To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Ogólne - OPINIE NA TEMAT MITSUBISHI PAJERO 2006 3.2 DISEL

roman - 05-09-2007, 18:18
Temat postu: OPINIE NA TEMAT MITSUBISHI PAJERO 2006 3.2 DISEL
Witam,
Czy ktos moze eksploatuje Pajero 2006 (chodzi mi o nowy model) 3.2 disel. Po nowym roku mam zamiar zmienic samochod i rozwazam ten model. Obecnie jezdze benzyna 3.5 l (MITSUBISHI MONTERO SPORT). Przede wszystkim chodzi mi o opienie czy te 3.2 litra to nie jest za malo jak na taka bryle i czy ten silnik jest bardzo wrazliwy na paliwo.
Z gory dziekuje za ewentualne opinie i porownania z innymi samochodami np. TOYOTA LAND CRUSIER.

Pozdrawiam

zbyszekm2 - 05-09-2007, 18:27

Silnik spoko, spalanie w cyklu mieszanym w granicach 10-11 l, to są już common rain,.
Ja mam wcześniejszy i parametry są podobne, aczkolwiek lekka różnica w przyspieszeniu jest, ale ogólnie zrywny(zależy od skrzyni).
Zamienił bym swojego na L-200

Gene - 06-09-2007, 10:01

Chodzi Ci o nowego Wagona, Pajero IV generacji. No coz auto jest intrygujace. Mowi sie o nim najpotezniejszy i najbardziej luksusowy Pajero jakikiedykolwiek powstal. To nie sa przechwalki, 170 KM i 381 Nm momentu to jak na tak duze auto tyle, ze nie musisz sie martwic o moc i osiagi. W terenie samochod spisuje sie fantastycznie. Naszpikowany elektronika, elegancki, ale i z tym czyms co musza miec rasowe auta terenowe, przewiezie Cie bez problemow tam gdzie reszta fabrycznych bulwaruwek juz wymieka.
Mialem okazje sie przejechac i z miejsca dokonalbym zamiany. Niestety nasze skromne finanse pozwolily i to ledwo na kupno Sporta. Silnik to juz nowej generacji Common Rail. Oczywistym jest, ze nie poradzi sobie tak dobrze z parszywym paliwem jak stare motory z I czy II generacji, ale spalanie moze spasc przy spokojnej jezdzie ponizej 10 l ropy na 100km. Co do porownania Wagona do LandCruiser'a, eeech wolalbym nowe Pajero. Ale wybor nie jest prosty. LC tez jezdzilem i nawet juz nieco starszy w porownaniu z IV generacja Pajero wypada calkiem nie zle. Mam sentyment do Mitsubishi wiec to subiektywny i osobisty wybor. Wolalbym Pajero!

www.newpajero.com

Anonymous - 06-06-2008, 17:54

W automacie to chyba 373Nm, a w manualu 381Nm momentu
Anonymous - 06-06-2008, 21:57

Od strony technicznej i bardziej konkretnie silnikowej oceniam nowe Pajero 3.2 i LandCruiser'a 3.0 porównywalnie.

O Pajero IV mogę sie wypowiadać tylko bardzo pozytywnie.
Paliwo pali każde bez różnicy. Oczywiście tankuje na stacji paliw, a nie olej rzepakowy z Biedronki. Jednak nie ma sensu płacić za ropę jakości premium.
Pali 10-11l. Kiedy mocniej depczę, 12l.
Uważam, że to bardzo rozsądne spalanie w takim aucie.

Ja wybrałem Pajero bo mi się bardziej podoba.

Ale warto wiedzieć, że Toyota sprzedaje w Polsce z 10 razy więcej LandCruiser'ów niż Mitsubishi modelu Pajero.

pozdrawiam :)

Anonymous - 07-06-2008, 18:19

To że toyot sprzedaje się więcej nie świadczy źle o firmie MMC ale o wyjątkowości Pajero... i o pustynnej legendzie, i o Super Select'ie...

To wszystko składa się na to że tak kochamy Pajero mimo że sprzedaje się go mniej!

Anonymous - 11-06-2008, 09:32

...może to bluźnierstwo, ale ja niestety wolałbym LC :twisted: Zdaje sie że jest nieco bardziej ekonomiczny, ma stały 4x4, a co najważniejsze w Pajero ostatnio bardzo rozczarowałem się tylną częścią kabiny (wysoki poziom podłogi, w związku z czym praktycznie nie ma zadnego podparcia dla nóg na kanapie - przynajmniej w moim przypadku) :x
Anonymous - 11-06-2008, 10:32

Gorzkim napisał/a:
...może to bluźnierstwo, ale ja niestety wolałbym LC
dlaczego zaraz bluźnierstwo? :wink:

Cytat:
Zdaje sie że jest nieco bardziej ekonomiczny
Zdaje się, że nie.

Cytat:
ma stały 4x4
Pajero też ma. Do tego mechaniczną blokadę tyłu. A możliwość zapięcia napędu tylko na tył to IMHO jeszcze jedna zaleta Pajero w stosunku do LC.

