 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: zbyszekm2 10-03-2008, 22:36 |
pajero 2,5 td 88 rok problem z piątką |
Autor |
Wiadomość |
ziemek123 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 19:41 pajero 2,5 td 88 rok problem z piątką
|
|
|
Witam wszystkich.Kupiłem pajero long 2,5 td z 88 roku.Mam problem z 5 tym biegiem jest ale po włączeniu skrzynia chałasuje huczy.Jes tak na wszystkich napędach napędy i wszystkie biegi są.Jak myślicie czy czeka mnie remont skrzyni czy lepiej kupić używkę.Może ktoś z was miał taki kłopot?Zainteresowanym mogę podać info o TATA SAFARI 2,0 TD z 2001 r. bo takowe posiadam i troszkę grzebałem.Pozdrowionka. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 15-11-2007, 20:12
|
|
|
W tych skrzyniach 5ka to wada tych skrzyń, prawdopodobnie padła piątka, będą potrzebne tryby 5 tki |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ziemek123 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 21:44
|
|
|
Tryby piątki.Czyli trzeba wyjąć skrzynię! A ile mogą kosztować takie tryby?nie licząc robocizny bo naprawie to sam.Tak pi razy drzwi.Dzięki. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 15-11-2007, 21:51
|
|
|
z 350 zł, wymiana to prosta robota bo 5 bieg jest w łączniku pomiędzy skrzynią a reduktorem. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ziemek123 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 22:18
|
|
|
Ale skrzynie wyjąć trzeba niema rady.No i jeszcze wsteczny czasem słychać.Zobaczymy walkę zaczne od sprawdzenia stanu oleju bo nie wiem czy ktoś tam kiedy majstrował.A czy termostat to jest na wyjściu z chłodnicy pod alternatorem?bo tak mi się wydaje. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 15-11-2007, 22:41
|
|
|
jak zle chodzi 5 tka to wsteczny również |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
acinski [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2007, 20:29
|
|
|
Piątka to wada wszystkich skrzyń. Wszystkich marek itd. Słynny na cały świat efekt autobusowy. buczenie po jakims tam przebiegu zaleznym od traktowania |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-12-2007, 21:30
|
|
|
acinski napisał/a: | Piątka to wada wszystkich skrzyń. Wszystkich marek itd. Słynny na cały świat efekt autobusowy. buczenie po jakims tam przebiegu zaleznym od traktowania |
Nie prawda, w pajero II generacji wcale piatka się nie psuje, i w automatach też nie |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|