Outlander II GEN Techniczne - Żółta lampka silnika
Anonymous - 15-07-2009, 22:47 Temat postu: Żółta lampka silnika Witam!
Dzis wsiadlem do auta po pracy, rano nic sie nie dzialo, i po ruszeniu wlaczyla mi sie ta zolta lampka kontroli silnika. Samochod pracuje normalnie. Centralny wyswietlacz nic nie zglaszal.
Macie jakies pomysly?
Pozdr
tomekrvf - 15-07-2009, 23:35
remains napisał/a: | Macie jakies pomysly? |
Wyprawa do ASO albo trochę cierpliwości-samo zgaśnie.
Hiszpan - 16-07-2009, 09:09
Nawet jeśli samo zgaśnie ja bym pojechał do ASO. Coś musiało być powodem, może został ślad błędu w komputerze
Anonymous - 16-07-2009, 17:25
Podjechalem do ASO.
Maja mi wymienic zawor cyrkulacji spalin ( chyba dobrze pisze ). Odlozylo sie nagaru ponoc i komputer blednie czyta dane, powodujac blad. Stad ta lampka.
Na cale szczescie moge jezdzic i nie ma ryzyka ,ze cos sie uszkodzi.
Anonymous - 17-07-2009, 13:37
a jaki silniczek Kolega posiada?
dab - 17-07-2009, 14:43
remains napisał/a: | Podjechalem do ASO.
Maja mi wymienic zawor cyrkulacji spalin ( chyba dobrze pisze ). Odlozylo sie nagaru ponoc i komputer blednie czyta dane, powodujac blad. Stad ta lampka.
Na cale szczescie moge jezdzic i nie ma ryzyka ,ze cos sie uszkodzi. |
a jaki masz styl jazdy, raczej b. spokojny czy ponizej 3,5tys nie schodzisz?
Anonymous - 17-07-2009, 16:46
2.0 TDI z chipem fabrycznym.
Jezdze raczej tak ,jak warunki pozwalaja, dosc zwawo, ale na pewno nie jestem typem ruszajacym z piskiem ze swiatel i dohamowujacym przed kolejnymi.
Anonymous - 20-07-2009, 09:19
Poproszę o info przy jakim przebiegu to wyskoczyło i czy ASO wymieni część na gwarancji??
Anonymous - 20-07-2009, 13:40
miałem to samo...czyszczono kilkakrotnie zawór egr... na chwilę pomagało..w końcu wymienili na nowe na gwarancji...czas oczekiwania około 6 tygodni...
Anonymous - 20-07-2009, 21:20
A mnie poprobowali czyscic jednego dnia i poniewaz nie dali rady, zamowili czesc i dzis juz dzwonili ( 4 dni minelo ) , ze jest. Umowilem sie w tym tygodniu. Czesc bedzie wymieniona na gwarancji.
A co do przebiegu, to mam przejechane jakies 51tys.
Anonymous - 21-07-2009, 17:37
a u mnie ten zawór nie działa właściwie i z jakiegoś powodu lampka się nie zapala .......co może być powodem ??
kuzior - 09-08-2009, 01:31
Witam,
u mnie zaczeło się przy 70 000 - bez zapalania kontrolki silnika. Nic, tylko gwaltowny spdek mocy przy 100-120 km/h lub wysokich obrotach. W ASO powiedzieli, że błąd zaworu recyrkulacji spalin (EGR-chyba?) i próbowali 2 razy czyścić. Na chwilę pomagało. Ostatnia wizyta wiązała się z przeprogramowaniem komputera - tak przynamniej powiedzieli. Dziś po miesiącu znów się powtórzyło. Nagły spadek mocy - tryb awaryjny ! Tym razem z kontrolką silnika, nie gasnącą przez cały czas jazdy. Nawet po zgaszeniu auta. Coś nowego! Jadę po niedzieli do Łodzi i będę domagał się wymiany tego zaworu. Oni nie chcą tego robić chyba tylko z uwagi na cenę. Przytrafiło mi się to we Wrocławiu i bez problemu mogłem zamówić wymiane ale tylko w tym ASO. Nie wiem jak działa gwarancją w poszczególnych oddziałach, kto jest obciążany kosztami, ale nie dam się już zwodzić. Ostatnio miałem taką niespodziankę wyprzedzając TIR-a 140km/h i nagle zero pod pedałem. Nie wiedziałem gdzie się chować. W ASO powiedzieli mi, że i tak nie można jeździć 140 km/h po polskich drogach . Kupa śmiechu. Zobaczymy co teraz załatwię. Może zmienię ASO.
Grześku - 09-08-2009, 19:58
kuzior napisał/a: | W ASO powiedzieli mi, że i tak nie można jeździć 140 km/h po polskich drogach |
Czyżby nie mieli racji?
jmgmotocykle - 09-08-2009, 21:05
ale ty Grześku pitolisz.... poprostu polska - 140 jest standartem na drogach krajowych... ci co mi zaraz napiszą że łamię (-my) przepisy to zapraszam na godzinną obserwację dróg.... może i gośc przy wyprzedzaniu złamał lekko przepisy, ale co by było gdyby przez ten niefart miał czołówkę??? argumentacja mitsu jest bynajmniej.... żenująca!!!! to właśnie mitsu powinno się wstydzić iż będąc liderem w produkcji dymamicznych/sportowych aut wypuszcza auto z serwisu z takim "bąblem"... nigdy bym nie chciał żeby mnie spotkało przy wyprzedzaniu takie "kuku"
Grześku - 09-08-2009, 23:22
jmgmotocykle napisał/a: | ale ty Grześku pitolisz.... |
Może i pitole, ale z takim podejściem jak Twoje, powiedzenie:
jmgmotocykle napisał/a: | poprostu polska - 140 jest standartem na drogach krajowych |
sprawia, że mamy publiczne pozwolenie na jazdę pod wpływem alkoholu, na zatrzymywanie się na zakazie, wyprzedzanie na trzeciego, bo to przecież polska...
Tak trudno dać przykład i zacząć nie tylko jeździć wolniej ale i to propagować? Koniecznie trzeba robić wariata z każdego który zwróci na to uwagę?
btw: jmgmotocykle napisał/a: | może i gośc przy wyprzedzaniu złamał lekko przepisy |
to Twoje lekko to conajmniej 400pln i kilka punktów karnych, stać Cię na to?
Inną sprawą jest, że ww sytuacja nie powinna mieć miejsca (mówię o utracie mocy) bo nawet przy mniejszych prędkościach mogła doprowadzić do tragedii.
|
|
|