To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] Problem z Galantem

Dead Stroke - 11-07-2011, 18:09
Temat postu: [E32A 1.8] Problem z Galantem
Witam was!!!

Mam problem z moim galantem, chodzi oto ze.

Oddalem auto do mechanika by ten przywrucil mi go do zycia problem byl dosyc powazny bo jak sie okazalo braklo cisnienia na 2 i 4 cylindrze i tam zebrala sie woda i rakieta padla.

Fakt faktem dal rade blok poszedl do szlifu nowe plyny uszczelki i swiece i zyje ale mam go przerobionego na gaz i tu sie zaczyna.
Gdy probuje odpalic go na zimnym silniku na bezynie to moge zapomniec zeby odpalil caly , przelacze na gaz i pali wrecz na dotyk ale wiecie ze odpalanie na gazie to jest chore i silnik dostaje strasznie po dupie.Jak silnik sie zagrzeje troche to moge wrzucic na benzyne i bedzie chodzic i w tedy tez odpale jak go zgasze a bedzie cieply.
No ale jakby tego bylo malo w trakcie jazdy na gazie idzie jak glupi a kiedy przezuce na bezyne to zapala sie check engine to raz, dwa wydaje mi sie ze zaduzo podaje paliwa na wolnych obrotach bo biedny jak sie nie wkreci powyzej 4 tys obry. to ledwo jedzie a jak przekroczy 4 tys to leci az sie kuzy.

Nie moge znalesc w okolicy zadnego diagnosty zeby sie podpiol pod komputer kazdy sie tlumaczy ze to jest kostka starego typu i nic mi nie poradzi bo nie posiada takiej.

Ratujcie mi Rakiete bo sam mechanik powiedzial ze silnik jest jak igla ma tylko nie cale 140 tys przejechane a tu takie problemy dajcie jakies podpowiedzi co to moze byc lub adresy jakis diagnostow ktorzy jeszcze az tak drogo nie biora za taka przyjemnosc zeby sczytac bledy.

Bede Wam bardzo wdzieczny.

POZDRAWIAM!!!

Maretzky85 - 11-07-2011, 18:48

Możliwe, że padnięty jest przepływomierz i sonda lambda. Trzeba by się podpiąć pod kompa, ale jest z tym problem. Może zapytaj na forum regionalnym czy ktoś nie ma interfejsu do eclipsa 1g. Ja bym Ci podłączył bezproblemowo, ale trochę daleko :P
Poza tym po takim remoncie, trzeba by było ustawić wszystko od nowa - zapłon, przepustnicę, obroty itp...

Dead Stroke - 11-07-2011, 18:57

Dobra popytam a nie masz moze schematu jak sie podpinac robiac zwarcie na kostce bo jeden diagnosta mowil ze daloby rade tak tylko ze on nie ma schematu a zaloze sie ze sam by znalazl ale ma to gdzies
Maretzky85 - 11-07-2011, 21:47

http://mitsubishifan.pl/mitsubishifan/
Stronka kolegi Krzyżaka

Dead Stroke - 12-07-2011, 10:12

No strona naprawde siwietna pokazane wszystko od zera tylko no szkoda ze nie ma tego schematu no ale juz mniej wiecej wiem gdzie co i jak szukac.

A co do komputera to moze kots ma jakis pomysl jeszcze?

[ Dodano: 12-07-2011, 10:19 ]
Poczytalem o tej sondzie lambda i tam o bjawy sa napisane
-wzrost spalania
-nie rowne wolne obroty na rozgrzanym silniku
-kopcenie z rury

No wlasnie a mi ani nie kopci z rury a wolne obroty to 1000 czasem 1100 obr/min

Mowie ale nie zapale na zimnym silniku za zadne skarby no i te obroty pozniej jak jade ;/
No nie wiem dalej.

Krzyzak - 12-07-2011, 11:13

Dead Stroke napisał/a:
szkoda ze nie ma tego schematu

tego raczej nigdzie nie znajdziesz

Dead Stroke - 13-07-2011, 08:44

I tak mi duzo pomoglisie

A jeszcze nie wiecie czy jest gdzies mozliwosc kupienia takiego kabla diagnostycznego i jaki bylby tego koszt?

Maretzky85 - 13-07-2011, 09:07

Schemat jest gdzieś na forum, tylko trzeba poszukać. Kabelek zawiera diodę i rezystorek i jest prosty do wykonania.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group