Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik krokowy do LPG - ile??
Autor Wiadomość
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 28-06-2006, 15:47   Silnik krokowy do LPG - ile??

Konkretnie do instalacji Prinsa II generacji (AFS) - ktoś orientuje sie w jakiej cenie to cudo moż ebyć. Prowdopodobnie on jest przyczyną moich kłopotów z wolnymi obrotami - odpiołem wtyczkę i żadnych zmian - wolne jak wariowały tak wariują. Obiło mi się o uszy tez tez można je jakoś wyczyścić - ktos wie czy to prowda i jak??
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-06-2006, 23:00   

czyścić to czyści się na pewno - tyle że jak się tego nigdy nie robiło ( albo widziało jak sie to robi ) to lepiej sie do tego nie zabierać. Ktoś mi też mówił że po takiej czynności ważne jest jeszcze odpowiednie podłączenie i odpowiednie przekręcanie kluczyka podczas takiej czynności - ale dokładnie nie wiem jak to się robi bo to dawno temu było.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Pawelkus
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2006, 13:32   

Ja czyscilem nie raz w astrze 1,4 z jednopunktowym wtryskiem. Sprawa jest w sumie banalna:
1. Wylaczamy zaplon.
2. Zdejmujemy wtyczke.
3. Odkrecamy srobki mocujace (w astrze byly 2)
4. zdejmujemy plastikowa czesc (w niej jest silnik o ktorym mowa) i mamy:
z jednej strony stozek a z dugiej taka dziure jak stozek.
5. Usuwamy grube kawalki brodu (w obu elemntach beda).
6. Czyscimy delikatnie szmatka (moze byc jakims alkoholem nasaczona, ale nie moze kapac) obie strony. Potem wkladamy tak jak bylo.

Ci co moga powinni sobie potem zapodac reset, ci co nie moga musza uwazac coby nie obracac silniczkiem. Drobne przesuniecia komputerek dopasuje sam.

Pozdro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.