To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] Zapłon - dziwne objawy, problem?

Maddox - 03-07-2011, 21:56
Temat postu: [I 2.0T] Zapłon - dziwne objawy, problem?
Witam wszystkich,
do niedawna nie miałem żadnych problemów z moim Outkiem, a tym bardziej z zapłonem. Palił od tzw. ręki, na dotyk itp.
Ostatnio coś się porobiło: pierwszy raz, aku i rozrusznik kręcił jak zwykle ale po około 4 sekundach nie odpalił, odczekałem chwilkę ze zdziwieniem i powtórzyłem operacje, tym razem odpalił od razu.
I tak od jakichś 3 tygodni mniej więcej wygląda odpalanie, ale z tego co zauważyłem tylko na zimnym silniku.Jak jest ciepły nie ma problemu, a nawet jak go odpalę na zimnym, zaraz go wyłączę i włączę to pali od razu.
Świece wymienione w maju, a za jakiś tydzień wymieniam kable(zaplanowana przed kłopotami).
Jeśli ktoś miał podobnie, bądź coś podejrzewa bardzo proszę o kilka słów.

Dziękuje i pozdrawiam

krzychu - 03-07-2011, 22:42
Temat postu: Re: Zapłon - dziwne objawy, problem?
Maddox napisał/a:
a za jakiś tydzień wymieniam kable(zaplanowana przed kłopotami).


A masz coś takiego w swoim? Myślałem że w każdym 4G63 są fajkocewki a nie przewody WN.

Może jakiś czujnik położenia wału albo coś z paliwem?

Maddox - 03-07-2011, 23:07
Temat postu: Re: Zapłon - dziwne objawy, problem?
krzychu napisał/a:
Maddox napisał/a:
a za jakiś tydzień wymieniam kable(zaplanowana przed kłopotami).


A masz coś takiego w swoim? Myślałem że w każdym 4G63 są fajkocewki a nie przewody WN.
no to to co tam mam idzie do wymiany.


Może jakiś czujnik położenia wału albo coś z paliwem?

nawet jak go odpale, za moment zgasze, to ponownie odpala bez problemu, silnik nie zdąży się rozgrzać, a co do paliwa, to nie wiem, leje jak nakazują PB98

elektryk - 04-07-2011, 13:57
Temat postu: Re: Zapłon - dziwne objawy, problem?
krzychu napisał/a:
Myślałem że w każdym 4G63 są fajkocewki a nie przewody WN.
W O1 w wersji 4G63 są 2 fajkocewki i 2 krótkie kawałki przewodu wysokiego napięcia. W 4G69 są 4 oddzielne fajkocewki.
IMHO Ten przewód jest tak krótki i tak dobrze schowany, że ja bym wątpił w jego samoistne uszkodzenie.

A czy masz jakieś inne objawy? Duży przebieg ma silnik? Ja bym sprawdził jeszcze czy pompa paliwa daje wystarczające ciśnienie, ale tak na odległość to ciężko zgadnąć.

Maddox - 04-07-2011, 20:25
Temat postu: Re: Zapłon - dziwne objawy, problem?
elektryk napisał/a:
krzychu napisał/a:
Myślałem że w każdym 4G63 są fajkocewki a nie przewody WN.
W O1 w wersji 4G63 są 2 fajkocewki i 2 krótkie kawałki przewodu wysokiego napięcia. W 4G69 są 4 oddzielne fajkocewki.
IMHO Ten przewód jest tak krótki i tak dobrze schowany, że ja bym wątpił w jego samoistne uszkodzenie.

A czy masz jakieś inne objawy? Duży przebieg ma silnik? Ja bym sprawdził jeszcze czy pompa paliwa daje wystarczające ciśnienie, ale tak na odległość to ciężko zgadnąć.


NIc, żadnych innych objawów, nie szarpie, równo ciągnie itp. a przebieg 95tkm.

deska - 08-07-2011, 10:51

Witam.
Miałem podobne objawy w 4g63. Padła mi cewka i jeden z przewodów.
Sprawdź miernikiem kable zapłonowe i cewki (30 min roboty) parametry masz w manualu. Jak będą dobre sprawdź świece. Sprawdzanie nic nie kosztuje. Powodzenia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group