To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - REZERWA PALIWA

kwix21 - 22-06-2009, 18:29
Temat postu: REZERWA PALIWA
To mój pierwszy post:) wczoraj się zarejestrowałem poczytałem troszkę ale nigdzie odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem. Więc zapytam tutaj. Od miesiąca jestem posiadaczem Lancera '94, 1.3, 12V, 4-drzwiowy. w sumie to mAM dwa pytania:
1. Czy gdy "wyjeżdzę" całe paliwo to zapali mi się lampka rezerwy czy nie ma takowej w tym modelu a zamiast tego muszę się domyślać, że zostało mało benzy gdy wskaźnik paliwa znajdzie się na czerwonym polu?
2. To już widziałem na forum, bo ktoś miał podobny problem, ale odpowiedzi były różne. przy jeździe po nierównościach słychać brzydkie stuki z tyłu. w sumie to zaczęło sie po jakichś dwóch tygodniach po zakupie auta. Gdy byłęm na przeglądzie koleś nic nie wyczuł, a gdy mu o tych stukach powiedziałem to odpowiedział, że najprawdopodobniej poszły górne mocowania amorów. ale to trochę drogie części bo coś koło 170zł jedna, więc troche dużo jak dla mnie bo do tego koszty robocizny dochodzą. czy jest jakiś inny sposób, mniej kosztowny?

Krzyzak - 22-06-2009, 19:43

1. rezerwa swieci sie przy ok. 10 litrach w baku (najpierw mruga, potem na stale zapala)
2. stuki - zalezy jakie, ale gora tam nie stuka, bo raczej nie ma czym :) ; ew. sam amortyzator lub stabilizator z tylu (nie pamietam czy w tym modelu juz jest) gumy/laczniki
jesli stuka podczas deszczu, to niestety normalne

stary alfer - 22-06-2009, 20:09

Krzyzak napisał/a:
1. rezerwa swieci sie przy ok. 10 litrach w baku (najpierw mruga, potem na stale zapala)


Wskazówka będzie się znajdować na czerwonym polu. Mniej więcej w połowie czerwonej krechy.

kwix21 - 22-06-2009, 20:12

aha,no to miło:) myslalem ze rezerwa oznaczona jest tylko tym kolorem czerwonym i ze kontrolka sie nie zapala. a co do tych stokow to nie wiem czy w deszcz stuka a jak nie pada to nie puka bo u mnie caly czas pada :) thx wam
Hugo - 22-06-2009, 23:33

Cytat:
czy jest jakiś inny sposób, mniej kosztowny?
Jak zmienisz amortyzatory na nowe to stuki trochę się uciszą.
basik - 23-06-2009, 22:36

Sorry za OT
Hugo masz zły czas ustawiony piszesz komentarze z czasem godzinę do przodu.

jaca71 - 23-06-2009, 22:51

basik napisał/a:
Sorry za OT
Hugo masz zły czas ustawiony piszesz komentarze z czasem godzinę do przodu.

To nie Hugo ma problemy z czasem tylko serwer nie zauważył zmiany godziny ;) Ta wiadomość była napisana wczoraj (to jest 22 czerwca) o 23 z groszami ;)

kwix21 - 24-06-2009, 18:51

Hugo napisał/a:
Cytat:
czy jest jakiś inny sposób, mniej kosztowny?
Jak zmienisz amortyzatory na nowe to stuki trochę się uciszą.

no mniej kosztowny to ten sposob za bardzo nie bedzie:)
juz wszystko jasne,wczoraj u mnie nie padało,stukow nie bylo,dzis pada i stuka :x
dobrze ze tych mocowan nie zmienialem bo bym tylko kase wydal a stuki by zostaly.
co do rezerwy:
jednak sie lampka zapalila,kupilem paliwko, wziałem kanister,wlozylem do bagaznika i pojechalem w trase,po zapaleniu przejechalem 65 km wiec troche mniej u mnie niz u was,a pali mi w granicach normy, no ale juz wiem ze jednak lampka sie zapala:)
a braklo mi paliwa pod sama rosyjska granica - kolo Bezled w lesie. pech chcial ze zjechalem z glownej drogi na polna, stanalem aby wlac paliwo i przyjechala straz graniczna :badgrin:
hahaha no co za akcja. mysleli ze przez zielona granice przyjechalem,przetrzepali mi samochod w poszukiwaniu papierosow i paliwa a ja mialem tylko 20l z Lotosa hehe.

Krzyzak - 24-06-2009, 21:36

deszcz zmniejsza tarcie sprezyn o gniazda na amorze i sprezyna sie przesuwa = stukanie

jak bedziesz dalej tak jezdzil bez paliwa, to zatarcie pompy paliwa murowane... kto wie, czy juz nie dostala



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group