Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Problem z Galantem
Autor Wiadomość
Dead Stroke 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Świdnica
  Wysłany: 11-07-2011, 18:09   [E32A 1.8] Problem z Galantem

Witam was!!!

Mam problem z moim galantem, chodzi oto ze.

Oddalem auto do mechanika by ten przywrucil mi go do zycia problem byl dosyc powazny bo jak sie okazalo braklo cisnienia na 2 i 4 cylindrze i tam zebrala sie woda i rakieta padla.

Fakt faktem dal rade blok poszedl do szlifu nowe plyny uszczelki i swiece i zyje ale mam go przerobionego na gaz i tu sie zaczyna.
Gdy probuje odpalic go na zimnym silniku na bezynie to moge zapomniec zeby odpalil caly , przelacze na gaz i pali wrecz na dotyk ale wiecie ze odpalanie na gazie to jest chore i silnik dostaje strasznie po dupie.Jak silnik sie zagrzeje troche to moge wrzucic na benzyne i bedzie chodzic i w tedy tez odpale jak go zgasze a bedzie cieply.
No ale jakby tego bylo malo w trakcie jazdy na gazie idzie jak glupi a kiedy przezuce na bezyne to zapala sie check engine to raz, dwa wydaje mi sie ze zaduzo podaje paliwa na wolnych obrotach bo biedny jak sie nie wkreci powyzej 4 tys obry. to ledwo jedzie a jak przekroczy 4 tys to leci az sie kuzy.

Nie moge znalesc w okolicy zadnego diagnosty zeby sie podpiol pod komputer kazdy sie tlumaczy ze to jest kostka starego typu i nic mi nie poradzi bo nie posiada takiej.

Ratujcie mi Rakiete bo sam mechanik powiedzial ze silnik jest jak igla ma tylko nie cale 140 tys przejechane a tu takie problemy dajcie jakies podpowiedzi co to moze byc lub adresy jakis diagnostow ktorzy jeszcze az tak drogo nie biora za taka przyjemnosc zeby sczytac bledy.

Bede Wam bardzo wdzieczny.

POZDRAWIAM!!!
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-07-2011, 18:48   

Możliwe, że padnięty jest przepływomierz i sonda lambda. Trzeba by się podpiąć pod kompa, ale jest z tym problem. Może zapytaj na forum regionalnym czy ktoś nie ma interfejsu do eclipsa 1g. Ja bym Ci podłączył bezproblemowo, ale trochę daleko :P
Poza tym po takim remoncie, trzeba by było ustawić wszystko od nowa - zapłon, przepustnicę, obroty itp...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Dead Stroke 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Świdnica
Wysłany: 11-07-2011, 18:57   

Dobra popytam a nie masz moze schematu jak sie podpinac robiac zwarcie na kostce bo jeden diagnosta mowil ze daloby rade tak tylko ze on nie ma schematu a zaloze sie ze sam by znalazl ale ma to gdzies
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-07-2011, 21:47   

http://mitsubishifan.pl/mitsubishifan/
Stronka kolegi Krzyżaka
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Dead Stroke 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Świdnica
Wysłany: 12-07-2011, 10:12   

No strona naprawde siwietna pokazane wszystko od zera tylko no szkoda ze nie ma tego schematu no ale juz mniej wiecej wiem gdzie co i jak szukac.

A co do komputera to moze kots ma jakis pomysl jeszcze?

[ Dodano: 12-07-2011, 10:19 ]
Poczytalem o tej sondzie lambda i tam o bjawy sa napisane
-wzrost spalania
-nie rowne wolne obroty na rozgrzanym silniku
-kopcenie z rury

No wlasnie a mi ani nie kopci z rury a wolne obroty to 1000 czasem 1100 obr/min

Mowie ale nie zapale na zimnym silniku za zadne skarby no i te obroty pozniej jak jade ;/
No nie wiem dalej.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-07-2011, 11:13   

Dead Stroke napisał/a:
szkoda ze nie ma tego schematu

tego raczej nigdzie nie znajdziesz
 
 
Dead Stroke 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1991
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Świdnica
Wysłany: 13-07-2011, 08:44   

I tak mi duzo pomoglisie

A jeszcze nie wiecie czy jest gdzies mozliwosc kupienia takiego kabla diagnostycznego i jaki bylby tego koszt?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-07-2011, 09:07   

Schemat jest gdzieś na forum, tylko trzeba poszukać. Kabelek zawiera diodę i rezystorek i jest prosty do wykonania.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.