To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Wagon Techniczne - mmc chariot 4x4 automat

rusznikarz45 - 19-10-2010, 20:11
Temat postu: mmc chariot 4x4 automat
Witam wszystkich serdecznie jako nowy!
Problem wygłąda następująco . Przełożyłem sobie w/w Wagona z wersji angielskiej. Do momentu przeróbki wszystko działało super zrobiłem tym autem ponad 2 tyś. km a po podłączeniu na nowo komputera od skrzyni biegów wygląda to tak że auto jest cały czas jest na jednym biegu do przodu( można zmieniać na d2 ; l) ale biegi się nie przełączją . Auto jeździ do 120 km na godz i więcej nie. Czy ja czegoś nie podłączyłęm ? Wszystkie kontrolki gasną Wszystko poza tym działa bez zarzutu ,npędy działają nic nie cieknie i nie stuka.

robertdg - 19-10-2010, 20:24

Wg mnie może być bład w elektronice
rusznikarz45 - 20-10-2010, 16:41

Tak ale gdzie? W zasilaniu komputera ? W braku sygnałów z czujników? Oto jest pytanie. Jak to sprawdzić?Auto jeździ tak samo z podłączonym jak i nie podłączonym komputerem od skrzyni biegów.
Bartek - 20-10-2010, 17:04

Zewrzyj pin 1 i 4 złącza diagnostycznego - komputer skrzyni lampką N wybłyska kod błędu
rusznikarz45 - 20-10-2010, 17:50

Złącza przy skrzynce bezpieczników? Jak odczytać "błyskanie" Z podłączenia do komputera w warsztacie podobno ustalono że nie są odbierane sygnały z czujników obrotowych .Mnie martwi to że jak pisałęm wcześniej skrzyni jest wszystko jedno czy ma czy nie ma podłączony komputer> Tak jak by jego wogółe tam nie było
Bartek - 20-10-2010, 18:11

Sprawdź, czy podłączyłeś właściwe czujniki na skrzyni do właściwych wtyczek.

Złącze diagnostyczne masz przy lewej nodze kierowcy, po zwarciu pin 1 z 4 migają na desce rozdzielczej lampki głównych układów samochodu (silnika, skrzyni, ABS, TCL, AYC itp)

robertdg - 20-10-2010, 18:18

rusznikarz45, co we wnetrz zmieniałeś przy przeróbce - ofkors rozchodzi się o graty elektryczne/elektroniczne, bo tapicerki to mnie nie interesuja :-)
rusznikarz45 - 20-10-2010, 18:21

Skrzynia biegów nie była wogóle rozpinana w komorze silnika.Tam nic nie ruszałem .Rozpinałem tylko komp. ale wązki idącej do niego nie ruszałem.Wyjołem ją z jednej strony komory silnika i przełożyłem na drugą. Co ma wymigać lampka N?

[ Dodano: 20-10-2010, 18:34 ]
We wnętrzu elektrycznie : elek.podnoszenie szyb,całą nagrzewnica z kimą i wiatrakiem,stacyjka,przeróbka central-zamka,pod deską belka ale to już blacharskie przekrosowane w sumie 42 przewody w wiązkach elektrycznych,głównie wiązka która idzie do tyłu auta przy progu.

robertdg - 20-10-2010, 19:12

no właśnie, kolory kabli niekoniecznie mogą się zgadzac w wersji RHD i LHD
rusznikarz45 - 20-10-2010, 19:44

Przekrosowane kabel po kabelku pin po pinie .Główna wiązka nie ruszana nie ma potrzeby wiązka na tył była w ten sposób tylko przedłużna tak jak pozostałe tylko przedłużone. w komorze silnika poza wycieraczkami i ich zasilaniem nic nie zmieniane . Auto wjechało do garażu bez wad a wyjechało na jednym biegu od zagadka?Silnik działa bez zarzutu jak zegarek podczas przeróbki znalazłem japońskie rachunki pieniądze karty opłat na autostrady kupe fajnych rzeczy (to tak jako ciekawostki)
japaneze - 21-10-2010, 11:43

A może czujnik pedału hamulca, jest dwuobwodowy (brak sygnału pozycji jałowej)
Bartek - 21-10-2010, 13:38

rusznikarz45, a jaką wersję przekładałeś - 2.4 czy 3.0?
rusznikarz45 - 21-10-2010, 16:22

Bartek zwykłą wersje 2,0 ja kogoś to interesuje chętnie służę pomocą.
japaneze o tym nie pomyślałem myślisz że to może mieć wpływ? Jak to sprawdzić?

Bartek - 21-10-2010, 17:15

Wkręć czujnik, który masz przy hamulcu z wersji RHD
rusznikarz45 - 21-10-2010, 19:16

Jutro spróbuje jestem bardzo ciekaw czy to coś zmieni

[ Dodano: 21-10-2010, 19:59 ]
Potrzebna jest dwu wtyczkowa?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group