Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Nie odpala
Autor Wiadomość
jarzabek.waclaw 
Forumowicz


Auto: Galant DJ3A 6G75 '05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 52
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 21-01-2009, 12:08   [CK1A 1.3] Nie odpala

Witam!

Potrzebuje pomocy i z gory ostrzegam, ze z mechanika jestem na bakier :)

Wczoraj Lanserek '00 4G13 nie odpalil z rana. Rozrusznik ladnie kreci, slychac i czuc moment kiedy silnik juz prawie zaskakuje ale tylko prawie...

Wczesniej juz od paru miesiecy mialem maly problem - 2-10 sekund po odpaleniu chodzil na 700 obrotach jakby na 3 gary ale szybko to ustawalo i nie bylo zadnych innych problemow jak wysokie spalanie itp. chociaz zawsze wydawalo mi sie ze ma mniej pary niz 2gi lanserek mojej kobiety (identyczny 2 lata starszy). Nie przejmowalem sie zbytnio bo problem momentalnie ustawal, a w kraju gdzie zyje nadmiar wilgoci to norma.

Swiece olej i filtry i kable (Sepura chyba) wymienione, wczoraj zdjalem kopulke aparatu zaplonowego i przeczyscilem styki (ostro zasniedziale, od nowosci chyba nikt ich nie czyscil, ale wilgoci brak) i dalej to samo. Zauwazylem jeszcze cos - jak wlacze stacyjke na II nie probujac nawet odpalac slychac dziwne odglosy z tej dyszy ktora rozdziela paliwo do garow (nie wiem jak to nazwac). Wrzucilem mp3 z tym odglosem:

http://www.upload-mp3.com/public/viewset/47548

Po probie odpalnia odglos ustaje, czasem na sekunde zabrzeczy.

Silnik zachowuje sie tak jakby sprobowac odpalic kluczykiem bez immobilizera (testowalem kiedys na '98) - juz prawie zaskakuje ale nie odpali.

Sorewicz za malo techniczny opis i brak PL liter, jakby cos to wyedytuje posta.
Z gory dziekuje za pomoc!



EDIT: Juz bangla, odpalilem z gorki z dwojki - mocno sie przyksztusil ale zapalil. Zrobilem reset kompa, nauczylem go obrotow i chodzi jak zloto. Moze sie po prostu filtr paliwa przypchal - na wszelki wypadek leci do wymiany. A juz tracilem wiare w miski - a to juz trzecia sztuka ktora ujezdzam. Ale dzwiek z dolotu nadal pozostaje zagadka...
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2009, 08:56   

Czasami paliwo może bylo syfiaste i zapchało - wtedy rano tez potrafi być autko kapryśne.
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2009, 23:18   

Wlej mu jakiś preparat do czyszczenia układu paliwowego i wtryskiwaczy, oraz zatankuj dobre paliwko:)
 
 
jarzabek.waclaw 
Forumowicz


Auto: Galant DJ3A 6G75 '05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-01-2009, 22:23   

Dzięki, tak właśnie robię - zalałem specyfik, dolałem porządnego paliwa do pełna, wyjeżdżę i wymienię filtr paliwa. Ale jak na razie absolutnie żadnych problemów a wyczyszczenie kopułki na złe nie wyjdzie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.