To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] Problem ze stukotem

Piotr35 - 20-06-2010, 22:35
Temat postu: [3.2 DID] Problem ze stukotem
Witam, Jestem nowy na forum.
Szanowni koledzy, mam problem z moim Miśkiem rocznik 2001. Po 1 jest problem z rozruchem samochodu trzeba potrzymać kilka sekund zanim odpali ( wcześniej palił od gwizdka ), a jak silnik się zagrzeje to słychać dziwne metaliczne stukoty w okolicach pompy paliwowej. Byłem na diagnostyce w ASO ale po podłączeniu do komputera wyszło że pompa działa jak najbardziej w porządku. NIe ma innych problemów, auto chodzi normalnie, normalnie przyśpiesza itd..., Proszę was o pomoc, dodam iż w środę udaję się do pompiarza ale mam mieszane uczucia ( boję się że będą chcieli zarobić i wskażą na pompę ). Jak ktoś z was wie co to może być to będę wdzięczny. Pozdrawiam

zbyszekm2 - 20-06-2010, 23:10

oczywiście filtry wymieniłeś.
Jeśli tak i noc nie pomogło to będzie pompa wtryskowa, pada rozdzielacz.

1405 - 20-06-2010, 23:28

zbyszekm2 napisał/a:
oczywiście filtry wymieniłeś.
Jeśli tak i noc nie pomogło to będzie pompa wtryskowa, pada rozdzielacz.

I podaje nierówne dawki paliwa na cylindry, a co za tym idzie pojawia się stukanie podczas pracy.

Piotr35 - 21-06-2010, 06:48

Dzięki za podpowiedzi.
Oczywiście filtry wymienione.
Tylko nie ma żadnych innych problemów za wyjątkiem tego stukania. ( nie licząc kiepskiego zapłonu )
Wydaje mi się ,że jakby były podawane nierówne dawki to bym miał jakieś inne objawy np; nierównomierna praca silnika, kopcenie, spadki obrotów, gaśnięcie. Tu nic takiego nie ma stąd też moje zaniepokojenie. Po za tymi dwoma objawami wszystko pracuje bez zarzutu.

[ Dodano: 23-06-2010, 12:46 ]
Witam,
Byłem na diagnostyce u "pompiarza" i co? I wg jego opinie to nie jest pompa.
Po
1. NIe ma żadnych innych objawów za wyjątkiem stukania
2. Podczas dodawania gazu gdzieś jak kreska na obrotomierzu wskazuje 1000 stukanie ustaje.
Pompiarz stwierdził, że może być problem ze smarowaniem pompy czyli z tymi rurkami które doprowadzają olej . Powiedział aby zająć się tym w pierwszej kolejności, lub z jakąś pompką próżniową przed pompą paliwa ( też prawdopodobne ) powiem szczerze zgłupiałem.
Jadę znowu do ASO i zobaczymy. ( Problem wynikł po wymianie oleju na 180 tyś )
Na razie myślę że podkręcę obroty do 1000 obrotów i nie będę tego słyszał :)
Jak macie jakieś sugestie to proszę.
Piotr



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group