Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
21-11-2007, 16:43
zkorodowany blok silnika :(
Autor Wiadomość
Jaosh
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 18:14   zkorodowany blok silnika :(

witam właśnie kupiłem lancera 1,3 i ma skorodowany blok jaka jest tego przyczyna ? czy każdy lanc tak ma?? co można zrobić by zapobiec dalszej ewolucji korozji?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 19:09   

Jesteś pewien, że to korozja? Blok jest pokryty żaroodporną farbą. Lata robią swoje, na silniku zbiera się brud, który tworzy coś w podobie nalotu korozji. Porządne mysie przywraca go do dawnego blasku. :D Oczywiście nei wykluczam, żę u Ciebie blok może być rzeczywiście skorodowany, ale np. w moim przypadku tak to właśnie wyglądało. Po umyciu silniczek błyszczał jak nowy.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-09-2006, 19:24   Re: zkorodowany blok silnika :(

Jaosh napisał/a:
witam właśnie kupiłem lancera 1,3 i ma skorodowany blok jaka jest tego przyczyna ? czy każdy lanc tak ma?? co można zrobić by zapobiec dalszej ewolucji korozji?


Wyjąć, wyczyścić, pomalować na jakiś ładny kolor. To żeliwny? blok - normalne że trochę rdzewieje.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 02-10-2006, 15:21   

korozja na zeliwie to zaden problem ale albo go ktos bardzo wyszorowal albo sie palil -- wybor nalezy do ciebie
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Jaosh
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2006, 16:12   

wojmi1 napisał/a:
korozja na zeliwie to zaden problem ale albo go ktos bardzo wyszorowal albo sie palil -- wybor nalezy do ciebie
mie rozumiem palił? sugerujesz ze ten silnik sie palił?
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 02-10-2006, 16:40   

jak by sie blok opalilo i wymylo to by bylo widac swierza rdze, ja nie sugeruje ja niewiem.
rdza to zaden problem, aby jej uniknac maluje sie korpus farba - jest ladniejszy. brak farby to rzadna wada
ale bardziej jest dziwne ze zwrociles na to uwage
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Jaosh
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2006, 16:54   

to zwróciłem uwage gdyż to był jedyny mankament tego samochodu:) więc pytam dlaczego
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 02-10-2006, 17:21   

a jaki to rocznik??
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Jaosh
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2006, 17:27   

97/98 przebieg i tu dziwne 93 tys km
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 02-10-2006, 17:57   

Przebieg nie straszny 9 lat 93 tys mozliwe sprawdz pedaly jezeli gu mki wytarte to ktos grzebal przy liczniku
-brak oslon blaszanych na rurach wydech miedzy kolektorem a pierwsza puszka--za szybka wymiana na ten przebieg. koniecznie wymien paski a przynajmniej rozrzadu zwroc uwage na tulejki drazka reakcyjnego
i koncowki jesli wszystko jest ok to w droge-- powodzenia
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Jaosh
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2006, 19:05   

wiem włąśnie o tym myślałem ale ta rórka między puszką jest jeszce całkiem dobra
dzięki pozdrawiam:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.