To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Wolne obroty, a LPG

Anonymous - 29-09-2006, 08:10
Temat postu: Wolne obroty, a LPG
Witam wszystkich mitsumaniaków, podobnie jak wy cieszę się, że powstał dział dla nas, ale do rzeczy.
od ponad 2 lat wożę się sigmą 94 kombi, autko jest super, 2 lata temu wstawiłem jej wtrysk gazu, "gazery" zamontowali modulary itd. nie pali się CHEK, problem mam tylko z wolnymi obrotami, może ktoś wie jak je obniżyć, bo u mnie stoją na poziomie 1300-1500, spaliły mi się sprzęgiełka ostatnio, co kosztowało mnie prawie 2000zł
proszę o pomoc!!!

pozdrawiam wszystkich
TOM RAIDER

Anonymous - 29-09-2006, 10:06

masz automat?
na benzynie tez masz takie wolne obroty czy tylko na gazie?

Anonymous - 29-09-2006, 10:27

na gazie i na bezynie, ale na benzynie nieznacznie skaczą do góry, skrzynka jest automatyczna, a gaz to wtrysk sekwencyjny.
będę wdzięczny za pomoc

Anonymous - 29-09-2006, 17:30

Witam,

na początek zdejmij na kilka minut ujemna klemę akumulatora (kasowanie ustawień ECU). A następnie odpal Miśka (powyłączane wszystkie urządzenia, kólka na wprost) i niczego nie dotykając poczekaj aż sobie ustawi obroty - do załączenia pierwszego wentylatora. Potem wyłącz zapłon i gotowe. Przy następnym odpaleniu powinno byc git, jesli nie będzie czeka Cię regulacja wolnych obrotów...

napisz czy poskutkowało?

pozdrawiam.

Anonymous - 06-05-2007, 22:25

Zrobilem u siebie tak jak opisales i jest git ale male ale Klima jak sie wlancza to obroty zamiast wzrastac to spadaja, jak sie mi to zgra na skrzyzowaniu to potrafi czasem zgasnac.
Wymienialem uszczelki pod glowicami i odpielem baterie. Ale pamietam ze przed naprawa obroty zawsze wzrastaly w momencie pracy klimy.
I tera pytanie .
Czy nie powinno sie tego z wlaczona klima zrobic zeby sie naumial nad nia panowac ???

Anonymous - 07-05-2007, 01:15

Witam,

są dwie możliwości: szwankujący silniczek regulacji wolnych obrotów lub za krótki czas jaki dałeś mu do "nauczenia" się obrotów. Wyczyść "krokowca" i przepustnicę a następnie powtórz procedurę. Pamiętaj iż wyłączone muszą być wszystkie zbędne urządzenia, koła na wprost. Przy okazji czyszczenia silniczka krokowego, sprawdź rezystancję jego uzwojeń. Procedurę znajdziesz w serwisówce silnika 6G72 na stronie 40 -tej.

Pozdrawiam.

Anonymous - 08-05-2007, 15:20

:D Krokowiec byl obrzydliwie zarosniety po wyczyszczeniu umyciu i ponownej nauce wolnych wszystko jest git .
1100 na zmnym po chwilce opada do 800 i nastepnie do 600.
Przy zalanczajacej klimie delikatnie podnosi do 700.
:P dzieki sliczne za info :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group