To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - Pajero 3,5 V6 24V problem z obrotami i nie tylko

Anonymous - 10-06-2007, 20:30
Temat postu: Pajero 3,5 V6 24V problem z obrotami i nie tylko
Witam, panowie mam kłopot z niskimi obrotami jak silnik jest zimny wogole ich nie trzyma, jak sie nagrzeje jest dobrze, poza tym podczas jazdy czasami z niskich obrotów raptowne dodanie gazu powoduje ze silnik szarpie :/ czy jechac na diagnostyke do ASO????

Ile moze kosztowac sprawdzanie na kompie?????

Anonymous - 10-07-2007, 23:39
Temat postu: ?
... z jakiego rejonu jesteś ?
Anonymous - 10-07-2007, 23:41

wroclaw :) jutro jade na diagnostyke do ASO :) zobagczymy co to , ja obstawiam potencjometr i silnik krokowy

[ Dodano: 11-07-2007, 14:13 ]
no i jestem po diagnostyce, serwisowi nie udalo sie sprawdzic silnika gdyz problem jest ze gdzies uszkodzone sa u mnie kable, druga sprawa silnik krokowy mam do wymiany, moze ktos ma taki uzywany dobry to odkupie, ostatnia sprawa to ponoc kabele do wymiany WN i moze ich cewki a jedna taka cewka 700zł :/

Anonymous - 10-08-2007, 17:22

Takiego krokowca w swoim naprawiłem. W moim miałem przerwy na uzwojeniach.
Można sprawdzić oporność uzwojeń miernikiem uniwersalnym.
Na wtyczce silniczka powinno być:

wyprowadzenia 1 - 2 35ohm
2 - 3 35ohm
4 - 5 35ohm
5 - 6 35ohm

1 2 3
--------
| - - - |
| - - - |
--------
4 5 6
Jeśli masz inaczej to może uda się go naprawić. Pozdrawiam

Anonymous - 08-05-2008, 21:08

a mam pytanie czy czyszczenie tego krokowca i rozbieranie jest proste? słyszałem ze tak i ze tylko w coltach jest inny krokowiec z jakimiś plastikami i tam sa problemy a tu ponoc rozebrac wyczysc i zlozyc, prawda?
Anonymous - 08-05-2008, 21:40

tez mialem problemy z wolnymi obrotami , gasł, poradzono mi zebym wyczyscil przepustnice. Wyczyscilem , fakt bylo troche nagaru, ale czyszczac wykrecilem srube od regulacji powietrza na wolnych obrotach, ktora jest fabrycznie ustawiona i nie wolno jej ruszac. Jezdze juz rok czasu na srubie ustawionej na oko, ale mam zamiar jechac do serwisu na kompleksowa regulacje silnika, moze bedzie mniej palil ... a przyczyna braku wolnych obrotow okazala sie wtyczka silnika krokowego. Ale mam inny problem : po uruchomieniu cieplego silnika przez okolo 2 minuty silnik nie ma optymalnych obrotow , sa za niskie, dopiero pozniej dochodza do normy . podejrzewam ktorys czujnik ale bez serwisu chyba sobie nie poradze z tym , chyba ze ktos mi poradzi :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group