Pajero IV - pajero 2,5 td 88 rok problem z piątką
Anonymous - 15-11-2007, 19:41 Temat postu: pajero 2,5 td 88 rok problem z piątką Witam wszystkich.Kupiłem pajero long 2,5 td z 88 roku.Mam problem z 5 tym biegiem jest ale po włączeniu skrzynia chałasuje huczy.Jes tak na wszystkich napędach napędy i wszystkie biegi są.Jak myślicie czy czeka mnie remont skrzyni czy lepiej kupić używkę.Może ktoś z was miał taki kłopot?Zainteresowanym mogę podać info o TATA SAFARI 2,0 TD z 2001 r. bo takowe posiadam i troszkę grzebałem.Pozdrowionka.
zbyszekm2 - 15-11-2007, 20:12
W tych skrzyniach 5ka to wada tych skrzyń, prawdopodobnie padła piątka, będą potrzebne tryby 5 tki
Anonymous - 15-11-2007, 21:44
Tryby piątki.Czyli trzeba wyjąć skrzynię! A ile mogą kosztować takie tryby?nie licząc robocizny bo naprawie to sam.Tak pi razy drzwi.Dzięki.
zbyszekm2 - 15-11-2007, 21:51
z 350 zł, wymiana to prosta robota bo 5 bieg jest w łączniku pomiędzy skrzynią a reduktorem.
Anonymous - 15-11-2007, 22:18
Ale skrzynie wyjąć trzeba niema rady.No i jeszcze wsteczny czasem słychać.Zobaczymy walkę zaczne od sprawdzenia stanu oleju bo nie wiem czy ktoś tam kiedy majstrował.A czy termostat to jest na wyjściu z chłodnicy pod alternatorem?bo tak mi się wydaje.
zbyszekm2 - 15-11-2007, 22:41
jak zle chodzi 5 tka to wsteczny również
Anonymous - 13-12-2007, 20:29
Piątka to wada wszystkich skrzyń. Wszystkich marek itd. Słynny na cały świat efekt autobusowy. buczenie po jakims tam przebiegu zaleznym od traktowania
zbyszekm2 - 13-12-2007, 21:30
acinski napisał/a: | Piątka to wada wszystkich skrzyń. Wszystkich marek itd. Słynny na cały świat efekt autobusowy. buczenie po jakims tam przebiegu zaleznym od traktowania |
Nie prawda, w pajero II generacji wcale piatka się nie psuje, i w automatach też nie
|
|
|