To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [CB8A 2.0 D] Skaczące obroty, kopci i słaby

Anonymous - 21-08-2010, 21:06
Temat postu: [CB8A 2.0 D] Skaczące obroty, kopci i słaby
Witam,
godzinkę temu wracałem do domu i nagle auto zrobiło się bardzo słabe i zaczęło kopcić. Na jałowym obroty skaczą 600-800. Nigdy nie miałem problemów z silnikiem, zawsze palił za pierwszym razem, a jak spróbowałem go odpalić na parkingu to dopiero za 2-3 zakręceniem odpalił. Jak otworzyłem maskę to poczułem bardzo mocne uderzenie gorąca i nie wiem czy się przegrzał czy taka temperatura jest normalna (ciężko wyczuć bo dziś było gorąco), ale wskaźnik temp na kokpicie nie pokazywał przegrzania a wiatrak chłodnicy chodził.

Mam kilka podejrzeń, ale może ktoś miał podobną sytuację to proszę o diagnozę.
Moje typy:

1. Zawalone końcówki wtryskiwaczy jakimś syfem
2. Przestawiony pasek rozrządu
3. Zawalony filtr paliwa (ostatnio wymieniany pół roku temu)

Przebieg: 270 000km
Wymiany oleju: co 10tys, zawsze bez dolewek

Nash - 22-08-2010, 21:30

Co do filtra paliwa z tego co wiem, masz jego kontrolkę która pali się stale na żółto jeżeli jest z nim problem, jeżeli nie tankowałeś ostatnio w podejrzanych miejscach to szukałbym dalej, pompę i faktycznie sprawdziłbym koła pasowe czy nie biją na boki i jaki jest stan paska, przebiegiem nie sugerowałbym się :biggrin:

pozdrawiam,

Owczar - 23-08-2010, 13:01

Na poczatek sprawdź stan dolotu i przeczyść w miarę potrzeby, może olej z odmy dał się we znaki.

h4 napisał/a:
1. Zawalone końcówki wtryskiwaczy jakimś syfem


A czy silnik np stuka, drży? Czy tylko skaczą obroty i kopci?

h4 napisał/a:
2. Przestawiony pasek rozrządu


To raczej mało prawdopodobne.

Cytat:
3. Zawalony filtr paliwa (ostatnio wymieniany pół roku temu)


To też. Ja w swoim zmieniałem 2 lata temu. W międzyczasie jeździłem na bioestrze.

Masz możliwość pomiaru kompresji?

Nash napisał/a:
Co do filtra paliwa z tego co wiem, masz jego kontrolkę która pali się stale na żółto jeżeli jest z nim problem


Ale ona wykrywa tylko wodę.

Anonymous - 25-08-2010, 11:00

Chciałem dodać, że na drugi dzień chciałem odwieźć auto do mechanika ale już nie odpalił i hol. Kręcił i odpalał na pół sekundy ale gasł.

Wykluczyliśmy rozrząd, filtr paliwa, uszczelkę pod głowicą.

Prawdopodobnie pompa paliwa, ale to się okaże jutro.

Owczar, nie było żadnych stuków w silniku.

Dam znać co było lub będę pytał co być może.

Owczar - 25-08-2010, 11:12

Pompa paliwa wydaje się być bardzo prawdopodobna, bo usterka wystąpiła nagle. Miejmy nadzieję, że nic poważnego.
Anonymous - 27-08-2010, 20:37

Jednak nie pompa. Pompa jest podobno sprawna.

Paliwa nie pobiera, nie odpala. Nie wiadomo co jest.

robertdg - 27-08-2010, 20:44

Pomierz kompresje i podaj wyniki
Andrew - 27-08-2010, 20:46

A na pewno filtr paliwa jest ok?
Anonymous - 01-09-2010, 20:09

Był przestawiony zapłon.
Jutro odbieram auto 8)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group