To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] przeplywomierz 1.8 Gti

Hare Krishna xD - 25-04-2011, 00:06
Temat postu: [CA5A 1.8] przeplywomierz 1.8 Gti
witam

zastanawiam się czy w moim gti-ku jest prawidłowy przepływomierz, ponieważ szukam powodu dużego spalania i braku mocy na benzynie, bo na gazie idzie jak trzeba.

dokładniej chodzi o to, że czasami na benzynie idzie taki trochę przymulony, a czasami w ogóle nie można nim ruszyć pomimo wysokich obrotów, totalny brak mocy. oznaczenie przepływomierza to : 455 E5T05471



Z góry dzięki za odpowiedz

mkm - 25-04-2011, 13:36

455 (duze) E5T05471. dla GTI
449 (duze) E5T05371 dla 1.6

rosomak1983 - 25-04-2011, 14:25

Niby oznaczenia przepływek sa inne ale z powodzeniem mozna je stosować zamiennie,
Pytje jezdzi na przepływce z 1.6 odemnie (nie narzeka na nic)
Czarnuch po swapie z 1.6 na Gti zhamowane 139kM

Hare Krishna xD - 25-04-2011, 23:45

dzięki chłopaki i pozdrawiam
rosomak1983 - 26-04-2011, 00:16

Hare Krishna xD napisał/a:
ponieważ szukam powodu dużego spalania i braku mocy na benzynie, bo na gazie idzie jak trzeba.

no dobra ale skad podejrzenie na przepływomierz ??? to na gazie przepływka nie pełni swojej roli ???? Moim zdaniem zły trop na poczatek sprawdziłbym wrtyski moze filtr paliwa i pompe...

Na gazie ile pali ???

Hare Krishna xD - 28-04-2011, 22:34

heh do dzisiaj tamte objawy to był pikuś...

jadę sobie spokojnie, wszystko ładnie pięknie, zatrzymuje się na światłach, po chwili chce ruszyć, a tu d..a. silnik zaczął latać, krztusić się, zero mocy... jak udało mi się zjechać na pobocze to po chwili zgasł, nie dało rady go zapalić... po paru minutach udało się:D odpalił ale strasznie nierówno chodzi, zero mocy krztusi się i wyrzucił mi błędy nr 12, 13, 23, 25, 41 jednocześnie, a wiem bo mam diodkę wpięta na stale bo przez gaz cały czas pokazuje błąd wtrysków;/

idas - 29-04-2011, 00:56

Większość to błędy przepływomierza (barometric pressure sensor fault-25, airflow sensor fault-12, intake air temp sensor fault-13) plus błąd wtrysków 41 i czujnika położenia wałka rozrządu - 23. Podmień przepływkę, na allegro widziałem do 1.6 (a z tego co piszą pasuje) w bardzo dobrej cenie za 70 zł!! W kategorii przepływomierze wpisz proton
pyjte - 29-04-2011, 10:57

Hare Krishna xD napisał/a:
eh do dzisiaj tamte objawy to był pikuś...

jadę sobie spokojnie, wszystko ładnie pięknie, zatrzymuje się na światłach, po chwili chce ruszyć, a tu d..a. silnik zaczął latać, krztusić się, zero mocy... jak udało mi się zjechać na pobocze to po chwili zgasł, nie dało rady go zapalić... po paru minutach udało się:D odpalił ale strasznie nierówno chodzi, zero mocy krztusi się i wyrzucił mi błędy nr 12, 13, 23, 25, 41 jednocześnie, a wiem bo mam diodkę wpięta na stale bo przez gaz cały czas pokazuje błąd wtrysków;/


Też miałem podobne objawy jak mi padła przepływka, krztusił się na wysokich obrotach, a na niskich gasł.

Prosta rada- wyciągnij wtyczkę z przepływomierza, jeśli ustaną objawy krztuszenia i braku mocy to masz diagnozę. Z odłączoną wtyczką można normalnie jeździć, ale pali wtedy z 20l na setkę :P i chodzi jak na ssaniu ale lepsze to niż krztuszenie.

Przepływka z 1,6 pasuje do GTI, sam mam taką 8)

Hare Krishna xD - 30-04-2011, 01:37

już wiem co się stało ;]

wysunęła się wtyczka z przepływki i to było przyczyna tych dziwnych zachowań...

jeszcze raz dzięki i pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group