Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero III
Autor Wiadomość
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 15:50   Pajero III

Jak w WAGONIE sprawdzają się automaty w 3,2Di-D-INVECS-II.Mój ojciec chce sobie kupić koniecznie Pajero,długie, diesla oraz automat.Dzięki za wszystko.
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-05-2008, 17:55   

Hej
Póki co sprawuje się bezproblemowo ;)
Biegi przerzuca płynnie (mam porównanie do Rextona), podczas jazdy nie ma problemów z przyśpieszaniem.

Co dokładnie chciałbyś wiedzieć ?
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 18:35   automat

Cz nie traci mocy?

Czy wolniej przyśpiesza niż manual?

A co z elastycznością i trybem sportowym(manualnym)?

Dzięki za zainterasowanie

[ Dodano: 12-05-2008, 20:17 ]
I jeszcze jedno:

Zwalniamy ze 120km/h do 60km/h: czy automat odrazu redukuje biegi, czy dopiero kiedy znowu zaczniemy przyśpieszać?
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-05-2008, 12:37   Re: automat

bartek2800 napisał/a:
Cz nie traci mocy?

Czy wolniej przyśpiesza niż manual?

Nie mam porównania do skrzyni manualnej. Dla mnie przyśpieszenie jest zadowalajace. Trzeba pamiętać, że to nie wyścigówka, tylko klocek ważący ponad 2 tony z zerową areodynamiką.
Powiem tak- na światłach nie zostaję, co więcej, jestem raczej z przodu niż z tyłu ;)
bartek2800 napisał/a:

A co z elastycznością i trybem sportowym(manualnym)?

Trybu sekwencyjnego praktycznie nie używam. Co do elastyczności- moment jest wysoki, więc dławienie jako takie rzadko występuje ;) Co więcej- naprawdę nie ma problemu z przyśpieszaniem.

bartek2800 napisał/a:

Zwalniamy ze 120km/h do 60km/h: czy automat odrazu redukuje biegi, czy dopiero kiedy znowu zaczniemy przyśpieszać?


Nie wiem czy od razu redukuje, bo sygnalizacji, ktory bieg jest aktualnie włączony nie ma, na słuch jest zaś ciężko wyłapać. W każdym razie w takiej sytuacji po ponownym wciśnięciu gazu jest ten charakterytyczny moment zawahania, kick, i wejscie na obroty.

Automat w Pajero dostosowuje się trochę do stylu jazdy. Jeżeli jedziesz spokojnie, biegi przelaczane sa szybciej, na nizszych obrotach. Jezeli go wkrecasz, jedziesz dynamicznie- sam zaczyna przerzucac biegi pozniej, przy wyzszych obrotach, pozwalajac na lepsze przyspieszanie.
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 13-05-2008, 14:42   

Oto mi chodziło!!! 8)

A ze spalaniem jak?

Czy w manualnym jest duże opóźnienie tzn.gdy ruszysz dzwignią na wyższy bieg szybko wrzuca następny?

Wiem, że to auto waży(jedyne)2tony i jest opływowe jak kiosk ruch, ale ojciec cały czas się pyta, gdyż to będzie nasz pierwszy automat...
 
 
exc_racing
[Usunięty]

Wysłany: 13-05-2008, 20:51   

W Pajero jest "inteligentny" i dostosowuje się do charakterystyki kierowcy tzn: gdy jeździmy dynamicznie, często hamujemy i mocno przyspieszamy skrzynia biegów zmienia biegi przy wyższych obrotach. Jednak gdy jeździmy spokojnie automat zmienia biegi przy niskich obrotach silnika itp.

Ja narazie jestem zadowolony z mojego Pajero w automacie.

Jeszcze jedno: gdy będziecie jeździć po górzystym terenie np. po autostradzie i autko będzie dociążony (np. wyjazd na narty) to nie jeździjcie na tempomacie bo skrzynia biegów może się przegrzać. Tempomat będzie chciał za wszelką cene utrzymać zadaną prędkość i przez to bedzie "przebierał" biegami w te i we wte. Jeśli się zagrzeje to po prostu silnik straci moc. Trzeba się zatrzymać i odczekać chwilkę i wszystko powinno wrócić do normy.

Ogólnie polecam Pajero w automacie.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 13-05-2008, 23:34   

Automat w Miśku jest O.K. i za nic nie zamienię się na manuala. exc_racing masz rację co do automatu i tempomatu=>>> sprawdziłem osobiście mieszkam w górach-Tatry Pozdrówka :) bartek2800 ciesz się z Miśka i korzystaj z uroków jazdy tym SAMOCHODEM
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2008, 17:48   

8) 8) Serdecznie wszystkim dziękuję!!! 8) 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.