To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Proszę o sprawdzenie numeru VIN Carisma

mlodykz - 26-05-2011, 11:25
Temat postu: Proszę o sprawdzenie numeru VIN Carisma
Proszę o sprawdzenie numeru VIN XMCLNDA2AYF044380

Sprawdzałem na dwóch rosyjskich stronach i na każdej pokazywało inne dane. Jedna strona informowała że jest to sedan, druga że hatchback. Poza tym były tylko informacje o pojemności i kolorze tapicerki. Może ktoś jest w stanie uzyskać więcej informacji. Z góry dziekuję za pomoc.

pawelsonx - 26-05-2011, 11:42

1.8 sport(hatchbak/d4)5fm/T germany
silnik 4G93-G-83
GDI
skrzynai f5m42-1-R7a2

rocznik 2000 co do miesiąca to albo styczeń albo luty

mlodykz - 26-05-2011, 11:45

Dzięki:)
To by sie zgadzało. A da sie rozgryżć te cyferki od silnika i skrzyni??

Dodatkowo mam pytanie. Widziałem że w aucie jest inne radio - nie firmowe. Czy w związku z tym komputer pokładowy bedzie dobrze działał?? Bo słyszałem że radio z komputerem są połączone.

pawelsonx - 26-05-2011, 11:59

silnik gdi
skrzynia mitsubishi

co do radia poszukaj na forum ale z tego co się orientuje nie wszystko będzie działać kwestia przyzwyczajenia .
Zawsze możesz wmontować oryginalny na aledrogo za parę zł

mlodykz - 26-05-2011, 12:25

Własnie sprawdzałem - za ponad 100 mozna kupic oryginalne radio.

Tylko martwi mnie jeszcze jedna rzecz w aucie którym ogladałe. Sprawdzałem miernikiem grubości lakieru - i podejzana jest maska i przednie nadkola.
Czy sprawdzając zbiezność da się ustalić czy auto było bite??
sprawdzałem też przednia szybę i jest inna niż boczne.

Yuppy - 26-05-2011, 12:47

Przednia szyba akurat o niczym nie świadczy. Bardzo często można dostać kamieniem, na skutek czego trzeba wstawić inną.

Szpachlę mają obydwa nadkola? Może to była lekka stłuczka, może coś większego, ciężko stwierdzić.

Jeśli chodzi o radio, na oryginalnym masz dodatkowy przycisk, którym możesz przełączać wskazanie komputera między średnim spalaniem, ilością km do przejechania na baku i średnią prędkością, a dodatkowo dłużej przytrzymując ten przycisk zerujesz dane wskazanie. Bez oryginalnego radia wszystko da się zrobić, jednak ze sporo większymi kombinacjami i nie podczas jazdy - gdzieś była na forum dokładna rozpiska co i jak.

Saqu - 26-05-2011, 13:04

mlodykz napisał/a:
Czy sprawdzając zbiezność da się ustalić czy auto było bite??


Bite czy nie zbieżność i tak będzie trzymać i da się ją ustawić bez problemowo o ile auto po "większej stłuczce" zostało wyprostowane.

mlodykz - 26-05-2011, 14:15

Czyli nie ma mozliwości sprawdzenia czy nie była bita??
dziwne że cały przód ma inna grubość lakieru. Do tego brak książki serwisowej.

Saqu - 26-05-2011, 22:39

pozostaje szukać jakichś niedoskonałości, śladów po prostowaniu, nie fabrycznych spawów, innych kolorów itp... inna grubość lakieru to zależy jaka inna. czy dużo szpachli, czy też może sam następny lakier.
ossamus - 27-05-2011, 08:06

Nie ma co wymagac od 11 letniego auta aby bylo w stanie jak z salonu to po prostu niemozliwe :-)
mlodykz - 27-05-2011, 08:31

Zgadzam sie z tym całkowicie-to nie nowe auto. Po prostu chciałbym wiedzieć co z autem sie działo i jak bardzo mu to zaszkodziło:)) Sam mam auto w którym kazda blacha jest w innym kolorze - więc mi to w zupełności nie przeszkadza:))
dewu123 - 31-05-2011, 01:07

ossamus napisał/a:
Nie ma co wymagac od 11 letniego auta aby bylo w stanie jak z salonu to po prostu niemozliwe :-)


To jest standardowe podejście standardowego Polaka podczas kupowania auta, do tego jeszcze za pól darmo i na ładnych alusach:D

mlodykz - 31-05-2011, 08:40

Bardziej bym sie przyczepił do sprzedających którzy potrafią wmówić kupującemu że ta rdza na nadkolach to tak fabrycznie jest umieszczana:)))

Co do śladów po prostowaniu i nie fabrycznych spawów - to nigdzie nie zauważyłem nic niepokojącego. Tylko jeszcze nie widziałem spodu.

A czy ktoś się orientuje czy Carisma jest w ocynku?? bo widziałem juz egzemplarze które były pordzewiałe.

dewu123 - 31-05-2011, 09:03

W ocynku, te z polskich salonów są nie ocynkowane z tego co się orientuje bo rdza jest grubo wpierlalala:P. Moja Cari ma 10 lat a rdzy 0 oprócz 1 małego pola o powierzchni max 4 cm^2 w środku drzwi pasażera
mlodykz - 31-05-2011, 09:19

Ostatnio oglądałem 2 Cari z 2000r heatchbak i zero rdzy. Byłem w szoku.
A dzień póżniej ogladałem z 1999r w sedanie - i całe nadkola były juz zajete rudym. Wszystkie były ściagniete z niemiec.

A na co w szczególności zwracać uwagę przy kupnie Cari???



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group