[EA6A/W 2.0TD] TRZESIE AUTEM PRZY PUSZCZANIU GAZU |
Autor |
Wiadomość |
gru9721
Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 45 Skąd: jelenia gora
|
Wysłany: 03-02-2010, 21:13 [EA6A/W 2.0TD] TRZESIE AUTEM PRZY PUSZCZANIU GAZU
|
|
|
WITAM WSZTSTKICH NA WSTEPIE JESTEM NOWY! mam taki problem gdy jade i puszczam gaz (hamuje silnikiem) obojetnie na jakim biegu to szarpie mi autem Dodam ze to czuc tylko gdy skrecam w prawo w lewo jest spokojnie jadac na wprost tez nic nie czuc Nie wiem juz co to moze byc wymienilem tarcze z klockami nowe sprzeglo prawy dolny wachacz bo sworzen byl wybity pozatym nie ma zadnych luzow probowalem zmieniac kola i dalej to samo Gdy jade np. na dwojce puszczam gaz i zaczynam skrecac w prawo strasznie mi trzesie autem nie kierownica PROSZE POMOZCIE |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 03-02-2010, 21:23
|
|
|
gru9721, witaj na forum!!! Takie pytanie na początek: ile masz auto i kiedy Ci się tak zaczęło dziać? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-02-2010, 21:34
|
|
|
półosie ktos sprawdzał ? szczególnie przegóby wewnetrzne , nastepnie poduszki silnika te przy skrzyni ? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-02-2010, 21:37
|
|
|
Ja również bym sprawdził półosie. To jedyne logiczne wytłumaczenie |
|
|
|
 |
gru9721
Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 45 Skąd: jelenia gora
|
Wysłany: 03-02-2010, 22:14
|
|
|
[ Dodano: 03-02-2010, 22:18 ]
Owczar napisał/a: | Ja również bym sprawdził półosie. To jedyne logiczne wytłumaczenie | auto mam pol roku jak kupilem to nic sie nie dzialo ale tak ze dwa miesiace temu sie zaczelo Bylem na diagnostyce i okazalo sie jak pisalem ze mam dolny prawy swozen do wymiany Myslalem ze to przez to tak sie dzieje Wczoraj wymienilem ten wachacz ustawilem zbieznosc i dalej Poduszki mam dobre pod skrzynia JESZCZE mam jeden objaw jak mocno daje gazu na wstecznym biegu taz Rzuca mi buda Poloski na moj rozum ciezko wygiac a nie miale zadnego wypadku to faktycznie moze te przeguby wewnetrzne Mozna je jakos sprawdzic? bo nie slychac zadnych stukow i dziwne jest to ze tylko jak skrecam w prawo
[ Dodano: 03-02-2010, 22:28 ]
jeszcze jedno pytanko czy to jest regola ze jak skrecam w prawo to moze byc lewy przegob wychustany i odwrotnie |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 04-02-2010, 07:48
|
|
|
gru9721 napisał/a: | ak mocno daje gazu na wstecznym biegu taz Rzuca mi buda | może to tylko wina mrozu... Tzn. poduchy pod silnikiem mogą być lekko zmarznięte i to przenosi się na budę... Ja tak miałem ostatnio. A jak to nie jest to, to tak jak koledzy wcześniej pisali, sprawdź półosie. Pozdrawiam. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-02-2010, 09:47
|
|
|
Pisząc półosie miałem na myśli też oba przeguby. |
|
|
|
 |
gru9721
Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 45 Skąd: jelenia gora
|
Wysłany: 04-02-2010, 10:13
|
|
|
dobra dziekuje za podpowiedzi wymienie przeguby wewnetrzne oby pomoglo bo strasznie mnie to denerwuje WIECIE MOZE ILE KOSZTUJA TAKIE PRZEGUBY? (97rok 2.0td) |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-02-2010, 12:41
|
|
|
gru9721, nie wymieniaj w ciemno tylko sprawdź. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-02-2010, 13:43
|
|
|
Owczar napisał/a: | gru9721, nie wymieniaj w ciemno tylko sprawdź. | Bo kosztują majątek. |
|
|
|
 |
Dman666
Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 156 Skąd: DC
|
Wysłany: 10-02-2010, 10:09
|
|
|
Mam podobnie ale trzesie buda przy przyspieszaniu (z noga na gazie) w jezdzie po luku. Przy odpuszczeniu gazu objaw ustaje. Tomek Michalak wczoraj orzekl "przegub wewetrzny" (stukal juz wczesniej na dziurach i przy dodaniu gazu-takie delikatne "puk" przy wcisnieciu pedalu gazu).
