Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
OPINIE NA TEMAT MITSUBISHI PAJERO 2006 3.2 DISEL
Autor Wiadomość
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 05-09-2007, 18:18   OPINIE NA TEMAT MITSUBISHI PAJERO 2006 3.2 DISEL

Witam,
Czy ktos moze eksploatuje Pajero 2006 (chodzi mi o nowy model) 3.2 disel. Po nowym roku mam zamiar zmienic samochod i rozwazam ten model. Obecnie jezdze benzyna 3.5 l (MITSUBISHI MONTERO SPORT). Przede wszystkim chodzi mi o opienie czy te 3.2 litra to nie jest za malo jak na taka bryle i czy ten silnik jest bardzo wrazliwy na paliwo.
Z gory dziekuje za ewentualne opinie i porownania z innymi samochodami np. TOYOTA LAND CRUSIER.

Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-09-2007, 18:27   

Silnik spoko, spalanie w cyklu mieszanym w granicach 10-11 l, to są już common rain,.
Ja mam wcześniejszy i parametry są podobne, aczkolwiek lekka różnica w przyspieszeniu jest, ale ogólnie zrywny(zależy od skrzyni).
Zamienił bym swojego na L-200
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-09-2007, 10:01   

Chodzi Ci o nowego Wagona, Pajero IV generacji. No coz auto jest intrygujace. Mowi sie o nim najpotezniejszy i najbardziej luksusowy Pajero jakikiedykolwiek powstal. To nie sa przechwalki, 170 KM i 381 Nm momentu to jak na tak duze auto tyle, ze nie musisz sie martwic o moc i osiagi. W terenie samochod spisuje sie fantastycznie. Naszpikowany elektronika, elegancki, ale i z tym czyms co musza miec rasowe auta terenowe, przewiezie Cie bez problemow tam gdzie reszta fabrycznych bulwaruwek juz wymieka.
Mialem okazje sie przejechac i z miejsca dokonalbym zamiany. Niestety nasze skromne finanse pozwolily i to ledwo na kupno Sporta. Silnik to juz nowej generacji Common Rail. Oczywistym jest, ze nie poradzi sobie tak dobrze z parszywym paliwem jak stare motory z I czy II generacji, ale spalanie moze spasc przy spokojnej jezdzie ponizej 10 l ropy na 100km. Co do porownania Wagona do LandCruiser'a, eeech wolalbym nowe Pajero. Ale wybor nie jest prosty. LC tez jezdzilem i nawet juz nieco starszy w porownaniu z IV generacja Pajero wypada calkiem nie zle. Mam sentyment do Mitsubishi wiec to subiektywny i osobisty wybor. Wolalbym Pajero!

www.newpajero.com
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2008, 17:54   

W automacie to chyba 373Nm, a w manualu 381Nm momentu
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2008, 21:57   

Od strony technicznej i bardziej konkretnie silnikowej oceniam nowe Pajero 3.2 i LandCruiser'a 3.0 porównywalnie.

O Pajero IV mogę sie wypowiadać tylko bardzo pozytywnie.
Paliwo pali każde bez różnicy. Oczywiście tankuje na stacji paliw, a nie olej rzepakowy z Biedronki. Jednak nie ma sensu płacić za ropę jakości premium.
Pali 10-11l. Kiedy mocniej depczę, 12l.
Uważam, że to bardzo rozsądne spalanie w takim aucie.

Ja wybrałem Pajero bo mi się bardziej podoba.

Ale warto wiedzieć, że Toyota sprzedaje w Polsce z 10 razy więcej LandCruiser'ów niż Mitsubishi modelu Pajero.

pozdrawiam :)
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2008, 18:19   

To że toyot sprzedaje się więcej nie świadczy źle o firmie MMC ale o wyjątkowości Pajero... i o pustynnej legendzie, i o Super Select'ie...

To wszystko składa się na to że tak kochamy Pajero mimo że sprzedaje się go mniej!
 
 
Gorzkim
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2008, 09:32   

...może to bluźnierstwo, ale ja niestety wolałbym LC :twisted: Zdaje sie że jest nieco bardziej ekonomiczny, ma stały 4x4, a co najważniejsze w Pajero ostatnio bardzo rozczarowałem się tylną częścią kabiny (wysoki poziom podłogi, w związku z czym praktycznie nie ma zadnego podparcia dla nóg na kanapie - przynajmniej w moim przypadku) :x
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2008, 10:32   

Gorzkim napisał/a:
...może to bluźnierstwo, ale ja niestety wolałbym LC
dlaczego zaraz bluźnierstwo? :wink:

Cytat:
Zdaje sie że jest nieco bardziej ekonomiczny
Zdaje się, że nie.

Cytat:
ma stały 4x4
Pajero też ma. Do tego mechaniczną blokadę tyłu. A możliwość zapięcia napędu tylko na tył to IMHO jeszcze jedna zaleta Pajero w stosunku do LC.

