 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
OPINIE NA TEMAT MITSUBISHI PAJERO 2006 3.2 DISEL |
Autor |
Wiadomość |
roman
Forumowicz
Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 84 Skąd: ŚLĄSKIE
|
Wysłany: 05-09-2007, 18:18 OPINIE NA TEMAT MITSUBISHI PAJERO 2006 3.2 DISEL
|
|
|
Witam,
Czy ktos moze eksploatuje Pajero 2006 (chodzi mi o nowy model) 3.2 disel. Po nowym roku mam zamiar zmienic samochod i rozwazam ten model. Obecnie jezdze benzyna 3.5 l (MITSUBISHI MONTERO SPORT). Przede wszystkim chodzi mi o opienie czy te 3.2 litra to nie jest za malo jak na taka bryle i czy ten silnik jest bardzo wrazliwy na paliwo.
Z gory dziekuje za ewentualne opinie i porownania z innymi samochodami np. TOYOTA LAND CRUSIER.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-09-2007, 18:27
|
|
|
Silnik spoko, spalanie w cyklu mieszanym w granicach 10-11 l, to są już common rain,.
Ja mam wcześniejszy i parametry są podobne, aczkolwiek lekka różnica w przyspieszeniu jest, ale ogólnie zrywny(zależy od skrzyni).
Zamienił bym swojego na L-200 |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-09-2007, 10:01
|
|
|
Chodzi Ci o nowego Wagona, Pajero IV generacji. No coz auto jest intrygujace. Mowi sie o nim najpotezniejszy i najbardziej luksusowy Pajero jakikiedykolwiek powstal. To nie sa przechwalki, 170 KM i 381 Nm momentu to jak na tak duze auto tyle, ze nie musisz sie martwic o moc i osiagi. W terenie samochod spisuje sie fantastycznie. Naszpikowany elektronika, elegancki, ale i z tym czyms co musza miec rasowe auta terenowe, przewiezie Cie bez problemow tam gdzie reszta fabrycznych bulwaruwek juz wymieka.
Mialem okazje sie przejechac i z miejsca dokonalbym zamiany. Niestety nasze skromne finanse pozwolily i to ledwo na kupno Sporta. Silnik to juz nowej generacji Common Rail. Oczywistym jest, ze nie poradzi sobie tak dobrze z parszywym paliwem jak stare motory z I czy II generacji, ale spalanie moze spasc przy spokojnej jezdzie ponizej 10 l ropy na 100km. Co do porownania Wagona do LandCruiser'a, eeech wolalbym nowe Pajero. Ale wybor nie jest prosty. LC tez jezdzilem i nawet juz nieco starszy w porownaniu z IV generacja Pajero wypada calkiem nie zle. Mam sentyment do Mitsubishi wiec to subiektywny i osobisty wybor. Wolalbym Pajero!
www.newpajero.com |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-06-2008, 17:54
|
|
|
W automacie to chyba 373Nm, a w manualu 381Nm momentu |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 06-06-2008, 21:57
|
|
|
Od strony technicznej i bardziej konkretnie silnikowej oceniam nowe Pajero 3.2 i LandCruiser'a 3.0 porównywalnie.
O Pajero IV mogę sie wypowiadać tylko bardzo pozytywnie.
Paliwo pali każde bez różnicy. Oczywiście tankuje na stacji paliw, a nie olej rzepakowy z Biedronki. Jednak nie ma sensu płacić za ropę jakości premium.
Pali 10-11l. Kiedy mocniej depczę, 12l.
Uważam, że to bardzo rozsądne spalanie w takim aucie.
Ja wybrałem Pajero bo mi się bardziej podoba.
Ale warto wiedzieć, że Toyota sprzedaje w Polsce z 10 razy więcej LandCruiser'ów niż Mitsubishi modelu Pajero.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2008, 18:19
|
|
|
To że toyot sprzedaje się więcej nie świadczy źle o firmie MMC ale o wyjątkowości Pajero... i o pustynnej legendzie, i o Super Select'ie...
To wszystko składa się na to że tak kochamy Pajero mimo że sprzedaje się go mniej! |
|
|
|
 |
Gorzkim [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2008, 09:32
|
|
|
...może to bluźnierstwo, ale ja niestety wolałbym LC Zdaje sie że jest nieco bardziej ekonomiczny, ma stały 4x4, a co najważniejsze w Pajero ostatnio bardzo rozczarowałem się tylną częścią kabiny (wysoki poziom podłogi, w związku z czym praktycznie nie ma zadnego podparcia dla nóg na kanapie - przynajmniej w moim przypadku) |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2008, 10:32
|
|
|
Gorzkim napisał/a: | ...może to bluźnierstwo, ale ja niestety wolałbym LC | dlaczego zaraz bluźnierstwo?
Cytat: | Zdaje sie że jest nieco bardziej ekonomiczny | Zdaje się, że nie.
