[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] TRZESIE AUTEM PRZY PUSZCZANIU GAZU
gru9721 - 03-02-2010, 21:13 Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] TRZESIE AUTEM PRZY PUSZCZANIU GAZU WITAM WSZTSTKICH NA WSTEPIE JESTEM NOWY! mam taki problem gdy jade i puszczam gaz (hamuje silnikiem) obojetnie na jakim biegu to szarpie mi autem Dodam ze to czuc tylko gdy skrecam w prawo w lewo jest spokojnie jadac na wprost tez nic nie czuc Nie wiem juz co to moze byc wymienilem tarcze z klockami nowe sprzeglo prawy dolny wachacz bo sworzen byl wybity pozatym nie ma zadnych luzow probowalem zmieniac kola i dalej to samo Gdy jade np. na dwojce puszczam gaz i zaczynam skrecac w prawo strasznie mi trzesie autem nie kierownica PROSZE POMOZCIE
Andrew - 03-02-2010, 21:23
gru9721, witaj na forum!!! Takie pytanie na początek: ile masz auto i kiedy Ci się tak zaczęło dziać?
deejay - 03-02-2010, 21:34
półosie ktos sprawdzał ? szczególnie przegóby wewnetrzne , nastepnie poduszki silnika te przy skrzyni ?
Owczar - 03-02-2010, 21:37
Ja również bym sprawdził półosie. To jedyne logiczne wytłumaczenie
gru9721 - 03-02-2010, 22:14
[ Dodano: 03-02-2010, 22:18 ]
Owczar napisał/a: | Ja również bym sprawdził półosie. To jedyne logiczne wytłumaczenie | auto mam pol roku jak kupilem to nic sie nie dzialo ale tak ze dwa miesiace temu sie zaczelo Bylem na diagnostyce i okazalo sie jak pisalem ze mam dolny prawy swozen do wymiany Myslalem ze to przez to tak sie dzieje Wczoraj wymienilem ten wachacz ustawilem zbieznosc i dalej Poduszki mam dobre pod skrzynia JESZCZE mam jeden objaw jak mocno daje gazu na wstecznym biegu taz Rzuca mi buda Poloski na moj rozum ciezko wygiac a nie miale zadnego wypadku to faktycznie moze te przeguby wewnetrzne Mozna je jakos sprawdzic? bo nie slychac zadnych stukow i dziwne jest to ze tylko jak skrecam w prawo
[ Dodano: 03-02-2010, 22:28 ]
jeszcze jedno pytanko czy to jest regola ze jak skrecam w prawo to moze byc lewy przegob wychustany i odwrotnie
Andrew - 04-02-2010, 07:48
gru9721 napisał/a: | ak mocno daje gazu na wstecznym biegu taz Rzuca mi buda | może to tylko wina mrozu... Tzn. poduchy pod silnikiem mogą być lekko zmarznięte i to przenosi się na budę... Ja tak miałem ostatnio. A jak to nie jest to, to tak jak koledzy wcześniej pisali, sprawdź półosie. Pozdrawiam.
Owczar - 04-02-2010, 09:47
Pisząc półosie miałem na myśli też oba przeguby.
gru9721 - 04-02-2010, 10:13
dobra dziekuje za podpowiedzi wymienie przeguby wewnetrzne oby pomoglo bo strasznie mnie to denerwuje WIECIE MOZE ILE KOSZTUJA TAKIE PRZEGUBY? (97rok 2.0td)
Owczar - 04-02-2010, 12:41
gru9721, nie wymieniaj w ciemno tylko sprawdź.
Hugo - 04-02-2010, 13:43
Owczar napisał/a: | gru9721, nie wymieniaj w ciemno tylko sprawdź. | Bo kosztują majątek.
Dman666 - 10-02-2010, 10:09
Mam podobnie ale trzesie buda przy przyspieszaniu (z noga na gazie) w jezdzie po luku. Przy odpuszczeniu gazu objaw ustaje. Tomek Michalak wczoraj orzekl "przegub wewetrzny" (stukal juz wczesniej na dziurach i przy dodaniu gazu-takie delikatne "puk" przy wcisnieciu pedalu gazu).
Wczoraj dzwonilem do japaneze-uzywek brak, nowy 1100 (dla motoru 6A13-jaka cena dla klekota?Nie wiem).
Warszat w Piasecznie regeneruje i daje rok gwarancji. Obsluguja tez wysylke.
Wlasnie odstawilem auto do warszatu. O koszcie powiem po poludniu (podobno rozebranie, regeneracji i zalozenie to ok 3-4 h).
gru9721 - 10-02-2010, 12:14
a w ktora strone jak skrecales ci trzeslo? bo to jest chyba tak ze jak skrecasz w prawo to lewy wewnetrzny i odwrotnie ale nie jestem pewien Wczoraj wymienilem gumy na stabilizatorze jest lepiej ale dalej trzesie juz nie mam punktu zatrzepienia wszystko wymienione wiec u mnie to tez na sto procent przegub Nie orientujesz sie moze czy prawy i lewy to jest to samo znaczy czy mozna je zamieniac? pozdro
Dman666 - 10-02-2010, 12:23
gru9721 napisał/a: | a w ktora strone jak skrecales ci trzeslo? bo to jest chyba tak ze jak skrecasz w prawo to lewy wewnetrzny i odwrotnie ale nie jestem pewien Wczoraj wymienilem gumy na stabilizatorze jest lepiej ale dalej trzesie juz nie mam punktu zatrzepienia wszystko wymienione wiec u mnie to tez na sto procent przegub Nie orientujesz sie moze czy prawy i lewy to jest to samo znaczy czy mozna je zamieniac? pozdro |
bez znaczenia w ktora to jest ten ktory wychodzi ze skrzynki wiec tlucze na potege na lewym i prawym luku. Dodam, ze sie stosunkowo szybko poglebia (2 miesiace i mozna powiedziec, ze teraz juz i na prostej daje sie wyczuc np przy "konsaniu" pedalu gazu, takie krotkie uderzenia gazem). Choc zaczynam swirowa i nie jestem pewien czy przy odpuszczonym gazie w luku tez wali. Na pewno jeszcze nie wali przy odpuszczonym gazie na prostej.
Zdaje sie, ze sa zamienne stronami (niech ktos mnie poprawi).
Wlasnie dzwonil magik z warszatu-oprocz wewnetrznego, zewnetrzny na tej samej stronie zaczal lapac luz (byc moze wytluklem go awansem nie robiac na czas wewnetrznego) wiec juz mam 2 do roboty . Cholera, "same problemy EA5W"
Ile byscie dali za zrobienie 2 przegubow na jednej stronie?
gru9721 - 10-02-2010, 18:02
przed chwila dzwonilem do sklepu z czesciami do mitsu... i krotsza poloska razem z przegubami uzywana z gwarancja rozruchowa kosztuje ok, czterech stowek Pytanie z jakiego modelu silnika pasuje do ciebie ? zamiana stronami pomoze na jakis czas o ile jadac do tylu nie czujesz przegubow s
robertdg - 10-02-2010, 18:21
Zamiana stronami jeżeli pomoze to na krótko, ze względu na to że w kielichu przegubu wewnetrznego robią się wżłobienia, i wszystko zalezy od tego w którym miejscu kamienie będa pracować, bo jeżeli we wżłobieniach to będzie trzęsło budą na boki w trakcie wciskania pedału gazu, objaw ten bedzie bardzo intensywny na każdym biegu, a najbardziej w przedziale prędkości 60 - 110km/h
|
|
|