Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zbyszekm2
08-05-2008, 20:37
Pajero 3,5 V6 24V problem z obrotami i nie tylko
Autor Wiadomość
gifter
[Usunięty]

  Wysłany: 10-06-2007, 20:30   Pajero 3,5 V6 24V problem z obrotami i nie tylko

Witam, panowie mam kłopot z niskimi obrotami jak silnik jest zimny wogole ich nie trzyma, jak sie nagrzeje jest dobrze, poza tym podczas jazdy czasami z niskich obrotów raptowne dodanie gazu powoduje ze silnik szarpie :/ czy jechac na diagnostyke do ASO????

Ile moze kosztowac sprawdzanie na kompie?????
 
 
bezdroza
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 23:39   ?

... z jakiego rejonu jesteś ?
 
 
gifter
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 23:41   

wroclaw :) jutro jade na diagnostyke do ASO :) zobagczymy co to , ja obstawiam potencjometr i silnik krokowy

[ Dodano: 11-07-2007, 14:13 ]
no i jestem po diagnostyce, serwisowi nie udalo sie sprawdzic silnika gdyz problem jest ze gdzies uszkodzone sa u mnie kable, druga sprawa silnik krokowy mam do wymiany, moze ktos ma taki uzywany dobry to odkupie, ostatnia sprawa to ponoc kabele do wymiany WN i moze ich cewki a jedna taka cewka 700zł :/
 
 
kris52
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2007, 17:22   

Takiego krokowca w swoim naprawiłem. W moim miałem przerwy na uzwojeniach.
Można sprawdzić oporność uzwojeń miernikiem uniwersalnym.
Na wtyczce silniczka powinno być:

wyprowadzenia 1 - 2 35ohm
2 - 3 35ohm
4 - 5 35ohm
5 - 6 35ohm

1 2 3
--------
| - - - |
| - - - |
--------
4 5 6
Jeśli masz inaczej to może uda się go naprawić. Pozdrawiam
 
 
gifter
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2008, 21:08   

a mam pytanie czy czyszczenie tego krokowca i rozbieranie jest proste? słyszałem ze tak i ze tylko w coltach jest inny krokowiec z jakimiś plastikami i tam sa problemy a tu ponoc rozebrac wyczysc i zlozyc, prawda?
 
 
elmot
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2008, 21:40   

tez mialem problemy z wolnymi obrotami , gasł, poradzono mi zebym wyczyscil przepustnice. Wyczyscilem , fakt bylo troche nagaru, ale czyszczac wykrecilem srube od regulacji powietrza na wolnych obrotach, ktora jest fabrycznie ustawiona i nie wolno jej ruszac. Jezdze juz rok czasu na srubie ustawionej na oko, ale mam zamiar jechac do serwisu na kompleksowa regulacje silnika, moze bedzie mniej palil ... a przyczyna braku wolnych obrotow okazala sie wtyczka silnika krokowego. Ale mam inny problem : po uruchomieniu cieplego silnika przez okolo 2 minuty silnik nie ma optymalnych obrotow , sa za niskie, dopiero pozniej dochodza do normy . podejrzewam ktorys czujnik ale bez serwisu chyba sobie nie poradze z tym , chyba ze ktos mi poradzi :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.