Cytat:
a co najważniejsze w Pajero ostatnio bardzo rozczarowałem się tylną częścią kabiny (wysoki poziom podłogi, w związku z czym praktycznie nie ma zadnego podparcia dla nóg na kanapie - przynajmniej w moim przypadku)
W LC jest inaczej?

A czy na przykład znacznie skuteczniejsze hamulce w Pajero IV w stosunku do LC, to też wada?
:wink:



---



[ Dodano: 23-06-2008, 17:58 ]
Właśnie wróciłem z Andaluzji, gdzie poczyniłem pewną obserwację:
Jest tam akurat odwrotnie niz w Polsce. Na jednego LandCruisera przypada tam na drogach 10 sztuk Pajero/Montero.

Ot ciekawostka 8)

Anonymous - 07-07-2008, 15:45

bartek2800 napisał/a:
To że toyot sprzedaje się więcej nie świadczy źle o firmie MMC ale o wyjątkowości Pajero... i o pustynnej legendzie, i o Super Select'ie...

To wszystko składa się na to że tak kochamy Pajero mimo że sprzedaje się go mniej!


Rozumiem że pracujesz w dziale marketing i promocji w MMC Poland to był tłumaczyło ten text :D

[ Dodano: 07-07-2008, 15:47 ]
gootek napisał/a:
Gorzkim napisał/a:
...może to bluźnierstwo, ale ja niestety wolałbym LC
dlaczego zaraz bluźnierstwo? :wink:

Cytat:
Zdaje sie że jest nieco bardziej ekonomiczny
Zdaje się, że nie.

Cytat:
ma stały 4x4
Pajero też ma. Do tego mechaniczną blokadę tyłu. A możliwość zapięcia napędu tylko na tył to IMHO jeszcze jedna zaleta Pajero w stosunku do LC.

Cytat:
a co najważniejsze w Pajero ostatnio bardzo rozczarowałem się tylną częścią kabiny (wysoki poziom podłogi, w związku z czym praktycznie nie ma zadnego podparcia dla nóg na kanapie - przynajmniej w moim przypadku)
W LC jest inaczej?

A czy na przykład znacznie skuteczniejsze hamulce w Pajero IV w stosunku do LC, to też wada?
:wink:



---



[ Dodano: 23-06-2008, 17:58 ]
Właśnie wróciłem z Andaluzji, gdzie poczyniłem pewną obserwację:
Jest tam akurat odwrotnie niz w Polsce. Na jednego LandCruisera przypada tam na drogach 10 sztuk Pajero/Montero.

Ot ciekawostka 8)


a w którym miejscu Pajero V80 ma mechaniczna blokadę tylnego mostu i stały napęd na 4 koła zamontowany ?? 8)

Anonymous - 07-07-2008, 17:30

Nie jestem związany z MMC ... poprostu kocham Pajero, a toyot nienawidzę

Jaki kod nadwozia ma Pajero I?

Anonymous - 08-07-2008, 23:51

eskapada napisał/a:
a w którym miejscu Pajero V80 ma mechaniczna blokadę tylnego mostu i stały napęd na 4 koła zamontowany ?? 8)
A myślisz, że gdzie, na dachu?
:wink:

Przeczytaj ten tekst. Znajdziesz w nim garść podstawowych informacji:
http://www.admoto.pl/pub/...lubi+teren&dat=

:)

Anonymous - 09-07-2008, 13:12

Cytat:
Napęd 4x4: stały na tył, dołączany na przód, blokada centralnego dyfra, reduktor 4x4: stały na cztery koła, blokada centralnego dyfra, reduktor

Na dachu - nie, w tylnym moście też nie.
Jest tylko blokada centralnego. :mrgreen: Czyli jak w L200.

Anonymous - 09-07-2008, 16:48

elili napisał/a:
Jest tylko blokada centralnego. Czyli jak w L200.

No chyba nie do końca, bo Pajero ma blokadę tylnego mostu oprócz SS

Anonymous - 09-07-2008, 17:45

elili napisał/a:
Jest tylko blokada centralnego. :mrgreen: Czyli jak w L200.

W nowym Pajero jest seryjny Super Select II sterowany elektrycznie, który umożliwia przełączanie 2H-4H podczas jazdy z prędkością do 100 km/h oraz jest blokada tylnego dyferencjału (też w standarcie), czyli nie jest tak samo jak w L200.

Elili, myślę, że to wstyd kiedy własciciel auta tej samej marki wypisuje na rodzimym forum bzdury, nie sprawdziwszy wcześniej swoich informacji. :oops:

Anonymous - 09-07-2008, 19:17

Tylko zacytowałem to, co było napisane pod linkiem, który sam podałeś:
gootek napisał/a:
Przeczytaj ten tekst. Znajdziesz w nim garść podstawowych informacji:
http://www.admoto.pl/pub/...lubi+teren&dat=


Jeżeli źle zrozumiałem - przepraszam. I wstydzę się :oops:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group