 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: zbyszekm2 08-05-2008, 20:37 |
Pajero 3,5 V6 24V problem z obrotami i nie tylko |
Autor |
Wiadomość |
gifter [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2007, 20:30 Pajero 3,5 V6 24V problem z obrotami i nie tylko
|
|
|
Witam, panowie mam kłopot z niskimi obrotami jak silnik jest zimny wogole ich nie trzyma, jak sie nagrzeje jest dobrze, poza tym podczas jazdy czasami z niskich obrotów raptowne dodanie gazu powoduje ze silnik szarpie :/ czy jechac na diagnostyke do ASO????
Ile moze kosztowac sprawdzanie na kompie????? |
|
|
|
 |
bezdroza [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 23:39 ?
|
|
|
... z jakiego rejonu jesteś ? |
|
|
|
 |
gifter [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 23:41
|
|
|
wroclaw jutro jade na diagnostyke do ASO zobagczymy co to , ja obstawiam potencjometr i silnik krokowy
[ Dodano: 11-07-2007, 14:13 ]
no i jestem po diagnostyce, serwisowi nie udalo sie sprawdzic silnika gdyz problem jest ze gdzies uszkodzone sa u mnie kable, druga sprawa silnik krokowy mam do wymiany, moze ktos ma taki uzywany dobry to odkupie, ostatnia sprawa to ponoc kabele do wymiany WN i moze ich cewki a jedna taka cewka 700zł :/ |
|
|
|
 |
kris52 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-08-2007, 17:22
|
|
|
Takiego krokowca w swoim naprawiłem. W moim miałem przerwy na uzwojeniach.
Można sprawdzić oporność uzwojeń miernikiem uniwersalnym.
Na wtyczce silniczka powinno być:
wyprowadzenia 1 - 2 35ohm
2 - 3 35ohm
4 - 5 35ohm
5 - 6 35ohm
1 2 3
--------
| - - - |
| - - - |
--------
4 5 6
Jeśli masz inaczej to może uda się go naprawić. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
gifter [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2008, 21:08
|
|
|
a mam pytanie czy czyszczenie tego krokowca i rozbieranie jest proste? słyszałem ze tak i ze tylko w coltach jest inny krokowiec z jakimiś plastikami i tam sa problemy a tu ponoc rozebrac wyczysc i zlozyc, prawda? |
|
|
|
 |
elmot [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2008, 21:40
|
|
|
tez mialem problemy z wolnymi obrotami , gasł, poradzono mi zebym wyczyscil przepustnice. Wyczyscilem , fakt bylo troche nagaru, ale czyszczac wykrecilem srube od regulacji powietrza na wolnych obrotach, ktora jest fabrycznie ustawiona i nie wolno jej ruszac. Jezdze juz rok czasu na srubie ustawionej na oko, ale mam zamiar jechac do serwisu na kompleksowa regulacje silnika, moze bedzie mniej palil ... a przyczyna braku wolnych obrotow okazala sie wtyczka silnika krokowego. Ale mam inny problem : po uruchomieniu cieplego silnika przez okolo 2 minuty silnik nie ma optymalnych obrotow , sa za niskie, dopiero pozniej dochodza do normy . podejrzewam ktorys czujnik ale bez serwisu chyba sobie nie poradze z tym , chyba ze ktos mi poradzi |
|
|
|
 |
|
|