To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - czy ta chłodnica pasuje do mego Misia ?

WeinMaster - 14-05-2006, 21:56
Temat postu: czy ta chłodnica pasuje do mego Misia ?
Witam szanowne grono forumowiczów :)


Dziś pytanko małe w sprawie chłodzenia, tj. czy takie cuś:
http://www.moto.allegro.p...?item=103532653

będzie pasowało do mego Galanta 1.8 1992, mającego pod maską silnik o dźwięcznie brzmiącej nazwie kodowej 4D65 :)

dziekuje z góry

pozdrawiam

Krzyzak - 15-05-2006, 12:05

Wydaje mi się, że nie - diesle miały 2 litry więcej płynu w układzie chłodzenia od benzyniaków. Ale nie mam 100% pewności.
Hubeeert - 15-05-2006, 20:19

Jednak tak - taka sama jest u mnie.
Bartek - 15-05-2006, 20:45

OJJJJ na 99% NIE będzie pasowała.... Benzyna i Diesel mają te same wymiary mocowań, ale od grzechotnika jest...... 2x grubsza - jak 2 chłodnice od benzynki....... Mialem 4d65 i 4g63, więc organoleptycznie sprawdziłem - stąd różnica pojemności......
Hubeeert - 16-05-2006, 09:44

To moja

WeinMaster - 18-05-2006, 10:12

hmm, wyglada identycznie, tzn. powiem Wam ze dzwoniłem do tego kolesia, i zamowiłem ją, tyle tylko ze pomyliłem aukcje, bo ta jest za 320 do benzin a koles zadzwonił ze ja chce pewnie do diesla. Do diesla jest za 350 i jest identyczna z poprzednią z tą różnicą że jest nieporównywalnie ładniejsza od staregozłomu :)

Jeszcze zaznacze, że mam nową chłodnice firmy Koyo za 350 zł ! ! gdzie obdzwoniłem cały wrocław i cena oscylowała w granicach od 600 do 700 zł :)

A teraz kilka pytań laika: :shock:

1. Wskaźnik temperatury na desce wskazuje temperature w chłodnicy czy gdzies w silniku ???
2. Gdzie jest termostat w moim silniku ? (4D65) bo wczoraj lookałem i nieznalazłem (bo niewiem nawet jak wyglada :P )

A po założeniu chłodnicy jest tak:

Odpaliłem, pochodził chwile. Płyn zalany (dolałem troche wody bo nie miałem na stanie tyle boryga :( ), i jazda probna kilka kilometrow z chwilami ciezkiej i lekkiej nogi.
Efekt: podczas jazdy wskaźnik temperatury bujał się lekko ponad pierwszą kreską (tzn. nad lewą z tych dwoch środkowych), raz był blisko po chwili wyżej i tak kilka razy. Pomyslalem ze jest Ok bo temp mniejsza niż na starej chłodnicy.
Jednak jak dojechałem do domciu i w garazu otworzyłem maske to mi sie smutno zrobiło, z korka chłodnicy leciała para, tak lekko ale leciała. A chłodnica goraca strasznie. ale do zbiorniczka przelewowego nie lało sie ....
Teraz sie zastanawiam czy to TERMOSTAT, czy moze WENTYLATOR sie nie włancza, czy ...... :roll:

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group