To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Czy był w Galancie silnik 2,0 V6 ???

Rajax - 07-10-2008, 00:18
Temat postu: Czy był w Galancie silnik 2,0 V6 ???
Witam, przeszukując motoallegro, pokazuje się odnośnik do opisu Galanta ale z silnikiem 2,0 v6. Był taki silnik????
Pod względem trwałości co lepsze: 2,5 V6 czy 2,0 16V A NO I MOŻE TEN 2,0 v6 ?!?!

Anonymous - 07-10-2008, 06:47

W tej generacji Gala nie było takiego silnika (2.0 V6).
Co trwalsze, hmm trudne pytanie, wiele zależy jak dbasz i jeździsz. Z reguły te o większej pojemności są trwalsze bo są mniej obciążone. Dla utrudnienia to Ci powiem że jak kupisz 2,5V6 to prędzej możesz się spodziewać problemów ze skrzynią.

czekoladka_1981 - 07-10-2008, 07:56

Rajax napisał/a:
pokazuje się odnośnik do opisu Galanta ale z silnikiem 2,0 v6. Był taki silnik????

Jest to porzednia generacja E5xx(92-96 silnik 6A12) w EA5xx(97-04) te silniki nie występują.

Robson86 - 07-10-2008, 08:19

Rajax napisał/a:
Galanta ale z silnikiem 2,0 v6. Był taki silnik????

http://www.motoallegro.pl...per_stanie.html
wystepowal tylko i wylacznie w tym nadwoziu i w tamtych latach
Z tego co wiem 2,0 V6 jest rownie wytrzymaly jak 2,5 V6...ale oczywiscie wszystko da sie zepsuc...
Pozdroo

Rajax - 07-10-2008, 14:25

Dzieki, czyli w moim przypadku odpada bo będe szukał Gala kombi po lifcie.
czekoladka_1981 - 07-10-2008, 14:34

Rajax napisał/a:
bo będe szukał Gala kombi po lifcie.

Jeśli już to po IX-98-->

swinks_UK - 07-10-2008, 14:41

Ajsi napisał/a:
W tej generacji Gala nie było takiego silnika (2.0 V6).



Był!
Był Galant serii EAxx/ECxx przeznaczony na rynek Chin, Taiwanu, Malezji i HongKongu. Miał silnik V6 2.0 MIVEC (ten sam co w FTO).
Oto fotki:
http://carview-img01.bmcd...k/1304621_2.jpg
http://carview-img01.bmcd...k/1304621_5.jpg
http://carview-img01.bmcd...k/1304621_3.jpg
http://carview-img01.bmcd...k/1304621_4.jpg
http://carview-img01.bmcd...k/1304621_6.jpg

tommyc1 - 07-10-2008, 16:14

ladny, ciekawe czy tak samo gnil jak wersja euro :)
Anonymous - 07-10-2008, 19:19

swinks_UK napisał/a:
Ajsi napisał/a:
W tej generacji Gala nie było takiego silnika (2.0 V6).



Był!
Był Galant serii EAxx/ECxx przeznaczony na rynek Chin, Taiwanu, Malezji i HongKongu. Miał silnik V6 2.0 MIVEC (ten sam co w FTO).
Oto fotki:
http://carview-img01.bmcd...k/1304621_2.jpg
http://carview-img01.bmcd...k/1304621_5.jpg
http://carview-img01.bmcd...k/1304621_3.jpg
http://carview-img01.bmcd...k/1304621_4.jpg
http://carview-img01.bmcd...k/1304621_6.jpg


Racja zapomniałem kompletnie o tamtych rynkach. Ale w Europie się chyba tego nie uświadczy, chyba że prywatny import.

swinks_UK - 07-10-2008, 22:04

Prywatny import z JP może być... :wink:
Jeśli się weźmie pod uwagę, że cena za roczniki 1999 - 2002 kształtuje się w granicach 1800 GBP do 2500 GBP (przebiegi w okolicy 60k km), są to wersje LHD z kilometrami na zegarach, a fracht do EU kosztuje w granicach 600 - 1000 GBP, do tego opłaty i cło na auto spoza EU... To czemu nie, jeśli ktoś chce :D

Anonymous - 07-10-2008, 22:32

A może ktoś wie czy w stanach wychodziły Gale 3litrowe ze skrzynią manualną?
zbyszek05 - 11-10-2008, 20:33

gdzieś widziałem gala 3 litrowego z manualem tego po 97 roku ............ale już nie wiem gdzie - napewno nie na naszych blachach i kosztował dużo kasy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group