To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.5 TD] Wezyki podcisnienia

cwel_11 - 20-03-2009, 21:24
Temat postu: [2.5 TD] Wezyki podcisnienia
zwracam sie z prozba o pomoc ,jestem posiadaczem pajero 2,5 tdi 1992 i problem jest nastempujacy nad silnikiem prawej strony jest taka na srebrno zabudowana chlodnica (w wersji 2,8 juz jest na nia dziura w masce) zalacza sie na niej wiatrak jak wlaczam a/c czyli klima ale nie w tym jest problem.ja mam taki ze od tego ida 2 rurki ciekie ida najpierw elastyczne potem sa podpiete do metalowych ktore przymocowane sa do silnika (ida obok wlewu oleju) nastempnie jedna z nich idzie do czegos i druga tez gdziestam pytanie brzmi jaki plyn i czy wogule cos powinno byc w tych rureczkach prosze o pomoc


BARDZO

Faraonix - 20-03-2009, 21:36

Probuje sobie to wyobrazic ale nie bardzo wiem o czym piszesz. U gory nad silnikiem jest intercooler, wentylator sie zalacza jak powietrze sprezone w nim ma wyzsza temperature niz zadana na termostacie, chlodnica od klimy jest z przodu. Jak mozesz to zapodaj jakies fotki tych wezykow. (chyba ze w 2.5 jest inaczej w 2.8 ta u gory chlodnica to napewno intercooler)

Za intercoolerem w 2.8 ida cienkie gumowe wezyki w ktorych jest podcisnienie.
W mojej wersji jest ich wiecej niz 2 i z tylu za intercoolerem sa umiejscowione elektrozawory do ktorych ida te wezyki

cwel_11 - 20-03-2009, 22:00
Temat postu: POMOCY z chlodnica klimy (chyba)



hodzi mi o rureczki one biegna jakos tak jak te czerwone linie co napisalem ta krotsza biegdzie do takiego czegos srebrnego i ogulnie sie zastanawiam czy w rureczkach nie powinno byc jakiegos plynu



Faraonix - 20-03-2009, 22:13

W mojej wersji czyli 2.8 to sa rurki podcisnienia.
To cos z czerwona strzalka to zawor EGR, a za intercoolerem pewnie jest elektrozawor.
W rurakach jest tylko powietrze.
W momencie otwarcia elektrozaworu gdybys zdjal wezyk z zaworu EGR i dotknal palcem wezyka to czulbys jak ssie. Napewno nie ma tam zadnego plynu

Swoja droga jak auto przy dodawaniu gazu kopci na czarno i jest slabe to moze oznaczac uszkodzony zawor EGR lub jego sterowanie. Niektorzy sciagaja wlasnie z niego wezyk i go zaslepiaja albo jak ja wkladaja zaslepke z blachy nierdzewnej pomiedzy zawor i kolektor ssacy. Auto jezdzi na czystym powietrzu ale omituje wiecej Nox (wyzsza temp. spalania i wieksze zatruwanie srodowiska)

cwel_11 - 20-03-2009, 22:27

dzieki i pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group