[96-02]Lancer CK0 - zkorodowany blok silnika :(
Anonymous - 30-09-2006, 18:14 Temat postu: zkorodowany blok silnika :( witam właśnie kupiłem lancera 1,3 i ma skorodowany blok jaka jest tego przyczyna ? czy każdy lanc tak ma?? co można zrobić by zapobiec dalszej ewolucji korozji?
Anonymous - 30-09-2006, 19:09
Jesteś pewien, że to korozja? Blok jest pokryty żaroodporną farbą. Lata robią swoje, na silniku zbiera się brud, który tworzy coś w podobie nalotu korozji. Porządne mysie przywraca go do dawnego blasku. Oczywiście nei wykluczam, żę u Ciebie blok może być rzeczywiście skorodowany, ale np. w moim przypadku tak to właśnie wyglądało. Po umyciu silniczek błyszczał jak nowy.
Hubeeert - 30-09-2006, 19:24 Temat postu: Re: zkorodowany blok silnika :(
Jaosh napisał/a: | witam właśnie kupiłem lancera 1,3 i ma skorodowany blok jaka jest tego przyczyna ? czy każdy lanc tak ma?? co można zrobić by zapobiec dalszej ewolucji korozji? |
Wyjąć, wyczyścić, pomalować na jakiś ładny kolor. To żeliwny? blok - normalne że trochę rdzewieje.
wojmi1 - 02-10-2006, 15:21
korozja na zeliwie to zaden problem ale albo go ktos bardzo wyszorowal albo sie palil -- wybor nalezy do ciebie
Anonymous - 02-10-2006, 16:12
wojmi1 napisał/a: | korozja na zeliwie to zaden problem ale albo go ktos bardzo wyszorowal albo sie palil -- wybor nalezy do ciebie | mie rozumiem palił? sugerujesz ze ten silnik sie palił?
wojmi1 - 02-10-2006, 16:40
jak by sie blok opalilo i wymylo to by bylo widac swierza rdze, ja nie sugeruje ja niewiem.
rdza to zaden problem, aby jej uniknac maluje sie korpus farba - jest ladniejszy. brak farby to rzadna wada
ale bardziej jest dziwne ze zwrociles na to uwage
Anonymous - 02-10-2006, 16:54
to zwróciłem uwage gdyż to był jedyny mankament tego samochodu:) więc pytam dlaczego
wojmi1 - 02-10-2006, 17:21
a jaki to rocznik??
Anonymous - 02-10-2006, 17:27
97/98 przebieg i tu dziwne 93 tys km
wojmi1 - 02-10-2006, 17:57
Przebieg nie straszny 9 lat 93 tys mozliwe sprawdz pedaly jezeli gu mki wytarte to ktos grzebal przy liczniku
-brak oslon blaszanych na rurach wydech miedzy kolektorem a pierwsza puszka--za szybka wymiana na ten przebieg. koniecznie wymien paski a przynajmniej rozrzadu zwroc uwage na tulejki drazka reakcyjnego
i koncowki jesli wszystko jest ok to w droge-- powodzenia
Anonymous - 02-10-2006, 19:05
wiem włąśnie o tym myślałem ale ta rórka między puszką jest jeszce całkiem dobra
dzięki pozdrawiam:)
|
|
|