Wczoraj dzwonilem do japaneze-uzywek brak, nowy 1100 (dla motoru 6A13-jaka cena dla klekota?Nie wiem).
Warszat w Piasecznie regeneruje i daje rok gwarancji. Obsluguja tez wysylke.
Wlasnie odstawilem auto do warszatu. O koszcie powiem po poludniu (podobno rozebranie, regeneracji i zalozenie to ok 3-4 h). |
|
|
|
 |
gru9721
Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 45 Skąd: jelenia gora
|
Wysłany: 10-02-2010, 12:14
|
|
|
a w ktora strone jak skrecales ci trzeslo? bo to jest chyba tak ze jak skrecasz w prawo to lewy wewnetrzny i odwrotnie ale nie jestem pewien Wczoraj wymienilem gumy na stabilizatorze jest lepiej ale dalej trzesie juz nie mam punktu zatrzepienia wszystko wymienione wiec u mnie to tez na sto procent przegub Nie orientujesz sie moze czy prawy i lewy to jest to samo znaczy czy mozna je zamieniac? pozdro |
|
|
|
 |
Dman666
Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 156 Skąd: DC
|
Wysłany: 10-02-2010, 12:23
|
|
|
gru9721 napisał/a: | a w ktora strone jak skrecales ci trzeslo? bo to jest chyba tak ze jak skrecasz w prawo to lewy wewnetrzny i odwrotnie ale nie jestem pewien Wczoraj wymienilem gumy na stabilizatorze jest lepiej ale dalej trzesie juz nie mam punktu zatrzepienia wszystko wymienione wiec u mnie to tez na sto procent przegub Nie orientujesz sie moze czy prawy i lewy to jest to samo znaczy czy mozna je zamieniac? pozdro |
bez znaczenia w ktora to jest ten ktory wychodzi ze skrzynki wiec tlucze na potege na lewym i prawym luku. Dodam, ze sie stosunkowo szybko poglebia (2 miesiace i mozna powiedziec, ze teraz juz i na prostej daje sie wyczuc np przy "konsaniu" pedalu gazu, takie krotkie uderzenia gazem). Choc zaczynam swirowa i nie jestem pewien czy przy odpuszczonym gazie w luku tez wali. Na pewno jeszcze nie wali przy odpuszczonym gazie na prostej.
Zdaje sie, ze sa zamienne stronami (niech ktos mnie poprawi).
Wlasnie dzwonil magik z warszatu-oprocz wewnetrznego, zewnetrzny na tej samej stronie zaczal lapac luz (byc moze wytluklem go awansem nie robiac na czas wewnetrznego) wiec juz mam 2 do roboty . Cholera, "same problemy EA5W"
Ile byscie dali za zrobienie 2 przegubow na jednej stronie? |
|
|
|
 |
gru9721
Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 45 Skąd: jelenia gora
|
Wysłany: 10-02-2010, 18:02
|
|
|
przed chwila dzwonilem do sklepu z czesciami do mitsu... i krotsza poloska razem z przegubami uzywana z gwarancja rozruchowa kosztuje ok, czterech stowek Pytanie z jakiego modelu silnika pasuje do ciebie ? zamiana stronami pomoze na jakis czas o ile jadac do tylu nie czujesz przegubow s |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-02-2010, 18:21
|
|
|
Zamiana stronami jeżeli pomoze to na krótko, ze względu na to że w kielichu przegubu wewnetrznego robią się wżłobienia, i wszystko zalezy od tego w którym miejscu kamienie będa pracować, bo jeżeli we wżłobieniach to będzie trzęsło budą na boki w trakcie wciskania pedału gazu, objaw ten bedzie bardzo intensywny na każdym biegu, a najbardziej w przedziale prędkości 60 - 110km/h |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|