To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] Nie odpala

jarzabek.waclaw - 21-01-2009, 12:08
Temat postu: [CK1A 1.3] Nie odpala
Witam!

Potrzebuje pomocy i z gory ostrzegam, ze z mechanika jestem na bakier :)

Wczoraj Lanserek '00 4G13 nie odpalil z rana. Rozrusznik ladnie kreci, slychac i czuc moment kiedy silnik juz prawie zaskakuje ale tylko prawie...

Wczesniej juz od paru miesiecy mialem maly problem - 2-10 sekund po odpaleniu chodzil na 700 obrotach jakby na 3 gary ale szybko to ustawalo i nie bylo zadnych innych problemow jak wysokie spalanie itp. chociaz zawsze wydawalo mi sie ze ma mniej pary niz 2gi lanserek mojej kobiety (identyczny 2 lata starszy). Nie przejmowalem sie zbytnio bo problem momentalnie ustawal, a w kraju gdzie zyje nadmiar wilgoci to norma.

Swiece olej i filtry i kable (Sepura chyba) wymienione, wczoraj zdjalem kopulke aparatu zaplonowego i przeczyscilem styki (ostro zasniedziale, od nowosci chyba nikt ich nie czyscil, ale wilgoci brak) i dalej to samo. Zauwazylem jeszcze cos - jak wlacze stacyjke na II nie probujac nawet odpalac slychac dziwne odglosy z tej dyszy ktora rozdziela paliwo do garow (nie wiem jak to nazwac). Wrzucilem mp3 z tym odglosem:

http://www.upload-mp3.com/public/viewset/47548

Po probie odpalnia odglos ustaje, czasem na sekunde zabrzeczy.

Silnik zachowuje sie tak jakby sprobowac odpalic kluczykiem bez immobilizera (testowalem kiedys na '98) - juz prawie zaskakuje ale nie odpali.

Sorewicz za malo techniczny opis i brak PL liter, jakby cos to wyedytuje posta.
Z gory dziekuje za pomoc!



EDIT: Juz bangla, odpalilem z gorki z dwojki - mocno sie przyksztusil ale zapalil. Zrobilem reset kompa, nauczylem go obrotow i chodzi jak zloto. Moze sie po prostu filtr paliwa przypchal - na wszelki wypadek leci do wymiany. A juz tracilem wiare w miski - a to juz trzecia sztuka ktora ujezdzam. Ale dzwiek z dolotu nadal pozostaje zagadka...

Anonymous - 22-01-2009, 08:56

Czasami paliwo może bylo syfiaste i zapchało - wtedy rano tez potrafi być autko kapryśne.
Anonymous - 24-01-2009, 23:18

Wlej mu jakiś preparat do czyszczenia układu paliwowego i wtryskiwaczy, oraz zatankuj dobre paliwko:)
jarzabek.waclaw - 25-01-2009, 22:23

Dzięki, tak właśnie robię - zalałem specyfik, dolałem porządnego paliwa do pełna, wyjeżdżę i wymienię filtr paliwa. Ale jak na razie absolutnie żadnych problemów a wyczyszczenie kopułki na złe nie wyjdzie...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group