To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - c52 - co to za model?

fuegos - 21-07-2010, 22:49
Temat postu: c52 - co to za model?
Kupilem wlasnie takie cudo: LINK

Auta jeszcze nie widzialem a wlasciciel nie potrafi mi powiedziec czy jest to wtrysk czy gaznik. Model glx spotykam poraz pierwszy. Wogole w 91 zakladali jeszcze gazniki do 1.5?

stsko - 22-07-2010, 04:13

w tych rocznikach były już 12-sto zaworowe na wtrysku wielopunktowym ale niech wysle Ci zdjęcia silnika to można będzie coś więcej powiedzieć
fuegos - 22-07-2010, 23:59

jakbym mial zdjecia silnika to bym nie pytal przeciez... zastanawia mnie model GLX raczej rzadko spotykany i czy moze w takim wtrysk siedziec czy nie... Jutro wieczorem bede go mial w swoich rekach to napewno podziele sie fotkami i wrazeniami z jazdy.
josie - 23-07-2010, 01:58

1,5 w C52 nie było na gaźniku w żadnej wersji (nie licząc jakiśtam plymouth'ów czy dodge'ów z USA)
fuegos - 24-07-2010, 00:33

to was zaskocze. moj jest na gazniku. w dodatku bez zadnego komputera :mrgreen: z vinu i papierow wynika ze jest z wrzesnia 91r. malo tego. jest to tylko 1499 egzemplarz jaki zjechal z linii!
stsko - 25-07-2010, 02:59

no to możesz się cieszyć z tego że jesteś posiadaczem bardzo rzadkiego autka, tylko żeby nie było problemu z częściami
tomusn - 25-07-2010, 22:05

wygląda jak normalny "GLXi" tylko bez "i"
co ciekawe lotka (!)
no a progi w kolorze - były w wersji EXE i w GTi
może każdy kraj miał jakieś dziwne egzemplarze (kolega miał w Grecji CAx z ilnikime 1.5 na gaźniku, więc nic mnie nie dziwi)

fuegos - 27-07-2010, 10:59

napewno jest to wyjatkowy model. ma bardzo bogate wyposazenie np. pelna elektryka, kierownica reg. w 2 plaszczyznach, wlew paliwa i bagaznik na linke, ladna granatowa tapicerka. co mnie zadzwilo najbardziej to przyspieszenie auta i fakt ze na 95 oktanowym paliwie slychac zawory przy depnieciu... cos mi sie wydaje ze to odbiega od norm ksiazkowych.
Krzyzak - 27-07-2010, 12:02

fuegos napisał/a:
lychac zawory przy depnieciu

do regulacji są

fuegos - 28-07-2010, 20:41

wiesz... nie jest to taki dzwiek luznych zaworow tylko jakby zbyt malo oktanow bylo... silnik pracuje calkiem cicho i zawory nie sa za bardzo slyszalne... no moze minimalnie... myslisz ze regulacja pomoze?
Krzyzak - 28-07-2010, 21:31

masz na myśli spalanie stukowe? sprawdź go Palmem - powinno pokazać, jeśli knock sensor coś wykryje
ew. zdarzyło mi się już kilka razy słyszeć stukanie z wnętrza silnika 4G15 12v - nie rozkręcałem tego nigdy, ale podejrzewałem jakiś luz na tłoku

fuegos - 28-07-2010, 23:04

Tak mam na mysli spalanie stukowe ktore wystepuje wylacznie w zakresie 1500-2000 obr./min przy gwaltownym wcisnieciu gazu podczas jazdy. Na postoju jest ok. Wkreca sie jak scigacz. Z palmem bedzie nie lada problem bo moje 4g15 jest bez zadnej elektroniki :) czy moze miec na to wplyw olej ktory zalalem? Mobil Super S 10w40.
Anonymous - 29-07-2010, 09:33

A może to kwestia tylko zapłonu ? Wkręca się jak wyścigówka bo jest trochę za wczesny - i stąd też stuki ... Ja bym na Twoim miejscu opóźnił zapłon o kilka stopni, choćby dla testów.

Zaznacz sobie położenie aparatu zapłonowego, klucz 12, i przekręć go w prawo z centymetr i sprawdź. Jak nie pomogło to wróć do pierwotnego ustawienia.

Anonymous - 29-07-2010, 10:07

Przede wszystkim przy tak niskich obrotach nie wciska sie gwałtownie gazu.
fuegos - 29-07-2010, 22:23

wciskam gaz troche ale mocniej niz przy spokojniej jezdzie. auto wyrywa i graja zawory. normalne jest ze nie wciskam do podlogi. poza nadmiernym zuzyciem paliwa wiecej efektow takiej operacji nie znam. nie mam lampy tak bym sprawdzil zaplon :( widac ze przy aparacie nikt nie grzebal. nawet na gazniku jeszcze plomba siedzi. tak sie zastanawiam czy aby nie jest to przez zuzyty pasek rozrzadu ktory ma juz mikropekniecia i jest troszke za luzny...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group