Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wolne obroty, a LPG
Autor Wiadomość
TOM RAIDER
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 08:10   Wolne obroty, a LPG

Witam wszystkich mitsumaniaków, podobnie jak wy cieszę się, że powstał dział dla nas, ale do rzeczy.
od ponad 2 lat wożę się sigmą 94 kombi, autko jest super, 2 lata temu wstawiłem jej wtrysk gazu, "gazery" zamontowali modulary itd. nie pali się CHEK, problem mam tylko z wolnymi obrotami, może ktoś wie jak je obniżyć, bo u mnie stoją na poziomie 1300-1500, spaliły mi się sprzęgiełka ostatnio, co kosztowało mnie prawie 2000zł
proszę o pomoc!!!

pozdrawiam wszystkich
TOM RAIDER
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 10:06   

masz automat?
na benzynie tez masz takie wolne obroty czy tylko na gazie?
 
 
TOM RAIDER
Gość
  Wysłany: 29-09-2006, 10:27   

na gazie i na bezynie, ale na benzynie nieznacznie skaczą do góry, skrzynka jest automatyczna, a gaz to wtrysk sekwencyjny.
będę wdzięczny za pomoc
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 17:30   

Witam,

na początek zdejmij na kilka minut ujemna klemę akumulatora (kasowanie ustawień ECU). A następnie odpal Miśka (powyłączane wszystkie urządzenia, kólka na wprost) i niczego nie dotykając poczekaj aż sobie ustawi obroty - do załączenia pierwszego wentylatora. Potem wyłącz zapłon i gotowe. Przy następnym odpaleniu powinno byc git, jesli nie będzie czeka Cię regulacja wolnych obrotów...

napisz czy poskutkowało?

pozdrawiam.
 
 
RIPek
[Usunięty]

  Wysłany: 06-05-2007, 22:25   

Zrobilem u siebie tak jak opisales i jest git ale male ale Klima jak sie wlancza to obroty zamiast wzrastac to spadaja, jak sie mi to zgra na skrzyzowaniu to potrafi czasem zgasnac.
Wymienialem uszczelki pod glowicami i odpielem baterie. Ale pamietam ze przed naprawa obroty zawsze wzrastaly w momencie pracy klimy.
I tera pytanie .
Czy nie powinno sie tego z wlaczona klima zrobic zeby sie naumial nad nia panowac ???
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 01:15   

Witam,

są dwie możliwości: szwankujący silniczek regulacji wolnych obrotów lub za krótki czas jaki dałeś mu do "nauczenia" się obrotów. Wyczyść "krokowca" i przepustnicę a następnie powtórz procedurę. Pamiętaj iż wyłączone muszą być wszystkie zbędne urządzenia, koła na wprost. Przy okazji czyszczenia silniczka krokowego, sprawdź rezystancję jego uzwojeń. Procedurę znajdziesz w serwisówce silnika 6G72 na stronie 40 -tej.

Pozdrawiam.
 
 
RIPek
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2007, 15:20   

:D Krokowiec byl obrzydliwie zarosniety po wyczyszczeniu umyciu i ponownej nauce wolnych wszystko jest git .
1100 na zmnym po chwilce opada do 800 i nastepnie do 600.
Przy zalanczajacej klimie delikatnie podnosi do 700.
:P dzieki sliczne za info :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.