To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Urwana śruba :/

nietoperek - 23-04-2010, 18:07
Temat postu: Urwana śruba :/
Witam jak w temacie, a mianowicie dwa dni temu pan na mocie (przeglądzie) powiedział że trzeba przednie hamulce przeczyścić bo koła stoją :/ a wiec zabrałem się do pracy ale niestety ukręciłem szpilkę :( (prawe przednie) i teraz mam pytanie. Co trzeba wymienić?
bartekino - 23-04-2010, 18:16

Chyba trzeba będzie rozwiercić żeby wyciągnąć pozostała cześć śruby, myślę ze nic nie będzie trzeba wymieniać oprócz szpilki
nietoperek - 23-04-2010, 18:24

Dziękuję za szybką odpowiedz.
Szpilka ze śruby już wyciągnięta w brew moich obaw poszło jak wbicie noża w masło :/ (jakby śruba nie była przykręcona, widocznie była już uszkodzona) a mógłbyś mi jeszcze napisać czy się nie mylę (nie znam się za bardzo) szpilka siedzi w piaście bo jak tak to nie będę tego robić (bo i tak muszę łożysko wymienić) jakąś prowizorkę żeby na mocie się nie przyczepili.

bartekino - 23-04-2010, 18:42

nietoperek napisał/a:
Dziękuję za szybką odpowiedz.
Szpilka ze śruby już wyciągnięta w brew moich obaw poszło jak wbicie noża w masło :/ (jakby śruba nie była przykręcona, widocznie była już uszkodzona) a mógłbyś mi jeszcze napisać czy się nie mylę (nie znam się za bardzo) szpilka siedzi w piaście bo jak tak to nie będę tego robić (bo i tak muszę łożysko wymienić) jakąś prowizorkę żeby na mocie się nie przyczepili.

Tak szpilka siedzi w piaście

Owczar - 24-04-2010, 12:02

nietoperek, szpilke wybijasz z piasty i wbijasz nową :)
nietoperek - 24-06-2010, 15:31

Witam ponownie i przepraszam że odnawiam po takim czasie, ale niestety jeszcze tego nie zrobiłem. Jak pisałem muszę wymienić łożysko (razem z piastą) i mam pytanie bo nigdzie nie mogę znaleść informacji czy szpilki są razem w komplecie czy muszę dokupić osobno?
robertdg - 24-06-2010, 15:48