Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mankamenty Lancera 2005
Autor Wiadomość
MisiekMinsk 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Wagon 2.0 20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 3
Skąd: Mińsk mazowiecki
Wysłany: 08-10-2009, 19:27   Mankamenty Lancera 2005

Witam wszystkich Mitsumaniaków i zarazem pozdrawiam.
Jestem w sumie szczęśliwym posiadaczem Lancera kombi 2.0 2005.Chciałem zapytać o kilka rzeczy:
-czy normalny jest spory apetyt na olej(1 l na 1500km)przy normalnej mieszanej jeździe,przebieg 38 tys.?
-czy przy zmianie z 1 biegu na 2 u was też występuje nieprzyjemny dźwięk,w ogóle ten zakres skoku lewarka jest chyba za długi?
-systematycznie pogarsza się działanie ręcznego,czy winna linka?
-co zrobić z piszczącymi przy skręcie kierownicą gumowymi usztywniaczami przedniego zawieszenia,czy usunąć je?
Wiem,że część pytań pewnie już padła ,ale będę wdzięczny za podpowiedźi.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 08-10-2009, 19:29   

Ja mam z USA 2.0 SOHC więc troche inny silnik - można powiedziec - dużo starsza generacja ale:
1. Branie oleju - ok 0.5l na 10 000km(pół litra )
2. Mam automat
3. od 5 lat ręczny dziala bez zarzutu
4. Nie zauważylem - nie wiem .
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-10-2009, 19:38   

Taki apetyt to przy 380 000 km - moje 2.5 biorą: N/A (ok. 200 000 przelotu) - niemierzalna ilość na 15000 km, TT (ok. 140 000 km ) - 0.3 l/7500 km
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-10-2009, 19:40   

- 10 tys na syntetyku olej dalej utrzymuje się w dolnym zakresie nad dolną kreską przebieg teraz stuka pomału 50 tys więc ubytek jest nie zauważalny
- wyciągnięcie jedynki jest dość brutalne ale włożenie 2-jki bez problemu.
- odkręcasz tylne koła wyciągasz gumkę z bębna. Kręcisz aż zobaczysz regulator rozkręcasz aż poczujesz opór przy kręceniu bębno-tarczą odkręcasz pół obrotu tak żeby nie było żadnego oporu. Ręczny jak nowy
- nie stwierdziłem, problemy piszczenia pojawiały się w tylnym zawieszeniu z przednim nie ma problemu a przynajmniej nie jest to znany problem.

Twoje problemy z braniem oleju i już rozregulowanym ręcznym nie wskazują na taki przebieg.... albo na niezdrowe traktowanie.
 
 
MisiekMinsk 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Wagon 2.0 20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 3
Skąd: Mińsk mazowiecki
Wysłany: 08-10-2009, 19:48   

Auto po zakupie około rok stało w garażu,olej wymieniony przy 8 tys.,potem20 i 30 i raczej był zdrowo traktowany,lecz sporo jeżdzony po bieszczadzkich serpentynach.Dzięki wszystkim za odpowiedzi.Pozdrawiam.
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2009, 22:24   

Taki pobór oleum to masakra przy tym silniku.....................wręcz nie możliwe???
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 08-10-2009, 23:02   

Wiecej trzeba wydać na olej niż na benzynę. U mnie w 2.3 l W maździe 6 brala ok 1l/10 000 - a to już dla nie bylo dość dużo . Lancer - napisalem 0.5 /10 000 ale w zasadzie to nie wiem dokladnie ile bo na razie mam 7000przejechane a poziom oleju stoi na polowie bagnetu - przy wymianie też leję do polowy - ale może 1mm czy 2mm jest niżej.

A co do innych mankamentów to te skrzypiące tuleje amortyzatorów tylnich są dość irytujące - teraz na szczescie tylko jak jest mokro i najwyżej kilka razy w roku sie to zdarza. w 2005 strasznie piszczaly 0 teraz chyba się już wyrobily.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2009, 23:10   

MisiekMinsk, sprawdź czy nie masz wycieku.
ogólnie nie spotkałem aby te silniki brały olej w takich ilościach.
często natomiast zdarzają się wycieki- zwłaszcza na uszczeniaczu balancera
 
 
krak 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 kombi sport 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 55
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-10-2009, 13:53   

Ja posiadam lancerka 2004 mam go od nowości teraz jest 140tys. Co do poboru oleju to mi też się zdaża, że na 15 000 potrafi przepalić nawet 0,8L oleju jednak to tylko wyłącznie gdy samochód przeprowadza częste i długie wizyty w czerwonym polu 7-8tys obr. Jeżeli jeździ się z umiarem to od wymiany do wymiany nie zauważam znacznych ubytków.
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
 
 
 
AdamColt
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2009, 21:24   spalanie oleju

Mój Lancer (co prawda 1,6 a nie 2,0) z 2003 roku po przebiegu niecałe 60 tys km pobierał ok 1 litr oleju na 1000 km. Kilka miesięcy temu wymieniłem silnik (na używany o przebiegu 67 tys km) i problem zniknął. Tak duże spalanie oleju było najprawdopodobniej spowodowane tym, że podczas montażu instalacji gazowej sekwencyjnej "fachowcom" nie chciało się odkręcić kolektora ssącego i wiercili otwory pod wtryskiwacze gazowe w metalowym kolektorze zamontowanym w silniku a opiłki po wierceniu poszły do komory spalania i narobiły szkód. Dodam że autko z polskiego salonu, jestem 2 właścicielem od roku.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2009, 23:19   

Ja w swoim 2,0 przez 5 lat nie dodałem kropli oleju między przeglądami, podobnie było w poprzednim 1,3.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-10-2009, 09:16   

AdamColt - W tematach od Space Stara gdzie był/jest ten sam silnik tylko o większej mocy były podobne przypadki. Chodziło chyba o jakieś panewki ale wydarzało się to przy przebiegach rzędu 90-100 tys km.
 
 
AdamColt
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2009, 10:16   spalanie oleju

Nie strasz mnie bo mój nowy silnik pochodzi właśnie ze Space Stara z 2002 roku, ale jest tej samej mocy 98 km. Na razie przejechałem ok 5 tys km i nie ubyło oleju ani grama.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-10-2009, 11:15   

Jak się interesowałem temat to z tego co pamiętam w SS miały 112 koni... Nawet były dyskusje co tam jest innego ale nie otrzymałem odpowiedzi.
 
 
AdamColt
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2009, 23:38   moc silnika

Może wcześniejsze wersje były mocniejsze, ale silnik 4G18 miał moc 98 koni w Lancerze i Space Starze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.