To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - Pajero III

Anonymous - 12-05-2008, 15:50
Temat postu: Pajero III
Jak w WAGONIE sprawdzają się automaty w 3,2Di-D-INVECS-II.Mój ojciec chce sobie kupić koniecznie Pajero,długie, diesla oraz automat.Dzięki za wszystko.
Szyszkowa - 12-05-2008, 17:55

Hej
Póki co sprawuje się bezproblemowo ;)
Biegi przerzuca płynnie (mam porównanie do Rextona), podczas jazdy nie ma problemów z przyśpieszaniem.

Co dokładnie chciałbyś wiedzieć ?

Anonymous - 12-05-2008, 18:35
Temat postu: automat
Cz nie traci mocy?

Czy wolniej przyśpiesza niż manual?

A co z elastycznością i trybem sportowym(manualnym)?

Dzięki za zainterasowanie

[ Dodano: 12-05-2008, 20:17 ]
I jeszcze jedno:

Zwalniamy ze 120km/h do 60km/h: czy automat odrazu redukuje biegi, czy dopiero kiedy znowu zaczniemy przyśpieszać?

Szyszkowa - 13-05-2008, 12:37
Temat postu: Re: automat
bartek2800 napisał/a:
Cz nie traci mocy?

Czy wolniej przyśpiesza niż manual?

Nie mam porównania do skrzyni manualnej. Dla mnie przyśpieszenie jest zadowalajace. Trzeba pamiętać, że to nie wyścigówka, tylko klocek ważący ponad 2 tony z zerową areodynamiką.
Powiem tak- na światłach nie zostaję, co więcej, jestem raczej z przodu niż z tyłu ;)
bartek2800 napisał/a:

A co z elastycznością i trybem sportowym(manualnym)?

Trybu sekwencyjnego praktycznie nie używam. Co do elastyczności- moment jest wysoki, więc dławienie jako takie rzadko występuje ;) Co więcej- naprawdę nie ma problemu z przyśpieszaniem.

bartek2800 napisał/a:

Zwalniamy ze 120km/h do 60km/h: czy automat odrazu redukuje biegi, czy dopiero kiedy znowu zaczniemy przyśpieszać?


Nie wiem czy od razu redukuje, bo sygnalizacji, ktory bieg jest aktualnie włączony nie ma, na słuch jest zaś ciężko wyłapać. W każdym razie w takiej sytuacji po ponownym wciśnięciu gazu jest ten charakterytyczny moment zawahania, kick, i wejscie na obroty.

Automat w Pajero dostosowuje się trochę do stylu jazdy. Jeżeli jedziesz spokojnie, biegi przelaczane sa szybciej, na nizszych obrotach. Jezeli go wkrecasz, jedziesz dynamicznie- sam zaczyna przerzucac biegi pozniej, przy wyzszych obrotach, pozwalajac na lepsze przyspieszanie.

Anonymous - 13-05-2008, 14:42

Oto mi chodziło!!! 8)

A ze spalaniem jak?

Czy w manualnym jest duże opóźnienie tzn.gdy ruszysz dzwignią na wyższy bieg szybko wrzuca następny?

Wiem, że to auto waży(jedyne)2tony i jest opływowe jak kiosk ruch, ale ojciec cały czas się pyta, gdyż to będzie nasz pierwszy automat...

Anonymous - 13-05-2008, 20:51

W Pajero jest "inteligentny" i dostosowuje się do charakterystyki kierowcy tzn: gdy jeździmy dynamicznie, często hamujemy i mocno przyspieszamy skrzynia biegów zmienia biegi przy wyższych obrotach. Jednak gdy jeździmy spokojnie automat zmienia biegi przy niskich obrotach silnika itp.

Ja narazie jestem zadowolony z mojego Pajero w automacie.

Jeszcze jedno: gdy będziecie jeździć po górzystym terenie np. po autostradzie i autko będzie dociążony (np. wyjazd na narty) to nie jeździjcie na tempomacie bo skrzynia biegów może się przegrzać. Tempomat będzie chciał za wszelką cene utrzymać zadaną prędkość i przez to bedzie "przebierał" biegami w te i we wte. Jeśli się zagrzeje to po prostu silnik straci moc. Trzeba się zatrzymać i odczekać chwilkę i wszystko powinno wrócić do normy.

Ogólnie polecam Pajero w automacie.

jawaldek - 13-05-2008, 23:34

Automat w Miśku jest O.K. i za nic nie zamienię się na manuala. exc_racing masz rację co do automatu i tempomatu=>>> sprawdziłem osobiście mieszkam w górach-Tatry Pozdrówka :) bartek2800 ciesz się z Miśka i korzystaj z uroków jazdy tym SAMOCHODEM
Anonymous - 14-05-2008, 17:48

8) 8) Serdecznie wszystkim dziękuję!!! 8) 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group