Cytat:
a co najważniejsze w Pajero ostatnio bardzo rozczarowałem się tylną częścią kabiny (wysoki poziom podłogi, w związku z czym praktycznie nie ma zadnego podparcia dla nóg na kanapie - przynajmniej w moim przypadku)
W LC jest inaczej?

A czy na przykład znacznie skuteczniejsze hamulce w Pajero IV w stosunku do LC, to też wada?
:wink:



---



[ Dodano: 23-06-2008, 17:58 ]
Właśnie wróciłem z Andaluzji, gdzie poczyniłem pewną obserwację:
Jest tam akurat odwrotnie niz w Polsce. Na jednego LandCruisera przypada tam na drogach 10 sztuk Pajero/Montero.

Ot ciekawostka 8)
 
 
eskapada
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2008, 15:45   

bartek2800 napisał/a:
To że toyot sprzedaje się więcej nie świadczy źle o firmie MMC ale o wyjątkowości Pajero... i o pustynnej legendzie, i o Super Select'ie...

To wszystko składa się na to że tak kochamy Pajero mimo że sprzedaje się go mniej!


Rozumiem że pracujesz w dziale marketing i promocji w MMC Poland to był tłumaczyło ten text :D

[ Dodano: 07-07-2008, 15:47 ]
gootek napisał/a:
Gorzkim napisał/a:
...może to bluźnierstwo, ale ja niestety wolałbym LC
dlaczego zaraz bluźnierstwo? :wink:

Cytat:
Zdaje sie że jest nieco bardziej ekonomiczny
Zdaje się, że nie.

Cytat:
ma stały 4x4
Pajero też ma. Do tego mechaniczną blokadę tyłu. A możliwość zapięcia napędu tylko na tył to IMHO jeszcze jedna zaleta Pajero w stosunku do LC.

Cytat:
a co najważniejsze w Pajero ostatnio bardzo rozczarowałem się tylną częścią kabiny (wysoki poziom podłogi, w związku z czym praktycznie nie ma zadnego podparcia dla nóg na kanapie - przynajmniej w moim przypadku)
W LC jest inaczej?

A czy na przykład znacznie skuteczniejsze hamulce w Pajero IV w stosunku do LC, to też wada?
:wink:



---



[ Dodano: 23-06-2008, 17:58 ]
Właśnie wróciłem z Andaluzji, gdzie poczyniłem pewną obserwację:
Jest tam akurat odwrotnie niz w Polsce. Na jednego LandCruisera przypada tam na drogach 10 sztuk Pajero/Montero.

Ot ciekawostka 8)


a w którym miejscu Pajero V80 ma mechaniczna blokadę tylnego mostu i stały napęd na 4 koła zamontowany ?? 8)
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2008, 17:30   

Nie jestem związany z MMC ... poprostu kocham Pajero, a toyot nienawidzę

Jaki kod nadwozia ma Pajero I?
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2008, 23:51   

eskapada napisał/a:
a w którym miejscu Pajero V80 ma mechaniczna blokadę tylnego mostu i stały napęd na 4 koła zamontowany ?? 8)
A myślisz, że gdzie, na dachu?
:wink:

Przeczytaj ten tekst. Znajdziesz w nim garść podstawowych informacji:
http://www.admoto.pl/pub/...lubi+teren&dat=

:)
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2008, 13:12   

Cytat:
Napęd 4x4: stały na tył, dołączany na przód, blokada centralnego dyfra, reduktor 4x4: stały na cztery koła, blokada centralnego dyfra, reduktor

Na dachu - nie, w tylnym moście też nie.
Jest tylko blokada centralnego. :mrgreen: Czyli jak w L200.
 
 
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2008, 16:48   

elili napisał/a:
Jest tylko blokada centralnego. Czyli jak w L200.

No chyba nie do końca, bo Pajero ma blokadę tylnego mostu oprócz SS
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2008, 17:45   

elili napisał/a:
Jest tylko blokada centralnego. :mrgreen: Czyli jak w L200.

W nowym Pajero jest seryjny Super Select II sterowany elektrycznie, który umożliwia przełączanie 2H-4H podczas jazdy z prędkością do 100 km/h oraz jest blokada tylnego dyferencjału (też w standarcie), czyli nie jest tak samo jak w L200.

Elili, myślę, że to wstyd kiedy własciciel auta tej samej marki wypisuje na rodzimym forum bzdury, nie sprawdziwszy wcześniej swoich informacji. :oops:
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2008, 19:17   

Tylko zacytowałem to, co było napisane pod linkiem, który sam podałeś:
gootek napisał/a:
Przeczytaj ten tekst. Znajdziesz w nim garść podstawowych informacji:
http://www.admoto.pl/pub/...lubi+teren&dat=


Jeżeli źle zrozumiałem - przepraszam. I wstydzę się :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.