[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] Engine - zapalone przy gazie
R2D2 - 12-03-2008, 21:29 Temat postu: [EAx 97-04] Engine - zapalone przy gazie Czołem bracia i siostry Maniacy!
Engine - zapalone przy gazie
Dwa tygodnie temu założyłem gaz (wiem co sądzą o tym zagorzali przeciwnicy - gdyby w misiu był porządny - czyli mocny diesel, to nie byłbym do tego zmuszony - codzienne dojazdy do pracy 80 km), przejechałem jakieś 700 km, wszystko wydaje się ok, ale dwukrotnie zapaliła się kontrolka engine, które zgasła natychmiast po tym, jak przełączyłem na benzynę. Kiedy po kilku sekundach powróciłem na gaz wszystko było ok. Czy to coś oznacza?
Marcino - 12-03-2008, 22:56
Jaką masz instalację LPG? Jak sie bedzie powtarzać to jedz niech ci poiprawią
tez tak miałem ale tylko raz i tez na poczatku kiedy zapaliłem po dłuzesz trasie rozgrzany silnie. z tego co mi sie wydaje jak sie nie bedzie powtarzać to bedzie okej, ale moj mechaik od gazu mi podregulował w razie czego jak mu powiedziałem, moze to być kwestia składu mieszanki bp np sonda lambada dała sygnał ze coś nie tak ze skałdem.
A pozatym cz moznac terraz odczytać z pamiecie kompa co to był za bład?
R2D2 - 12-03-2008, 23:23
Szczerze mówiąc, jakkolwiek to dziwnie zabrzmi, nie do końca wiem, jaką mam instalację, bo umawiałem się na BRC, ale instalator powiedział, że założy mi na włoskich komponentach ze sterownikiem motoroli, bo sam taką używa. Dał aż 2 lata gwarancji i jeśli uznam, że chodzi źle, to w każdej chwili bez dopłaty moge wymienić na BRC. Wydaje mi się, że trochę za bardzo stracił na mocy, bo akcja zaczyna się dopiero od 3,5 tys. obrotów, a przecież na benzynie dużo szybciej robi się żwawy. Żonie to nie przeszkadza, mi nieco, ale pali tyle samo co benzyny, a więc myślę, że może to być kwestia mieszanki - może zbyt uboga? Jutro sprawdzę jaka to instalacja i napiszę o szczegółach.
macia - 13-03-2008, 09:34
Poszukaj takiego tematu, był już poruszany. Sam miałem kiedyś identyczny problem. Z tego co pamiętam chodzi o źle dobrane oporniki w emulatorze... Zdaje się, że powinny być 56 Ohm... W bardzo wielu przypadkach to rozwiązywało problem zapalającej się kontrolki CE
Anonymous - 13-03-2008, 09:59
moze TU cos znajdziesz w temacie....
kooks - 13-03-2008, 16:19
mialem podobny problem, chodzilo o sklad mieszanki, trzeba wyregolowac i powinno byc ok, chyba ze tak jak u mnie okaze sie ze nie chodzi jeden wtrysk i poszla cala listwa do wymiany, od tamtej pory jak narazie jest ok
Anonymous - 14-03-2008, 18:13
witam mam ten sam problem ale tylko gdy zatankuję gaz słabej jakości staram się gazować na dużych stacjach i nie ma bólu pare razy zatankowałem na małej gazowni i problem się powtarzał moi gazownicy stwierdzili że przy słabej jakości gazu komp wykrywa złą mieszankę i zapala się kontrolka!
RoveR - 15-03-2008, 12:01
W zakładzie gdzie zakładali mi gaz, polecili mi tankować na shellu. Według ich zalecenia tak robię i nie mam żadnych problemów, a gaz ostatnio nawet tańszy niż na podwórkowych stacjach (ale tylko w jednym miejscu bo na pozostałych jest drożej),i jakość bez zarzutu.
kooks - 19-03-2008, 21:11
wydaje mi sie ze az takiej roznicy nie powinno byc miedzy roznymi gazami zeby zapalal sie engine, sprobuj mzoe tankowac caly czas na markowe jstacji i zobaczyc czy problem bedzie sie powtarzal. U mnie tak jak pisalem zapalal sie engine jak padl mi jeden wtrysk od gazu, teraz po 1 zapalniu niedlugo po montarzu wszystko jest ok:-)
|
|
|