Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
mmc chariot 4x4 automat
Autor Wiadomość
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 19-10-2010, 20:11   mmc chariot 4x4 automat

Witam wszystkich serdecznie jako nowy!
Problem wygłąda następująco . Przełożyłem sobie w/w Wagona z wersji angielskiej. Do momentu przeróbki wszystko działało super zrobiłem tym autem ponad 2 tyś. km a po podłączeniu na nowo komputera od skrzyni biegów wygląda to tak że auto jest cały czas jest na jednym biegu do przodu( można zmieniać na d2 ; l) ale biegi się nie przełączją . Auto jeździ do 120 km na godz i więcej nie. Czy ja czegoś nie podłączyłęm ? Wszystkie kontrolki gasną Wszystko poza tym działa bez zarzutu ,npędy działają nic nie cieknie i nie stuka.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-10-2010, 20:24   

Wg mnie może być bład w elektronice
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-10-2010, 16:41   

Tak ale gdzie? W zasilaniu komputera ? W braku sygnałów z czujników? Oto jest pytanie. Jak to sprawdzić?Auto jeździ tak samo z podłączonym jak i nie podłączonym komputerem od skrzyni biegów.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-10-2010, 17:04   

Zewrzyj pin 1 i 4 złącza diagnostycznego - komputer skrzyni lampką N wybłyska kod błędu
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-10-2010, 17:50   

Złącza przy skrzynce bezpieczników? Jak odczytać "błyskanie" Z podłączenia do komputera w warsztacie podobno ustalono że nie są odbierane sygnały z czujników obrotowych .Mnie martwi to że jak pisałęm wcześniej skrzyni jest wszystko jedno czy ma czy nie ma podłączony komputer> Tak jak by jego wogółe tam nie było
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-10-2010, 18:11   

Sprawdź, czy podłączyłeś właściwe czujniki na skrzyni do właściwych wtyczek.

Złącze diagnostyczne masz przy lewej nodze kierowcy, po zwarciu pin 1 z 4 migają na desce rozdzielczej lampki głównych układów samochodu (silnika, skrzyni, ABS, TCL, AYC itp)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-10-2010, 18:18   

rusznikarz45, co we wnetrz zmieniałeś przy przeróbce - ofkors rozchodzi się o graty elektryczne/elektroniczne, bo tapicerki to mnie nie interesuja :-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-10-2010, 18:21   

Skrzynia biegów nie była wogóle rozpinana w komorze silnika.Tam nic nie ruszałem .Rozpinałem tylko komp. ale wązki idącej do niego nie ruszałem.Wyjołem ją z jednej strony komory silnika i przełożyłem na drugą. Co ma wymigać lampka N?

[ Dodano: 20-10-2010, 18:34 ]
We wnętrzu elektrycznie : elek.podnoszenie szyb,całą nagrzewnica z kimą i wiatrakiem,stacyjka,przeróbka central-zamka,pod deską belka ale to już blacharskie przekrosowane w sumie 42 przewody w wiązkach elektrycznych,głównie wiązka która idzie do tyłu auta przy progu.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-10-2010, 19:12   

no właśnie, kolory kabli niekoniecznie mogą się zgadzac w wersji RHD i LHD
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-10-2010, 19:44   

Przekrosowane kabel po kabelku pin po pinie .Główna wiązka nie ruszana nie ma potrzeby wiązka na tył była w ten sposób tylko przedłużna tak jak pozostałe tylko przedłużone. w komorze silnika poza wycieraczkami i ich zasilaniem nic nie zmieniane . Auto wjechało do garażu bez wad a wyjechało na jednym biegu od zagadka?Silnik działa bez zarzutu jak zegarek podczas przeróbki znalazłem japońskie rachunki pieniądze karty opłat na autostrady kupe fajnych rzeczy (to tak jako ciekawostki)
 
 
japaneze 
Nowy Forumowicz


Auto: N94Wx2, K74T, Atenza, 323GT.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 22
Skąd: inąd (UĆ)
Wysłany: 21-10-2010, 11:43   

A może czujnik pedału hamulca, jest dwuobwodowy (brak sygnału pozycji jałowej)
_________________
Coś wiem, jak nie wiem to się dowiem.
Coś mam, czasem sprzedam.
Było minęło: A123A, A167A, E34A, E33A, E56A, C14A, K74T.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-10-2010, 13:38   

rusznikarz45, a jaką wersję przekładałeś - 2.4 czy 3.0?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 21-10-2010, 16:22   

Bartek zwykłą wersje 2,0 ja kogoś to interesuje chętnie służę pomocą.
japaneze o tym nie pomyślałem myślisz że to może mieć wpływ? Jak to sprawdzić?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-10-2010, 17:15   

Wkręć czujnik, który masz przy hamulcu z wersji RHD
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
rusznikarz45 
Nowy Forumowicz

Auto: mmc chariot 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 21
Skąd: wrocław
Wysłany: 21-10-2010, 19:16   

Jutro spróbuje jestem bardzo ciekaw czy to coś zmieni

[ Dodano: 21-10-2010, 19:59 ]
Potrzebna jest dwu wtyczkowa?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.