Problemy techniczne - Silnik krokowy do LPG - ile??
gulgulq - 28-06-2006, 15:47 Temat postu: Silnik krokowy do LPG - ile?? Konkretnie do instalacji Prinsa II generacji (AFS) - ktoś orientuje sie w jakiej cenie to cudo moż ebyć. Prowdopodobnie on jest przyczyną moich kłopotów z wolnymi obrotami - odpiołem wtyczkę i żadnych zmian - wolne jak wariowały tak wariują. Obiło mi się o uszy tez tez można je jakoś wyczyścić - ktos wie czy to prowda i jak??
Karwoś - 28-06-2006, 23:00
czyścić to czyści się na pewno - tyle że jak się tego nigdy nie robiło ( albo widziało jak sie to robi ) to lepiej sie do tego nie zabierać. Ktoś mi też mówił że po takiej czynności ważne jest jeszcze odpowiednie podłączenie i odpowiednie przekręcanie kluczyka podczas takiej czynności - ale dokładnie nie wiem jak to się robi bo to dawno temu było.
Anonymous - 19-07-2006, 13:32
Ja czyscilem nie raz w astrze 1,4 z jednopunktowym wtryskiem. Sprawa jest w sumie banalna:
1. Wylaczamy zaplon.
2. Zdejmujemy wtyczke.
3. Odkrecamy srobki mocujace (w astrze byly 2)
4. zdejmujemy plastikowa czesc (w niej jest silnik o ktorym mowa) i mamy:
z jednej strony stozek a z dugiej taka dziure jak stozek.
5. Usuwamy grube kawalki brodu (w obu elemntach beda).
6. Czyscimy delikatnie szmatka (moze byc jakims alkoholem nasaczona, ale nie moze kapac) obie strony. Potem wkladamy tak jak bylo.
Ci co moga powinni sobie potem zapodac reset, ci co nie moga musza uwazac coby nie obracac silniczkiem. Drobne przesuniecia komputerek dopasuje sam.
Pozdro.
|
|
|