Przesunięty przez: roch_27 08-10-2008, 08:31 |
Czy był w Galancie silnik 2,0 V6 ??? |
Autor |
Wiadomość |
Rajax
Nowy Forumowicz
Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-10-2008, 00:18 Czy był w Galancie silnik 2,0 V6 ???
|
|
|
Witam, przeszukując motoallegro, pokazuje się odnośnik do opisu Galanta ale z silnikiem 2,0 v6. Był taki silnik????
Pod względem trwałości co lepsze: 2,5 V6 czy 2,0 16V A NO I MOŻE TEN 2,0 v6 ?!?! |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2008, 06:47
|
|
|
W tej generacji Gala nie było takiego silnika (2.0 V6).
Co trwalsze, hmm trudne pytanie, wiele zależy jak dbasz i jeździsz. Z reguły te o większej pojemności są trwalsze bo są mniej obciążone. Dla utrudnienia to Ci powiem że jak kupisz 2,5V6 to prędzej możesz się spodziewać problemów ze skrzynią. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 07-10-2008, 07:56
|
|
|
Rajax napisał/a: | pokazuje się odnośnik do opisu Galanta ale z silnikiem 2,0 v6. Był taki silnik???? |
Jest to porzednia generacja E5xx(92-96 silnik 6A12) w EA5xx(97-04) te silniki nie występują. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 07-10-2008, 08:19
|
|
|
Rajax napisał/a: | Galanta ale z silnikiem 2,0 v6. Był taki silnik???? |
http://www.motoallegro.pl...per_stanie.html
wystepowal tylko i wylacznie w tym nadwoziu i w tamtych latach
Z tego co wiem 2,0 V6 jest rownie wytrzymaly jak 2,5 V6...ale oczywiscie wszystko da sie zepsuc...
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Rajax
Nowy Forumowicz
Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-10-2008, 14:25
|
|
|
Dzieki, czyli w moim przypadku odpada bo będe szukał Gala kombi po lifcie. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 07-10-2008, 14:34
|
|
|
Rajax napisał/a: | bo będe szukał Gala kombi po lifcie. |
Jeśli już to po IX-98--> |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 07-10-2008, 16:14
|
|
|
ladny, ciekawe czy tak samo gnil jak wersja euro |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2008, 19:19
|
|
|
Racja zapomniałem kompletnie o tamtych rynkach. Ale w Europie się chyba tego nie uświadczy, chyba że prywatny import. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-10-2008, 22:04
|
|
|
Prywatny import z JP może być...
Jeśli się weźmie pod uwagę, że cena za roczniki 1999 - 2002 kształtuje się w granicach 1800 GBP do 2500 GBP (przebiegi w okolicy 60k km), są to wersje LHD z kilometrami na zegarach, a fracht do EU kosztuje w granicach 600 - 1000 GBP, do tego opłaty i cło na auto spoza EU... To czemu nie, jeśli ktoś chce |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2008, 22:32
|
|
|
A może ktoś wie czy w stanach wychodziły Gale 3litrowe ze skrzynią manualną? |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 11-10-2008, 20:33
|
|
|
gdzieś widziałem gala 3 litrowego z manualem tego po 97 roku ............ale już nie wiem gdzie - napewno nie na naszych blachach i kosztował dużo kasy |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|