To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - PAJERO II '93 long - Jak odkręcić kierownice?

Anonymous - 20-11-2007, 21:24
Temat postu: PAJERO II '93 long - Jak odkręcić kierownice?
Wyczuwam lekki luz kierownicy tak jakby była niedokręcona w związku z tym pytanie jak się dostać do nakrętki mocującej kierownicę. Jeśli już było to przepraszam ale szukałem i nie znalazłem
zbyszekm2 - 21-11-2007, 21:34
Temat postu: Re: PAJERO II '93 long - Jak odkręcić kierownice?
svaq napisał/a:
Wyczuwam lekki luz kierownicy tak jakby była niedokręcona w związku z tym pytanie jak się dostać do nakrętki mocującej kierownicę. Jeśli już było to przepraszam ale szukałem i nie znalazłem

Potrzebny jest długi imbus "6" z boki kirownicy jest otwór, w który trzeba włożyć ten imbus i odkręcić rubę, potem tylko wyciaga się kierownice.

Anonymous - 22-11-2007, 18:24

Jak myślicie co może być przyczyną że kierownica jest luźna , nie chodzi mi luz na kole kierownicy . Kierownica ma luz w płaszczyźnie. mam ten samochód od miesiąca i nie wiem czy to sie pogłębia czy cały czas jest tak samo .

Bardzo dziękuje za pomoc oferowana na forum! Kupiłem ten samochód raczej do terenu niż jazdy po asfalcie ale najpierw chciałbym doprowadzić go do dobrego stanu technicznego.

zbyszekm2 - 22-11-2007, 18:33
Temat postu: Re: PAJERO II '93 long - Jak odkręcić kierownice?
svaq napisał/a:
Wyczuwam lekki luz kierownicy tak jakby była niedokręcona w związku z tym pytanie jak się dostać do nakrętki mocującej kierownicę. Jeśli już było to przepraszam ale szukałem i nie znalazłem

Przepraszam wprowadziłem w błąd cię, podany wyżej opis dotyczy DiDa. Masz podobny login do jednego z użytkowników naszego forum i my slałem że to on pyta.

Anonymous - 22-11-2007, 21:03
Temat postu: Re: PAJERO II '93 long - Jak odkręcić kierownice?
Nie ma problemu . kierownice odkręciłem dostałem się do łożyska w kolumnie kierowniczej i widzę i czuje że tu jest dość duży luz , ale dalej sobie nie poradzę . Może ktoś wie co jest przyczyną i co trzeba wymienić ??
zbyszekm2 - 23-11-2007, 07:15

Prawdopodobnie trzeba wymienić całą kolumnę, tą część którz jest od urządzenia wspomagającego do kierownicy.
Może być luz na łożysku albo luz w miejscu gdzie jest regulacja położenia kierownicy.
Ale to nie jest drogi koszt.

pantonik1 - 29-11-2007, 14:49
Temat postu: koszt kolumny!?!
a może taniej byłoby pojechać jednak do mechanika, niech sprawdzi i wymieniu - może jakieś łożysko i po bólu! łożysko-a cały ukłąad to niebo a ziemia jeślu idzie o cenę! a układ jezdny jest ważny - również w komforcie podróżowania. :) ja bym tak zrobił, bo sam się nie za bardzo na tym znam, bom w innym kierunku kształcony:-) pozdrowionka :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group