Pajero też ma. Do tego mechaniczną blokadę tyłu. A możliwość zapięcia napędu tylko na tył to IMHO jeszcze jedna zaleta Pajero w stosunku do LC.
Cytat: | a co najważniejsze w Pajero ostatnio bardzo rozczarowałem się tylną częścią kabiny (wysoki poziom podłogi, w związku z czym praktycznie nie ma zadnego podparcia dla nóg na kanapie - przynajmniej w moim przypadku) | W LC jest inaczej?
A czy na przykład znacznie skuteczniejsze hamulce w Pajero IV w stosunku do LC, to też wada?
---
[ Dodano: 23-06-2008, 17:58 ]
Właśnie wróciłem z Andaluzji, gdzie poczyniłem pewną obserwację:
Jest tam akurat odwrotnie niz w Polsce. Na jednego LandCruisera przypada tam na drogach 10 sztuk Pajero/Montero.
Ot ciekawostka |
|
|
|
 |
eskapada [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2008, 15:45
|
|
|
bartek2800 napisał/a: | To że toyot sprzedaje się więcej nie świadczy źle o firmie MMC ale o wyjątkowości Pajero... i o pustynnej legendzie, i o Super Select'ie...
To wszystko składa się na to że tak kochamy Pajero mimo że sprzedaje się go mniej! |
Rozumiem że pracujesz w dziale marketing i promocji w MMC Poland to był tłumaczyło ten text
[ Dodano: 07-07-2008, 15:47 ]
gootek napisał/a: | Gorzkim napisał/a: | ...może to bluźnierstwo, ale ja niestety wolałbym LC | dlaczego zaraz bluźnierstwo?
Cytat: | Zdaje sie że jest nieco bardziej ekonomiczny | Zdaje się, że nie.
Pajero też ma. Do tego mechaniczną blokadę tyłu. A możliwość zapięcia napędu tylko na tył to IMHO jeszcze jedna zaleta Pajero w stosunku do LC.
Cytat: | a co najważniejsze w Pajero ostatnio bardzo rozczarowałem się tylną częścią kabiny (wysoki poziom podłogi, w związku z czym praktycznie nie ma zadnego podparcia dla nóg na kanapie - przynajmniej w moim przypadku) | W LC jest inaczej?
A czy na przykład znacznie skuteczniejsze hamulce w Pajero IV w stosunku do LC, to też wada?
---
[ Dodano: 23-06-2008, 17:58 ]
Właśnie wróciłem z Andaluzji, gdzie poczyniłem pewną obserwację:
Jest tam akurat odwrotnie niz w Polsce. Na jednego LandCruisera przypada tam na drogach 10 sztuk Pajero/Montero.
Ot ciekawostka |
a w którym miejscu Pajero V80 ma mechaniczna blokadę tylnego mostu i stały napęd na 4 koła zamontowany ?? |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2008, 17:30
|
|
|
Nie jestem związany z MMC ... poprostu kocham Pajero, a toyot nienawidzę
Jaki kod nadwozia ma Pajero I? |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 08-07-2008, 23:51
|
|
|
eskapada napisał/a: | a w którym miejscu Pajero V80 ma mechaniczna blokadę tylnego mostu i stały napęd na 4 koła zamontowany ?? | A myślisz, że gdzie, na dachu?
Przeczytaj ten tekst. Znajdziesz w nim garść podstawowych informacji:
http://www.admoto.pl/pub/...lubi+teren&dat=
|
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 09-07-2008, 13:12
|
|
|
Cytat: | Napęd 4x4: stały na tył, dołączany na przód, blokada centralnego dyfra, reduktor 4x4: stały na cztery koła, blokada centralnego dyfra, reduktor |
Na dachu - nie, w tylnym moście też nie.
Jest tylko blokada centralnego. Czyli jak w L200. |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-07-2008, 16:48
|
|
|
elili napisał/a: | Jest tylko blokada centralnego. Czyli jak w L200. |
No chyba nie do końca, bo Pajero ma blokadę tylnego mostu oprócz SS |
|
|
|
 |
gootek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-07-2008, 17:45
|
|
|
elili napisał/a: | Jest tylko blokada centralnego. Czyli jak w L200. |
W nowym Pajero jest seryjny Super Select II sterowany elektrycznie, który umożliwia przełączanie 2H-4H podczas jazdy z prędkością do 100 km/h oraz jest blokada tylnego dyferencjału (też w standarcie), czyli nie jest tak samo jak w L200.
Elili, myślę, że to wstyd kiedy własciciel auta tej samej marki wypisuje na rodzimym forum bzdury, nie sprawdziwszy wcześniej swoich informacji. |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 09-07-2008, 19:17
|
|
|
Tylko zacytowałem to, co było napisane pod linkiem, który sam podałeś:
Jeżeli źle zrozumiałem - przepraszam. I wstydzę się |
|
|
|
 |
|
|