Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander III na co zwrócić uwagę
Autor Wiadomość
janchi 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2020
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-02-2020, 00:51   Outlander III na co zwrócić uwagę

Cześć.
Rozważam zakup takiej oto perły motoryzacji.
https://www.otomoto.pl/of...4-ID6CGBX8.html

Wg założenia ma to być bezawaryjne auto na kilka lat (stąd wybór silnika 2.0 benz).
Biorąc pod uwage kwotę - nie chciałbym natknąć się na niespodziewane wydatki na starcie.
Proszę o info co sprawdzić przed kupnem przy tym egzemplarzu i przy przebiegu 136 kkm?
Kiedy szykować się na wymianę rozrządu i jaki jest +- koszt.
Czy ta skrzynia jest godna polecenia czy raczej lepiej manual (użytkowo wole automat) - to jest CVT?
Z góry dzięki
Pzdr
 
 
benicjusz 
Forumowicz

Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019
Posty: 113
Skąd: Warszawa/Kałuszyn
Wysłany: 18-02-2020, 10:07   

Tak, to jest CVT,

Nie wiem czy były jakieś "przejściówki" ale zwróć uwagę, iż atrapa jest od przedlifta czyli 2013, przy znaczku mitsu listwy idą ku górze, a w 2014 są szersze i równe.

Zderzaki pokrywają się z rocznikiem, bądź jak kto woli modelem MY2014.

na resztę nie odpowiem, bo sam mam klekota, zresztą kupionego specjalnie dla klasycznego automatu, jakoś do CVT nie mam zaufania szczególnie przy używanym aucie.

Powodzenia w wyborach.
 
 
Przemo9 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander III, 2.0, CVT, 2019
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-02-2020, 13:36   

CVT to raczej kwestia osobista ;) albo się to lubi albo nie. Ja osobiście już polubiłem. Wg mnie koniecznie trzeba się przejechać na próbę taką skrzynią i zobaczyć czy odpowiada. Przy czym chyba jest w tej chwili trochę inny soft do CVT niż w 2014.
Co do trwałości to się nie wypowiem bo nie wiem :)
Powodzenia w wyborze!
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-02-2020, 08:12   

janchi napisał/a:
Czy ta skrzynia jest godna polecenia czy raczej lepiej manual (użytkowo wole automat) - to jest CVT?

CVT - Continously Variable Transmission, czyli skrzynia bezstopniowa, w której nie poczujesz zminy biegów a zmiana przełożenia odbywa się po dwóch kołach stożkowych za pomocą pasa lub łancucha. Płynnie przekazywany moment. Fajnie się jezdzi po miescie. Potrafi przytrzymać silnik na wysokich obrotach jak depniesz.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
janchi 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2020
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-02-2020, 07:05   

Dziękuje wszystkim za odpowiedz. Mam
Nadzieje że zakup będzie udany (na pewno się pochwale).
 
 
spirosun 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017
Posty: 145
Skąd: Warszawa, Mazowieckie
Wysłany: 02-03-2020, 10:53   

Mam taki sam rocznik 2013, tutaj przód jest jakis rzeźbiony bo 2014 ma inny grill wiec być może jakaś stłuczka i źle dobrane cześci :)
Ogolnie wersja 2014 ma podokładane takie posrebrzane elementy (2013 cała czarna) ale i relingi są wtedy też srebrne.

Wydaje mi się też, że w 2014 roku były już ledy z tyłu oraz z przodu na dole ale to do potwierdzenia.

Tak wygląda prawdziwy 2014 - znajdz różnice:

https://www.otomoto.pl/of...5-ID6CA20O.html


Wg mnie to jest wersja 2013 po rzeźbie :)


Silnik 2.0 ma rozrzad na łańcuchu wiec nie ma potrzeby zmiany, bardziej bym uwazał na skrzynie i potwierdzone wymiany oleju. Wymiana oleju powinna nastąpić przy 80kkm i lepiej mieć na to kwity.
Co do skrzyni musi pracować płynnie bez jakichkolwiek szarpnieć. Czyli gaz w podłogę i sprawdzasz czy nic nie szarpie i przyspiesza równo to tak najprościej ale lepiej udać się do kogoś kto się zna na mitsu zeby nie wbić się na minę :)
 
 
janchi 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2020
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-03-2020, 17:18   

Dzięki wszystkim za cenne wskazówki. Po wizycie w warsztacie okazało się że auto miało robiony przód (wymieniana belka, przeguby z jednej strony itp) i tył, prawdopodobnie drzwi tez. Panowie z warsztatu jednoznacznie odradzili zakup.
Generalnie niestety darowałem sobie outlandera - obejrzałem ich 7 z podobnych rocznikow i wszystkie miały środek bardzo słabym stanie - chyba kwestia jakości plastików?
Może następne auto to będzie mitsu :)
Pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.