Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
c52 - co to za model?
Autor Wiadomość
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
Wysłany: 21-07-2010, 22:49   c52 - co to za model?

Kupilem wlasnie takie cudo: LINK

Auta jeszcze nie widzialem a wlasciciel nie potrafi mi powiedziec czy jest to wtrysk czy gaznik. Model glx spotykam poraz pierwszy. Wogole w 91 zakladali jeszcze gazniki do 1.5?
 
 
stsko 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt GTi C53A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-07-2010, 04:13   

w tych rocznikach były już 12-sto zaworowe na wtrysku wielopunktowym ale niech wysle Ci zdjęcia silnika to można będzie coś więcej powiedzieć
 
 
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
  Wysłany: 22-07-2010, 23:59   

jakbym mial zdjecia silnika to bym nie pytal przeciez... zastanawia mnie model GLX raczej rzadko spotykany i czy moze w takim wtrysk siedziec czy nie... Jutro wieczorem bede go mial w swoich rekach to napewno podziele sie fotkami i wrazeniami z jazdy.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-07-2010, 01:58   

1,5 w C52 nie było na gaźniku w żadnej wersji (nie licząc jakiśtam plymouth'ów czy dodge'ów z USA)
 
 
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
Wysłany: 24-07-2010, 00:33   

to was zaskocze. moj jest na gazniku. w dodatku bez zadnego komputera :mrgreen: z vinu i papierow wynika ze jest z wrzesnia 91r. malo tego. jest to tylko 1499 egzemplarz jaki zjechal z linii!
 
 
stsko 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt GTi C53A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-07-2010, 02:59   

no to możesz się cieszyć z tego że jesteś posiadaczem bardzo rzadkiego autka, tylko żeby nie było problemu z częściami
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 25-07-2010, 22:05   

wygląda jak normalny "GLXi" tylko bez "i"
co ciekawe lotka (!)
no a progi w kolorze - były w wersji EXE i w GTi
może każdy kraj miał jakieś dziwne egzemplarze (kolega miał w Grecji CAx z ilnikime 1.5 na gaźniku, więc nic mnie nie dziwi)
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
Wysłany: 27-07-2010, 10:59   

napewno jest to wyjatkowy model. ma bardzo bogate wyposazenie np. pelna elektryka, kierownica reg. w 2 plaszczyznach, wlew paliwa i bagaznik na linke, ladna granatowa tapicerka. co mnie zadzwilo najbardziej to przyspieszenie auta i fakt ze na 95 oktanowym paliwie slychac zawory przy depnieciu... cos mi sie wydaje ze to odbiega od norm ksiazkowych.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-07-2010, 12:02   

fuegos napisał/a:
lychac zawory przy depnieciu

do regulacji są
 
 
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
Wysłany: 28-07-2010, 20:41   

wiesz... nie jest to taki dzwiek luznych zaworow tylko jakby zbyt malo oktanow bylo... silnik pracuje calkiem cicho i zawory nie sa za bardzo slyszalne... no moze minimalnie... myslisz ze regulacja pomoze?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-07-2010, 21:31   

masz na myśli spalanie stukowe? sprawdź go Palmem - powinno pokazać, jeśli knock sensor coś wykryje
ew. zdarzyło mi się już kilka razy słyszeć stukanie z wnętrza silnika 4G15 12v - nie rozkręcałem tego nigdy, ale podejrzewałem jakiś luz na tłoku
 
 
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
Wysłany: 28-07-2010, 23:04   

Tak mam na mysli spalanie stukowe ktore wystepuje wylacznie w zakresie 1500-2000 obr./min przy gwaltownym wcisnieciu gazu podczas jazdy. Na postoju jest ok. Wkreca sie jak scigacz. Z palmem bedzie nie lada problem bo moje 4g15 jest bez zadnej elektroniki :) czy moze miec na to wplyw olej ktory zalalem? Mobil Super S 10w40.
 
 
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2010, 09:33   

A może to kwestia tylko zapłonu ? Wkręca się jak wyścigówka bo jest trochę za wczesny - i stąd też stuki ... Ja bym na Twoim miejscu opóźnił zapłon o kilka stopni, choćby dla testów.

Zaznacz sobie położenie aparatu zapłonowego, klucz 12, i przekręć go w prawo z centymetr i sprawdź. Jak nie pomogło to wróć do pierwotnego ustawienia.
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2010, 10:07   

Przede wszystkim przy tak niskich obrotach nie wciska sie gwałtownie gazu.
 
 
fuegos 
Forumowicz

Auto: EA5A 2.5
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 164
Skąd: Henfield
Wysłany: 29-07-2010, 22:23   

wciskam gaz troche ale mocniej niz przy spokojniej jezdzie. auto wyrywa i graja zawory. normalne jest ze nie wciskam do podlogi. poza nadmiernym zuzyciem paliwa wiecej efektow takiej operacji nie znam. nie mam lampy tak bym sprawdzil zaplon :( widac ze przy aparacie nikt nie grzebal. nawet na gazniku jeszcze plomba siedzi. tak sie zastanawiam czy aby nie jest to przez zuzyty pasek rozrzadu ktory ma juz mikropekniecia i jest troszke za luzny...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.