To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Mankamenty Lancera 2005

MisiekMinsk - 08-10-2009, 19:27
Temat postu: Mankamenty Lancera 2005
Witam wszystkich Mitsumaniaków i zarazem pozdrawiam.
Jestem w sumie szczęśliwym posiadaczem Lancera kombi 2.0 2005.Chciałem zapytać o kilka rzeczy:
-czy normalny jest spory apetyt na olej(1 l na 1500km)przy normalnej mieszanej jeździe,przebieg 38 tys.?
-czy przy zmianie z 1 biegu na 2 u was też występuje nieprzyjemny dźwięk,w ogóle ten zakres skoku lewarka jest chyba za długi?
-systematycznie pogarsza się działanie ręcznego,czy winna linka?
-co zrobić z piszczącymi przy skręcie kierownicą gumowymi usztywniaczami przedniego zawieszenia,czy usunąć je?
Wiem,że część pytań pewnie już padła ,ale będę wdzięczny za podpowiedźi.

Karwoś - 08-10-2009, 19:29

Ja mam z USA 2.0 SOHC więc troche inny silnik - można powiedziec - dużo starsza generacja ale:
1. Branie oleju - ok 0.5l na 10 000km(pół litra )
2. Mam automat
3. od 5 lat ręczny dziala bez zarzutu
4. Nie zauważylem - nie wiem .

Bartek - 08-10-2009, 19:38

Taki apetyt to przy 380 000 km - moje 2.5 biorą: N/A (ok. 200 000 przelotu) - niemierzalna ilość na 15000 km, TT (ok. 140 000 km ) - 0.3 l/7500 km
krzychu - 08-10-2009, 19:40

- 10 tys na syntetyku olej dalej utrzymuje się w dolnym zakresie nad dolną kreską przebieg teraz stuka pomału 50 tys więc ubytek jest nie zauważalny
- wyciągnięcie jedynki jest dość brutalne ale włożenie 2-jki bez problemu.
- odkręcasz tylne koła wyciągasz gumkę z bębna. Kręcisz aż zobaczysz regulator rozkręcasz aż poczujesz opór przy kręceniu bębno-tarczą odkręcasz pół obrotu tak żeby nie było żadnego oporu. Ręczny jak nowy
- nie stwierdziłem, problemy piszczenia pojawiały się w tylnym zawieszeniu z przednim nie ma problemu a przynajmniej nie jest to znany problem.

Twoje problemy z braniem oleju i już rozregulowanym ręcznym nie wskazują na taki przebieg.... albo na niezdrowe traktowanie.

MisiekMinsk - 08-10-2009, 19:48

Auto po zakupie około rok stało w garażu,olej wymieniony przy 8 tys.,potem20 i 30 i raczej był zdrowo traktowany,lecz sporo jeżdzony po bieszczadzkich serpentynach.Dzięki wszystkim za odpowiedzi.Pozdrawiam.
Anonymous - 08-10-2009, 22:24

Taki pobór oleum to masakra przy tym silniku.....................wręcz nie możliwe???
Karwoś - 08-10-2009, 23:02

Wiecej trzeba wydać na olej niż na benzynę. U mnie w 2.3 l W maździe 6 brala ok 1l/10 000 - a to już dla nie bylo dość dużo . Lancer - napisalem 0.5 /10 000 ale w zasadzie to nie wiem dokladnie ile bo na razie mam 7000przejechane a poziom oleju stoi na polowie bagnetu - przy wymianie też leję do polowy - ale może 1mm czy 2mm jest niżej.

A co do innych mankamentów to te skrzypiące tuleje amortyzatorów tylnich są dość irytujące - teraz na szczescie tylko jak jest mokro i najwyżej kilka razy w roku sie to zdarza. w 2005 strasznie piszczaly 0 teraz chyba się już wyrobily.

Anonymous - 08-10-2009, 23:10

MisiekMinsk, sprawdź czy nie masz wycieku.
ogólnie nie spotkałem aby te silniki brały olej w takich ilościach.
często natomiast zdarzają się wycieki- zwłaszcza na uszczeniaczu balancera

krak - 10-10-2009, 13:53

Ja posiadam lancerka 2004 mam go od nowości teraz jest 140tys. Co do poboru oleju to mi też się zdaża, że na 15 000 potrafi przepalić nawet 0,8L oleju jednak to tylko wyłącznie gdy samochód przeprowadza częste i długie wizyty w czerwonym polu 7-8tys obr. Jeżeli jeździ się z umiarem to od wymiany do wymiany nie zauważam znacznych ubytków.
Anonymous - 11-10-2009, 21:24
Temat postu: spalanie oleju
Mój Lancer (co prawda 1,6 a nie 2,0) z 2003 roku po przebiegu niecałe 60 tys km pobierał ok 1 litr oleju na 1000 km. Kilka miesięcy temu wymieniłem silnik (na używany o przebiegu 67 tys km) i problem zniknął. Tak duże spalanie oleju było najprawdopodobniej spowodowane tym, że podczas montażu instalacji gazowej sekwencyjnej "fachowcom" nie chciało się odkręcić kolektora ssącego i wiercili otwory pod wtryskiwacze gazowe w metalowym kolektorze zamontowanym w silniku a opiłki po wierceniu poszły do komory spalania i narobiły szkód. Dodam że autko z polskiego salonu, jestem 2 właścicielem od roku.
sla - 11-10-2009, 23:19

Ja w swoim 2,0 przez 5 lat nie dodałem kropli oleju między przeglądami, podobnie było w poprzednim 1,3.
krzychu - 12-10-2009, 09:16

AdamColt - W tematach od Space Stara gdzie był/jest ten sam silnik tylko o większej mocy były podobne przypadki. Chodziło chyba o jakieś panewki ale wydarzało się to przy przebiegach rzędu 90-100 tys km.
Anonymous - 12-10-2009, 10:16
Temat postu: spalanie oleju
Nie strasz mnie bo mój nowy silnik pochodzi właśnie ze Space Stara z 2002 roku, ale jest tej samej mocy 98 km. Na razie przejechałem ok 5 tys km i nie ubyło oleju ani grama.
krzychu - 12-10-2009, 11:15

Jak się interesowałem temat to z tego co pamiętam w SS miały 112 koni... Nawet były dyskusje co tam jest innego ale nie otrzymałem odpowiedzi.
Anonymous - 13-10-2009, 23:38
Temat postu: moc silnika
Może wcześniejsze wersje były mocniejsze, ale silnik 4G18 miał moc 98 koni w Lancerze i Space Starze.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group