polecenia czy raczej lepiej manual (użytkowo wole automat) - to jest CVT? |
CVT - Continously Variable Transmission, czyli skrzynia bezstopniowa, w której nie poczujesz zminy biegów a zmiana przełożenia odbywa się po dwóch kołach stożkowych za pomocą pasa lub łancucha. Płynnie przekazywany moment. Fajnie się jezdzi po miescie. Potrafi przytrzymać silnik na wysokich obrotach jak depniesz.
janchi - 21-02-2020, 07:05
Dziękuje wszystkim za odpowiedz. Mam
Nadzieje że zakup będzie udany (na pewno się pochwale).
spirosun - 02-03-2020, 10:53
Mam taki sam rocznik 2013, tutaj przód jest jakis rzeźbiony bo 2014 ma inny grill wiec być może jakaś stłuczka i źle dobrane cześci
Ogolnie wersja 2014 ma podokładane takie posrebrzane elementy (2013 cała czarna) ale i relingi są wtedy też srebrne.
Wydaje mi się też, że w 2014 roku były już ledy z tyłu oraz z przodu na dole ale to do potwierdzenia.
Tak wygląda prawdziwy 2014 - znajdz różnice:
https://www.otomoto.pl/of...5-ID6CA20O.html
Wg mnie to jest wersja 2013 po rzeźbie
Silnik 2.0 ma rozrzad na łańcuchu wiec nie ma potrzeby zmiany, bardziej bym uwazał na skrzynie i potwierdzone wymiany oleju. Wymiana oleju powinna nastąpić przy 80kkm i lepiej mieć na to kwity.
Co do skrzyni musi pracować płynnie bez jakichkolwiek szarpnieć. Czyli gaz w podłogę i sprawdzasz czy nic nie szarpie i przyspiesza równo to tak najprościej ale lepiej udać się do kogoś kto się zna na mitsu zeby nie wbić się na minę
janchi - 22-03-2020, 17:18
Dzięki wszystkim za cenne wskazówki. Po wizycie w warsztacie okazało się że auto miało robiony przód (wymieniana belka, przeguby z jednej strony itp) i tył, prawdopodobnie drzwi tez. Panowie z warsztatu jednoznacznie odradzili zakup.
Generalnie niestety darowałem sobie outlandera - obejrzałem ich 7 z podobnych rocznikow i wszystkie miały środek bardzo słabym stanie - chyba kwestia jakości plastików?
Może następne auto to będzie mitsu
Pozdrawiam!
|
|
|