To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Sprzeglo po wymianie "ciagnie".

Anonymous - 28-08-2006, 19:51
Temat postu: Sprzeglo po wymianie "ciagnie".
Wymienialem z miesiac temu w swojej sigmie 3.0 V6 komplet sprzegla ( tarcza, docisk, lozysko docisku). Sprzeglo po kilkuset kilometrach zaczelo szarpac. Teraz mam juz zrobione na nim ze 3 tys. i juz ciagnie. Na orginalnym zrobilem 265tys.km. Czy sprzedawca ma obowiazek zwrocic mi pieniadze za ta tarcze plus robocizne???

Jakiej firmy byscie polecili tarcze?

Hubeeert - 28-08-2006, 20:10

Słowo wycenzurowane pisze się przez "ó"
Dodatkowo to nie jest tytuł tematu który cokolwiek mówi - polecam zasady które są jasne - ma być napisane czego temat dotyczy. Jakiego problemu. Tak żeby wchodząc nie było widać "Ojejq".

Co robić - edytować!!! Natychmiast!!!

Krzyzak - 28-08-2006, 20:11

ja polecam tarcze Daikin
co do zwrotu kosztow wymiany - trudno powiedziec - u mnie zle zalozona tarcza tez zaczela szybko szarpac (brak wycentrowania przez 'special tool'), pewnie wysle on sprzeglo do zbadania i 'specjalisci' ocenia czy wadliwa tarcza czy zalozenie

Anonymous - 28-08-2006, 20:21

O jakim centrowaniu piszesz?
Przy pierwszym wysprzegleniu tarcza sie nacentruje.

josie - 28-08-2006, 20:57

Krzyżak - centrowanie nie ma nic do szarpania - jedynie do łatwiejszego montażu. Tarcza mogła Ci zacząć szarpać, jak przy wkładaniu ktoś popuścił niżej drugą stronę skrzyni nieprzykręcona "zwisła" na tarczy.
jaceksu25 - jak montowałeś sam to raczej nikt Ci pieniędzy nie zwróci. Jakiej f-my założyłeś tarczę i resztę?

Krzyzak - 28-08-2006, 20:59

no niby nie ma, ale moje doswiadczenie z 2-ma kompletami mowi zupelnie co innego...
Anonymous - 28-08-2006, 21:43

Niema takiej mozliwosci, zeby skrzynia byla nie dokrecona. Ja mysle, ze to okladziny tej tarczy. Pozatym orginalna tarcza posiada sprezyny jak i gumowe elementy jako tlumiki drgan, a nie tylko sprezyny.

[ Dodano: 28-08-2006, 22:47 ]
Podal bym jakiej to firmy ta tarcza-ale to tylko na priv jak ktos bedzie chcial strzec sie zla :twisted:

josie - 28-08-2006, 22:08

jaceksu25 napisał/a:
Niema takiej mozliwosci, zeby skrzynia byla nie dokrecona


Ja nie sugerowałem że masz niedokręconą skrzynię. Pisałem do Krzyzaka co mogło być przyczyną szarpania i odnosiło się to tylko do montażu.
Ja zjeździłem 3 tarcze w niecałe 2 lata - na taki chłam się nabierałem.
Ale zdejmując ori tarcze nie widziałem nic gumowego.
A czemu nie napisać na forum co to za tarcza - ludzie narzekają na świece, paski, amortyzatory, oleje, podając f-my :wink:

piotras - 28-08-2006, 22:32

Ja miałem tarcze Daikina w Hondzie i po paru szybszych startach spod swiateł też zaczynała szarpać, podobne objawy miałem w Colcie C50 (tez tarcza daikina) tak więc mnie nie zachwyciła. Teraz w CJ0 mam zestaw jakiś japoński od Japaneze i jest ok.
Anonymous - 29-08-2006, 07:38

Nie jest to tarcza do mojego misia ale chce pokazac o jakich gumowych tlumikach drgan pisalem.

http://photos.allegro.pl/...23216/123232164

wichura1 - 29-08-2006, 08:00

Zgasza się fabryczne sprzęgła mają tłumiki drgań skrętnych z gumy. Mam jeszcze oryginalne sprzęgło i ma właśnie takie.
Anonymous - 29-08-2006, 12:19

Diagnoza jest nastepujaca:
prawdopodobnie przyczyna szarpan i w tej chwili spalonej tarczy byl i jest docisk. Otoz ta marna tandeta posiada za mala sile docisku tarczy. Powodowalo to obslizgiwanie sie tarczy w ktorej sa tylko sprezyny i w rezultacie powodowalo to nierownomierny ( szarpany) poslizg. Przy jezdzie na wyzszych biegach obslizgnela sie kilka razy i kaput :x
Bylem w sklepie w ktorym to kupowalem, zadzwonili do swojego dostawcy , a oni powiedzieli ze trzeba to im wyslac. Ja na to, ze zaklad wystawi rachunek za ponowna wymiane plus 160zl netto za kazdy dzien postoju auta w warsztacie. Jutro zanosze oficjalne pismo w tej sprawie do sklepu a oni je przesla dalej. Ciekawe co na to te male glowki powiedza, skoro nie lepiej dac nowy pozadny komplet w zamian.
Jednak mam tez swoje zmysly i podjade na politechnike aby zmiezyli mi sile docisku na tym wadliwym, oraz na orginalnym co posiadalem i dali na to dokument. To duzo kosztowac nie bedzie ale mam pewna podkladke do wygrania sprawy. Bo im powiedzialem za 6stowek nie cale 2 tys km to lekka przesada.
Pozdrawiam

Anonymous - 18-09-2006, 10:08

Witam. Przyłączam się do tematu. U mnie sprzęgło ciągnie po nagrzaniu silnika i nie wiem jakiej firmy komplet wybrać. Zastanawiam się nad Valeo. Dajcie namiary do Japanez (strona nr.gg). Z góry dzięki.
Hubeeert - 18-09-2006, 11:30

dziobak26, proszę bardzo:japaneze
Anonymous - 19-09-2006, 20:24

HUBERT, Dzięki za pomoc. POZDRAWIAM!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group