To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne od 2006r - Włączyłem napęd na 4 koła i koniec - już jest rozwiązanie.

SeBOL - 10-09-2009, 18:31
Temat postu: Włączyłem napęd na 4 koła i koniec - już jest rozwiązanie.
Witam
L200 2006r skrzynia standard , włączyłem napęd na 4 koła i lewarek od napędów został w tym miejscu i ani drgnie . Wciskanie szarpanie ciągnięcie nic nie daje CO MOZE BYĆ PRZYCZYNĄ !!! POMOCY !!

L200 - 10-09-2009, 22:08

witam . ja tak zrobiłem tydzień temu . musiałe jechać do serwisu. wymienili przekładnię na zmodyfikowaną-nowszą.stara zawszę bedzie się tak blokować :p
SeBOL - 10-09-2009, 22:11

jakie koszta ?
L200 - 10-09-2009, 22:16

niewiem jaki koszt bo to na gwarancji,naprawa krótko trwała
SeBOL - 10-09-2009, 22:19

nie dodałem że ciągnie na 4 koła i nie można tego napędu wyłączyć ! czy tak samo było u Ciebie ?
L200 - 10-09-2009, 22:20

było tak samo
SeBOL - 10-09-2009, 22:22

Ja niestety juz nie mam gwarancji :( , dzwonie rano do serwisu zobaczymy co powiedzą . Jak się wyjaśni napiszę co jak i za ile !
L200 - 10-09-2009, 22:28

ok.-czekam.



pytanie nie było na temat- wykasowałem, moja odpowiedź jest w twoim nowym temacie.
pozdrawiam
kibloo

SeBOL - 10-09-2009, 22:30

na swoje pytanie chyba musisz otworzyć nowy temat . PZDR

[ Dodano: 11-09-2009, 13:30 ]
No i lipa reduktor chyba się zblokował :( bez wyjęcia skrzyni się nie obejdzie

[ Dodano: 11-09-2009, 18:35 ]
ZROBIŁEM !!!! BEZ KOSZTÓW !!! :ANAL: JAK KTOŚ BĘDZIE MIAŁ TAKI PROBLEM PISAĆ !! POWIEM CO I JAK !!

L200 - 11-09-2009, 19:44

w jaki sposób to zrobiłeś
zbyszekm2 - 12-09-2009, 00:49

No właśnie, jak?
SeBOL - 12-09-2009, 09:10

Po ściągnięciu obudowy lewarków ( 2 zapinki , 2 zatrzaski i 4 śrubki ) dostałem się do otworu przez który można dostać się do górnego okienka w skrzyni biegów . Po odkręceniu 8 śrub i dostaniu się do wnętrza skrzyni okazało się że lewarek po prostu żle się zazębił ( są tam dwa równolegle ustawione cięgna w kształcie [ ] w jednym z nich jest okrągły metalowy trzpień na sprężynie i odchyleniem lewarka w prawo dociska się ten trzpień i istnieje możliwość włączenia ostatniego napędu ) ja niestety nieumiejętnie to zrobiłem i mój lewarek wpadł za trzpeń który na sprężynie wrócił na swoje miejsce a lewarek został w takim miejscu że nie było możliwośc jego cofnięcia . Cała naprawa trwała godzine :) Tak w nawiasie napiszę że byłem w serwisie i stwierdzili że bez ściągania skrzyni się nie obejdzie koszt około 1200zł ( zdjęcie rozebranie i włożenie skrzyni bez częsci oczywiście )
Pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków

L200 - 18-09-2009, 21:28

musisz na to uwazać , nie wciskaj lewarka w dół za wcześnie bo blokada pewna !!!!
HugoOrmo - 02-02-2010, 09:37

no wlasnie chyba mam to samo...dzwignia zablokowala mi sie dzis rano w polowie drogi pomiedzy 4x4 a 4x4 z centralnym diff lock'iem...

po poludniu bede dzialal zgodnie z powyzej opisana instrukcja

pzdr

namotore - 02-02-2010, 11:14

jak masz na gwarancji to jedz. wymienia Ci bezplatnie. u mnie juz 3 razy. boje sie ruszac wajcha :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group