Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zbyszekm2
10-03-2008, 22:36
pajero 2,5 td 88 rok problem z piątką
Autor Wiadomość
ziemek123
[Usunięty]

  Wysłany: 15-11-2007, 19:41   pajero 2,5 td 88 rok problem z piątką

Witam wszystkich.Kupiłem pajero long 2,5 td z 88 roku.Mam problem z 5 tym biegiem jest ale po włączeniu skrzynia chałasuje huczy.Jes tak na wszystkich napędach napędy i wszystkie biegi są.Jak myślicie czy czeka mnie remont skrzyni czy lepiej kupić używkę.Może ktoś z was miał taki kłopot?Zainteresowanym mogę podać info o TATA SAFARI 2,0 TD z 2001 r. bo takowe posiadam i troszkę grzebałem.Pozdrowionka.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-11-2007, 20:12   

W tych skrzyniach 5ka to wada tych skrzyń, prawdopodobnie padła piątka, będą potrzebne tryby 5 tki
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ziemek123
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 21:44   

Tryby piątki.Czyli trzeba wyjąć skrzynię! A ile mogą kosztować takie tryby?nie licząc robocizny bo naprawie to sam.Tak pi razy drzwi.Dzięki.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-11-2007, 21:51   

z 350 zł, wymiana to prosta robota bo 5 bieg jest w łączniku pomiędzy skrzynią a reduktorem.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ziemek123
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 22:18   

Ale skrzynie wyjąć trzeba niema rady.No i jeszcze wsteczny czasem słychać.Zobaczymy walkę zaczne od sprawdzenia stanu oleju bo nie wiem czy ktoś tam kiedy majstrował.A czy termostat to jest na wyjściu z chłodnicy pod alternatorem?bo tak mi się wydaje.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-11-2007, 22:41   

jak zle chodzi 5 tka to wsteczny również
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
acinski
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2007, 20:29   

Piątka to wada wszystkich skrzyń. Wszystkich marek itd. Słynny na cały świat efekt autobusowy. buczenie po jakims tam przebiegu zaleznym od traktowania :)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-12-2007, 21:30   

acinski napisał/a:
Piątka to wada wszystkich skrzyń. Wszystkich marek itd. Słynny na cały świat efekt autobusowy. buczenie po jakims tam przebiegu zaleznym od traktowania :)

Nie prawda, w pajero II generacji wcale piatka się nie psuje, i w automatach też nie :lol:
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.