To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS ALL] [SILNIK] Problem z chłodzeniem

Anonymous - 14-11-2007, 13:52
Temat postu: [MSS ALL] [SILNIK] Problem z chłodzeniem
Witam,
Od niedawna mam problem z układem chłodzenia, objawy są takie jakby nie było płynu tzn.
Auto się grzeje gdy stoję w korku, nie działa wtedy też ogrzewanie, wszystko wraca do normy gdy jadę 30-40km/h.
Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być ??
Czy to może być pompa wodna? Jeżeli tak to ile kosztuje wymiana i co się z tym wiąże?
Autko ma przejechane dopiero 71000
Pzdr
Taras

Anonymous - 14-11-2007, 23:37

WITAM SPRAWDZ NAJPIERW CZY MASZ W UKŁADZIE PŁYN !! JESLI GO NIE MA TO UZUPEŁNIJ !! JESLI BEDZIE SIE LAŁO NA BUTY SPRAWDZ I ZLIKWIDUJ WYCIEK ALE NAJPIERW SPRAWDZ POZIOM PŁYNU NA WYLACZONYM SILNIKU I NA PRACUJACYM CZY CZASEM NIE ZNIKA POZDRAWIAM
Anonymous - 15-11-2007, 00:07

A skąd wiesz że się grzeje?para z chłodnicy/zbiorniczka? Sprawdz podczas grzania przewody chłodnicy(górny i dolny) jeśli oba są gorące to może czujnik temp. Wentylator się włącza podczas postoju?
Anonymous - 15-11-2007, 09:42

Dzieki za rady,
Zalałem w tej chwili chłodnicę do pełna i będę obserwować czy jest gdzieś wyciek, na pierwszy rzut oka jest wszędzie sucho.
Dziwi mnie jedynie to, że w zbiorniku wyrównawczym płyn cały czas jest, czy jest możliwe, aby układ był zapowietrzony, jeżeli tak to jak się go odpowietrza???

Z góry dzięki za pomoc....

Pzdr
Taras

Anonymous - 15-11-2007, 10:17

Układ sam sie odpowietrzy , a wskazuje na zapowietrzenie to ze nie masz ogrzewania jesli ogrzewanie wraca to w tym momencie sprawdz poziom płynu w zbiorniczku powinno byc go zdecydowanie mniej lub wcale jesli jest ogrzewanie i masz płyn w zbiorniczku w normalnym stanie to bedziemy myslec dalej pozdrawiam !! pamietaj aby na gorący silnik nie dolewac zimnego płynu !!!! dolewaj na cieplym lub na zimnym !!
cns80 - 15-11-2007, 10:25

Czyżby termostat do wymiany ???
W firmowym fordzie miałem takie same objawy.
A potem inny kierowca zatarł w nim silnik :(
Jeśli płynu zalałeś do pełna to nawet jak będzie wyciekał to i tak przez jakiś czas powinno grzać, a silnik powinien się chłodzić. Ewentualnie może niegrzać, ale wtedy będą wycieki w okolicach nagrzewnicy. W większości aut jest zabudowana w środkowej części deski (poniżej radia), więc zwykle leje się na nogi :P

Ja obstawiam termostat.

A jeszcze jedno:
Czy przebieg jest oryginalny ?
Czy autko nie miało przygody przodem ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group