To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] znowu o obrotach(problem)

p0gr0m - 07-08-2006, 16:11
Temat postu: [CA4A 1.6] znowu o obrotach(problem)
a wiec mam taki problem odkad mam samochod rok czasu , auto nie trzyma obrotow, pisalem o tym pare razy w skrocie : raz obroty sa ok 800-900- przejade kawalek zatrzymam sie obroty spadaja nawet do 300-200 ze auto przygasa, podjade dalej kawalek stane obroty ok i tak w kolko, a wszczegolnosci te obroty spadaja przy np zapalonych swiatlach czy tez ogrzewaniu szyby itp. przy elektryce wlasnie leca najbardziej w dol, zmienialem 2 silniczki krokowe czyscilem przepustnice , ustawialem zlacze do masowania zaplonu itp. a obroty dalej zle, zmienialem kable swiece kopulki pierdolki i dalej zle, no i dzisiaj mnie zastanowila jedna rzecz a mianowicie wiadomym jest ze jak sie stoi z odpalonym silnikiem w miejscu i pokreci kierownica to obroty wzrastaja i u mnie tez wzrastaja pod warunkiem ze mam wylaczone swiatla i elektryke, bo jak dzisiaj stalem w miejscu z zapalonymi swiatlami i nawiewem i pokrecilem kierownice to obroty lecialy mi sporo w dol wiec wylaczylem swiatla , radio, naweiew pokrecilem kierownica i obroty poszly w gore , wiec nasowa mi sie pytanie czego to moze byc wina, ladowanie mam ok. dzieki za odzew
josie - 07-08-2006, 16:25

A na benzynie się to dzieje czy na LPG?
p0gr0m - 07-08-2006, 16:58

dzieje sie to i na benzynie i na lpg, chociaz mam takie wrazenie ze troche gorzej jest na benzynie ale moze to tylko takie wrazenie

[ Dodano: 08-08-2006, 07:21 ]
no i dzisiaj z rana znowu to samo tyle ze nawet z wylaczonymi swiatlami i bez zadnej elektryki, po ruszaniu kierownica na postoju przy zapalonym silniku obroty zamiast do gory to ida w dol . eh.

[ Dodano: 09-08-2006, 13:36 ]
chlopaki no wiec co moze byc odpowiedzialne za to ?

[ Dodano: 10-08-2006, 12:34 ]
grr.

wichura1 - 10-08-2006, 21:30

Zmieniałeś kondensatory w ECU? Uczyłeś samochód obrotów? sprawdzałeś, czy ECU wywala jakieś błędy? zmieniałeś świece? sprawdzałeś kable WN?
p0gr0m - 11-08-2006, 05:27
Temat postu: zmienialem
zmienialem , uczylem , czyscilem
Anonymous - 11-08-2006, 09:59
Temat postu: Re: zmienialem
widze, ze masz taki sam problem jak ja i widze ze masz identyczne autko, napisz tylko ktory rok.

narazie kopulka, palec, kable, swieczki, filtr powietrza wymienione, PCV przeczyszczony. i bez wiekszej roznicy. moze teraz przez weekend zabiore sie do kompa i zmienie te kondki i przeczyszcze przepustnice. jesli dam rade, to postaram sie ustawic obroty. jesli to nic nie da, (a z postow podobnych wyczytalem, ze nie :/), to raczej bedzie cos z przeplywomierzem, silniczkiem krokowym.

tez mi rece opadaja czasami

Hubeeert - 11-08-2006, 11:16

tojek, rocznik Colta p0gr0m'a jest w jego profilu ;-)
Anonymous - 11-08-2006, 15:01

Hubeeert napisał/a:
tojek, rocznik Colta p0gr0m'a jest w jego profilu ;-)


zgadza sie :)

dodam tylko tyle do tego tematu, ze wlasnie jestem po wycieciu kata i jest extra. obroty sie uspokoily :) ja mam przebiegu 175kkm i widocznie kat musial byc zapchany, ze go tak blokowal, chociaz pod pedalem nie bylo tego czuc

p0gr0m - 11-08-2006, 16:46
Temat postu: hm wycinales kata
i wstawiales tam jakas strumienice czy cos ?
Hubeeert - 11-08-2006, 18:02

Cytat:
wsadź strumienicę w odbyt temu co Ci ją będzie sprzedawał i przegazuj

Anonymous - 11-08-2006, 18:13
Temat postu: Re: hm wycinales kata
p0gr0m napisał/a:
i wstawiales tam jakas strumienice czy cos ?


wyciety, a w to miejsce poprostu rurka. strumienica moim zdaniem nic nie daje, tylko szkoda kasy

p0gr0m - 12-08-2006, 15:16

a czy przez ta rurke nie traci on swej mocy ?

[ Dodano: 12-08-2006, 16:17 ]
ale w zasadzie to ja sie zastanawiam nad tym ze chyba katalizator nie mial by nic do tego ze obroty spadaja przy skrecie kierownicy ?

Hubeeert - 12-08-2006, 21:49

p0gr0m napisał/a:
a czy przez ta rurke nie traci on swej mocy

Nie traci wręcz zyskuje bo katalizator blokuje przepływ spalin.
p0gr0m napisał/a:
ale w zasadzie to ja sie zastanawiam nad tym ze chyba katalizator nie mial by nic do tego ze obroty spadaja przy skrecie kierownicy

Jak obroty spadają przy skręcie kierownicy to oznacza że albo pompa wspomagania zalicza padaczkę alebo silniczek krokowy nie podbija obrotów

josie - 13-08-2006, 09:04

p0gr0m napisał/a:
obroty spadaja przy skrecie kierownicy


Od pompy wspomagania idzie kabelek którym śmiga info do ECU, żeby podniosło obroty bo bedzie kręcone kierownicą. Jest tam złączka - warto sprawdzić.

p0gr0m - 19-08-2006, 13:09

pytanie do tojka, tojek a czy ty tez miales takie rpoblemy ze po wlaczeniu elektryki tzn. swiatel drogowych , nawiewow itp obroty ci skakaly tzn spadaly baaardzo duzo ? i czy faktycznie po wycieciu tego katalizatora obroty poprawily sie i jest ok ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group